FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig is dit maar een mening

2. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat die PES fanboys een beetje blind zijn (goed te zien aan hun game keuze's :lol: ) Dit is het Fifa 2007 topic, als je lekker wilt spammen over hoe goed PES6 is ga dan lekker naar het Pes6 topic of naar het Pes vs Fifa 2007 topic

3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik heb het met name over de 360 versie en graphics wise.
    Met de ps2 versie hadden ze altijd het smoesje dat de ps2 aan zijn limiet was en ze daarom de graphics niet konden verbeteren
    De 360 versie is echter teleurstellend als je kijkt naar de graphics en wat de 360 kan.
    De pesfans zullen weer zeggen dat het niet om graphics gaat, maar ik zeg dat het oog ook wat wilt en dat zeker bijdraagt aan het realisme.

4. mars15

mars15 Guest

Hopelijk nog snel een demo voor de 360, en zou graag willen hoor de bevesting van het aantal teams

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ben je nu teleurgesteld over de Xbox360 versie van PES6 of Fifa 2007 graphics wise?

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De hoofden in pes 6 zijn anders veel mooier ( in verhouding met het lichaam etc. ) dan die van fifa07, dit is natuurlijk uit te halen uit de vele screenshots en zegt misschien helemaal niks!
    Ik w8 lekker op de demo, misschien schaf ik fifa er dit jaar wel bij :p

7. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd al een grote FIFA fan geweest, en ik heb er wel vertrouwen in dat EA ons niet zal teleurstellen. Alleen hoop ik wel dat er binnekort een demo komt, en dat er nou echt bevestigd wordt hoeveel teams er in de 360 versie zitten...

8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben ook benieuwd naar de demo en hoeveel teams erin zitten, de trailers lieten wel wat meer competities zien waaronder de mexicaanse competitie dus het lijkt mij niet logisch dat er minder teams zijn (ze moeten de engelse 4e divivie ook niet schrappen). En is het al bekend dat NL eindelijk in FIFA zit (naast RTWC en WC mag het wel)?

9. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb er wel vertrouwen in dat er gewoon evenveel of meer teams als vorig jaar inzitten. Ik ben wel bang dat Nederland er wéér niet in zal zitten, maargoed daar heb ik FIFA WC voor!

10. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland zat erin :)

Ik weet niet meer waar ik het zag, maar ik heb het iig gezien :)

11. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo! Dat lijkt me wel mooi zeg!
    Trouwens, de demo zal nog wel even duren, omdat het spel ook pas eind oktober uit komt ja...:'-(

12. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de PC is hij iig al uit :) Ik heb hem gespeeld en hij speelt best lekker weg

13. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  14. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeee! :eek: Ik durf het haast niet te geloven. Daar gaat EA echt de fout in om het zo te doen. PES zal de leiding nemen...=( :'-(

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
  16. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op dit filmpje (augustus) staat een presentatie van FIFA 07 (Xbox 360) van de Games Convention. Ze laten de nieuwe engine zien met gameplay beelden en een beetje tegen het einde hebben ze het over de leagues. Zo te zien zitten er inderdaad maar 6 leagues in.

Volgens deze lijst heeft de Xbox 360 versie 21 stadions:

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    OMG wat is er met EA aan de hand, ze snappen toch ook wel dat wij geen FIFA lite versie willen hebben. Het lijkt alsof ze zijn teruggegaanm naar FIFA 95 want dit mag gewoon niet. Ik koop dan liever een current-gen versie of ze moeten de prijs aanpassen (wat niet zal gebeuren).

18. mars15

mars15 Guest

gare kut zooi

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik bedacht mij net dat ik een week of 2 geleden een next gen filmpje heb gezien van FIFA 07 waar ADO Den Haag tegen Chelsea speelde, ADO won maar dat terzijde. Volgens de lijsten zit de NL competitie niet in de next gen versie dus hoe kon deze match dan gespeeld worden? Het was duidelijk de
    X360 versie. En die 6 leagues die je in het filmpje ziet zijn de leagues voor de interactive league, in een ander filmpje heb ik minstens 10 grote leagues gezien waaronder de NL competitie.

EA begrijpt toch ook wel dat 6 leagues te weinig is en dan zit de Mexicaanse competitie er wel bij, waarom geen NL competitie en waarom wel shakter donetsk en geen Ajan, Feyenoord of PSV in FIFA :confused:

20. mars15

mars15 Guest

ja idd, echt slecht maar staat op de echte fifa site zal dus wel waar zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina