Saints Row - Activities !

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 10 sep 2006.

  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb problemen met de laatste snatch, ik word telkens door de 360 genaaid! die hoeren willen niet eens instappen of laten ze zich vallen voor mijn auto. en dan zitten ze er eindelijk in komt er ineens een stom klein autotje onder mijn bulldog rijden en ontploft mijn bak daardoor. echt zo lelijk !
     
  2. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, weet ik veel dat je gewoon een andere auto kan pakken... dat maakt het wel een stuk makkelijk. Bedankt voor de tip! _O_
     
  3. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze spawnen later weer gewoon, dus je kan het opnieuw proberen. Ik had eerst ook niet in de gaten dat je ze met dat wapen moest vermoorden, ik dacht dat ze daarmee bewapend waren ofzo :)
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    lol ja, anders hou je het 1 deal vol met mazzel :)
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Die drug zooi is best pittig, maar ik zorgde ervoor dat ik altijd genoeg wapens had voordat ik eraan begon én dat ik altijd een nieuwe auto pakte na elke deal. Ik verspilde hierdoor weinig minutie tijdens het rijden aangezien mijn auto altijd stand hield totdat ik bij de volgende deal locatie kwam.
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst niet eens in de gaten dat ik ook andere wapens had dan alleen het pistool. Ik dacht dat de overige wapens van mijzelf waren dus ik dacht, die ga ik niet verspillen. Ik heb tot en met level 6 alleen met het pistool gehaald, overal :) Maar daarna gaat dat toch echt niet meer.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    tot welk activity lvl kan je gaan, ik had zo iets gehoord dat je als je een bepaald lvl hebt,dat je die niet meer kan doen

    wanneer is die activity voltooid??
     
  8. the sbroiy

    the sbroiy Have fun and game on

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verschilt per activiteit, de ene heeft maar 2 lvls, de ander 10. Daarbij moet ik je wel vertelle dat er zo ongeveer 50 verschillende activities zijn.*)
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    heb je misschien een lijst voor me of een site waar dat staat??
     
  10. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet max. level 8?
    ik heb nog geen level 10 gezien hoor
     
  11. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is alles level 8, behalve die eerste snatch missie (die je in het begin "moet" doen zeg maar).
     
  12. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    alle activities zijn tot en met level 8 (behalve de snatch activity die je in de demo ook kon spelen). Als je een activity tot en met level 8 gehaald hebt, kun je de verschillende levels nog wel doen, maar dan verdien je er alleen maar geld mee (geen respect meer).
     
  13. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    kloptO-) ik heb alles al gedaan moet alleen die race opdrachten nog dat vind ik egt een matige activity ze beuken je gewoon van de weg af elke keer weer maarja niks aan te doen :{ heeft iemand mischien tips voor die race opdrachten??
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Drug traffickings is best easy je moet gewoon proberen om de NR4 als wapen te krijgen en dat als een zot op het raam van de bestuurder schieten dan is ie zo dood en kunnen de bijrijders niks meer doen. Verder gewoon veel van auto wisselen en als er gangleden in de buurt staan moet je fluiten dan komen ze mee en schieten ze ook.
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt meestal wel een boost op je auto nodig, en als je vals wilt spelen, rij dan gewoon met een vrachtwagen of bulldozer en rij de tegenstanders kapot=( ,*als er meerdere rondjes zijn*, Maar normaal racen vind ik nog steeds het vetst
     
  16. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wat krijg je als je al die tags overspuit? jah respect maar ik bedoel wat voor reward?
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je alle tags van één bende hebt overgespoten krijg je 10% extra stamina (dus dan kan je langer rennen). Als je alle tags hebt overgespoten krijg je unlimited stamina dus kan je onbeperkt rennen :9
     
  18. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo die is wel relaxt maar wel een pain in the ass om al die dingen te gaan sprayen:x
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, ja 75 stuks ofzo 8)

    Stond hier ergens een kaartje. Daar kan je de tags afstrepen die je hebt gevonden zodat je op het laatst (als je er nog maar een paar hoeft) weet welke je wel en niet hebt gehad - scheelt een hoop frustratie denk ik ;)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is zeker een goeie sneaky tip!!

    Wat krijg je als je die race dingen afgemaakt hebt?? Een gepimpte snelle ride???
     

Deel Deze Pagina