[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

1. JeePee

JeePee Guest

Resistance is echt te vet :)

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat wordt, denk ik een killerlaunchgame :).
    Edit: Owja Jeepee, weet niet of je deze filmpje al gezien hebt:
    http://media.ps3.ign.com/media/748/748483/vids_1.html
    Ik vind het echt vet dat je zo ver kan zien. Er gebeurt echt van alles. Ook het stof dat ronddwaalt,...
    En qua gameplay ziet het er gewoon super uit :).

Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Die PS3 is echt indrukwekkend. Maar ik had een vraag:
    Ik heb een Xbox 360 premium, om de exclusive games: Gears of War, Forza, PGR3 etc. en om de goeie online service. Maar ik wou in Maart/april een PS3 60 GB gaan halen, om de exlusive games: F1, Resistance: fall of man, MGS4, GT5. En om de Blu ray disc, meer geheugen capaciteit, gratis online service en om de motion sensored controller. Maar de vraag is, ik heb een xbox 360. Zou het geld verspillen zijn als ik een PS3 60 GB zou halen? Omdat vele zeggen dat ze nogal op elkaar lijken, maar dat vind ik niet zo. Ik vind de Xbox 360 meer communicatie, online en de PS3 echt technologie.

4. JeePee

JeePee Guest

Tja, dat verschilt per persoon. Wil je dolgraag Gears of War, Halo 3, Gran Turismo en Metal Gear Solid spelen dan moet je ze allebei halen, maar vind je de de games voor de PS3 niks aan, dan moet je hem natuurlijk niet halen, hoe goed hij ook is.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm net een filmpje gezien van Resistance, valt mij eigenlijk mee hoe mooi het allemaal is. Na wat ze allemaal lieten zien en beloofden hoe mooi het zou zijn, valt mij dit tegen. Ik denk dat de PS3 veel beter kan.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou hem alleen al halen voor mgs en final fantasy games. Maar daarnaast zijn er voor mij nog games die van ontwikkelaars zijn die alleen voor Sony ontwikkelen(of van Sony zijn) zoals ontwikkelaars van god of war, jak and daxter, ICO,... Maar dat is pure mening natuurlijk. Je moet echt zelf gaan kijken van: Is die ps3 echt wel de moeite voor mij? Zijn die games de moeite voor mij, hoe gaat het zitten met die blu-ray? Heb ik de mgs games gespeeld, en moet ik mgs4 uitspelen? Vind ik granturismo echt zo goed? Zijn de final fantasy games wel de beste rpg's voor mij? enzo maar voort, die vragen moet je je stellen. Je moet wel kijken, de ps3 gaat 600 euro kosten. Maar dit is omdat de ps3 meer dan een spelcomputer is. Je kan er dvd's, blu-ray, alles eigelijk(buiten HD dvd) mee afspelen. Daarnaast het internet gedoe,gratis online...
    Als je dan kijkt naar de Wii, die kost maar 250 euro. Maar dat is in tegenstelling tot de ps3 en 360 echt puur een spelconsole. De Wii kost evenveel als een psp. Maar de Wii is echt sinds de dreamcast ALLEEN voor games te spelen. Kijk naar psp, dat is pure high tech, het sterkste van het sterkste voor handhelds, films afspelen, internetten,... Maar ik ben aan het afdwalen. Wat ik bedoel is, vind je het de 600 euro waart. Als je echt gebruik gaat maken van blu-ray, als je echt de vele coole games gaat kopen(dus zodat de meeste ps3games je toch aanstaan), ga je uiteindelijk heel zeker waar voor je geld krijgen. Xbox 360 bezitters die dit allemaal willen, dus een HD dvd add on kopen, extra harde schijf, 60 euro online, velen kopen ook nog een een wifi adapter(80 euro). Dan komen die gasten een stuk duurder uit. Maar, opzich maakt het niet veel uit, aangezien het nog steeds de keuze is die jijzelf maakt. Jij hebt nu al 1 console, denk je dat blu-ray gaat winnen(duurt nog even die strijd), kan je de ps3 games,... niet missen, dan moet je voor beiden gaan zoals ik hierboven al zei :). Maar het is een keuze die JIJ moet maken. Nu, in principe zou je de ps3 gerust eind volgend jaar pas kunnen kopen. Ik bedoel, assassin's creed zal niet veel later dan de ps3 versie uitkomen. Mgs4, en de echte grote games zullen eind volgend jaar pas beschikbaar zijn. Tuurlijk heb je daarvoor al grote games zoals heavenly sword. En ik weet niet wanneer de final fantasy games uitkomen, naughty dog's game, ... als die games vroeger uitkomen dan eind volgend jaar, dan is het idd wel moeilijk wachten. Ik ga hem waarschijnlijk wel met launch halen(kinderziektes zijn er tegen dan normaal gezien grotendeels uit). Maar ik werk ook. Als ik nog student was, zou ik tot Kerst wachten, dat geef ik wel eerlijk toe:).

