Import Tuner Challenge Platform: Xbox360 Uitgever: Ubisoft Developer: Genki Genre: Arcade racer Releasedatum: 10 oktober 2006 Nu te koop bij: Bart Smit Features: - Online multiplayer - Custom soundtrack - Live aware Video http://www.gametrailers.com/player.php?id=12831&type=wmv&pl=game http://www.gametrailers.com/player.php?id=12130&type=wmv&pl=game http://www.gametrailers.com/player.php?id=12389&type=wmv&pl=game Dit is serieus een andere soort race game dan need for speed.... tenminste normale autos en geen dikke bakken. lekker simpel auto Ik ga hem zeker halen op 10 oktober Trouwens, dit is mijn eerste draad ...
I love tuning. Need for Speed 2 vond ik heel vet, ik hoop dat deze game nog vetter wordt . In need for speed zaten ook allemaal gewone bakken hoor Birdhouse..
ja oke, de eerste delen van NFS zaten wel gewone autos in, het was ook wel leuk toen. maar laatste delen waren toch meer van de hogere klassen. ik vind het leuke met goedkopere autos, is tenminste meer realistischer.
Ik vond de Mitsubishi Lancer en de Subaru Impreza echt leuk om te tunen, dat vind ik de hoogste klasse die ze nog kunnen doen. Ferrari's en Lamborghini's zijn niet cool om optisch te tunen, die zijn zo al vet en die zou ik niet graag willen zien in een NFS game.
Ik heb eerlijk gezegd toch meer vertrouwen in NFS Carbon, dan in dit spel. Ik zie overigens gewoon dezelfde bakken als in de laatste NFS games.
dat bedoel ik nou, gewoon lekker simp7el houden, Opel, ford, Toyota, etc. lekker simpel houden. mercedes, Lamborghini etc ga je toch niet tunen
dat is juist het leuke ervan die dikke autos tunen, opel en toyota zie je al vaak genoeg fout getuned rijden op de openbare weg, ik heb nog geen lambo gezien die uitbouwsetje erop heeft
Zo denk ik er ook over. Ik tune liever een Enzo, Gallardo of een Viper dan een Rx7, Lancer of een Impreza. Die auto's zijn inderdaad al vet, maar je kan ze nog vetter maken. Het is niet zo dat het spel alleen maar van dat soort auto's moet hebben, nee zeker niet, want een vette tuner tunen is ook vet( ) Maar er mogen van mij wel lekker veel in. Als je nou bijv 100 auto's in zo'n spel zou stoppen (wat veel is voor zo'n spel). Dan bijv 40 supercars, en de rest anders, waaronder tuners sedans en dat soort shit. Oplopend natuurlijk. Dus een auto als de Mx-5 onderaan en een auto als bijv de Enzo bovenaan. En dan lekker veel tuning opties, en een keuze tussen standaard vinyls, en een optie zoals in forza, om je eigen te maken.
denk je echt dat iemand in het echt een lambo gaat ombouwen met stickers, enn motor??? ik neem aan dat je zon mooie auto origineel wil laten rijden.
pok ok, ieder zn eigen smaak. weten jullie hoevel autoús er komen.. sorry toetsenbord is kapot of doet raar
misschien ken je Tokyo Extreme racer?? i.p.v. Tokyo Extreme Racer hebben ze Import Tuner Challenge genoemd. Je vond paar maanden geleden al een thread over Tokyo Extreme Racer
Lijkt me echt een toffe titel, volg de serie al lang! Drift king 97 op de Saturn, Tokyo Highway challenge 1&2 op de Dreamcast, Tokyo Xtreme racer 3 op de PS2. Ik ga hem zeker wel op de release kopen, ik vind het zulke spannende racegames.
Nee, het lijkt me juist een erg leuke titel. Is voor mij juist 1 van de games waar ik echt naar uit kijk. Ik denk dat de mensen die denken dat hij heel slecht wordt nooit tokyo highway challenge/xtreme racing gespeeld hebben.