@Dazlindragon : Heb je al filmpjes in 720p gezien? Want het ziet er dus echt wel super uit. Op dit moment is er gewoon geen één game op de 360 dat qua "power" tegen resistance op kan. Allé, zo lijkt het mij toch. Ghost recon misschien. Maarja, als Resistance uitkomt, komt gears of war uit, en die gaat qua power een tijdje untouchable zijn denk ik :D. Maar op dit moment vind ik toch echt persoonlijk dat er geen game tegen resistance qua look op kan...

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is de online service echt gratis? :eek:, Holy shit, dat doen ze zeer goed dan. Al had Microsoft dat nou.. Zeker een groot pluspunt van Sony.

8. JeePee

JeePee Guest

Echt meesterlijk. Die game ga ik zeker halen :)

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat dachten ze bij de PS2 ook :lol::+

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dát was de PS2, misschien hebben ze nu geleerd van hun fouten.

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is, dat Sony online heel serieus neemt...
    Edit, nog wat screens:

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, absoluut. Maar of ze het niveau van Xbox Live halen?
    Ik betwijfel het.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is de vraag natuurlijk. Maarja, opzich moeten ze het niet halen. Dat is gewoon Microsoft zijn wereld, zou eigelijk grappig zijn, moest Sony met een betere onlinefunctie komen. Maar als ze nu al maar in de beurt komen, mogen ps3 gamers toch van geluk spreken aangezien het toch gratis is...(en van dat geld kunnen ze een game kopen:9 )

14. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    mooie screen ( van die draak ) ziet er erg tof uit :D

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    fatal internia

Dit spelletje wordt ook alsmaar mooier :).

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soort nieuwe WipeOut ofzo ? Ziet er wel cool uit :)

17. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat Sony overal de beste wilt zijn, logisch dat wilt elk fabrikant. Dat Xbox Live ervoor moet betalen voor goede online service kan. Daar krijgt MS zijn winst. Ik denk niet dat Sony zegt: onze online service is gratis dus onze wordt minder goed, ze zullen vast veel dingen kopieeren maar ook verbeteren, hun zullen hun winst met software halen.

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dat hoop ik voor sony...

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Uit hun software zullen ze zeker winst halen. Maar uiteindelijk moeten ze ook op hun hardware winst maken. Waarmee ze in het begin dik verlies maken, uiteindelijk toch nog terug winst maken. Dit zal zeker lukken als blu-ray wint, en meer en meer blu-ray spelers,... verkocht worden. Blu-ray heeft 1 heel goede zaak. En dat is ps3. Met hulp van de ps3 wil Sony blu-ray doen winnen tegen HD dvd. Maar Microsoft staat achter HD dvd, dus zij zijn ook niet achterlijk, zij komen volgend jaar met een ingebouwde HD dvd drive. Want face het, een apparte add on gaat HD dvd opzich niet veel helpen, een ingebouwde daarentegen wel. Dus uiteindelijk neemt Sony groot risico. Maar als hun zaakjes uitkomen als gewenst(de verkopen,...), zit het weer helemaal goed...

20. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de PS3 in Europa is uitgesteld heeft ook een voordeel, ik bedoel als iedereen in Amerika/Japan zegt de Blu ray happert, verhit etc. Dan hebben wij een voordeel dat we dan geen geld hebben verspild, als Blu Ray echt als beste uitkomt na maanden zeg maar in Februari dan kunnen wij in maart een PS3 halen. Zonder risico's zonder kinderziektes.

Deel Deze Pagina