[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, met media player heb ik ze dus al toegevoegd, en ik heb die hele media library met alle muziek opgeslagen als een .m3u file. Als ik dan connect met de xbox, krijg ik netjes de playlist te zien met alle platen zou je denken. Maar ik zie de nieuwe er niet tussen staan. Heel vreemd.
     
  2. matrixjunk

    matrixjunk Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iemand die de nieuwe Windows Media Player 11 Beta heeft geprobeerd ?
    je zou kunnen foto's,music en video streamen zonder dat je Media connect of Windows XP Media Center moet gebruiken..
     
  3. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je zonder dat je een live abonement hebt, met je pc op je xbox komen, en zo ja hoe? (en dus dingen van je pc naar je xbox overzetten.)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan alleen muziek streamen en ja dat kan zonder live abbo .. je kan niets op je xbox 360 zetten

    Video's streamen kan helaas ook niet met windows media player 11 .. wel foto's en muziek kunnen gestreamed worden
     
  5. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe doe je dat want ik wete niet hoe :confused:
    als ik naar www.microsoft.com/extender ga dan komt er zo'n filmpje daraover en op die tv is er zo'n programma welk is dat ? is dat een programma dat je moet betalen ?
     
  6. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    dus voor overzetten van bestanden van pc naar xbox (muziek, foto's, filmpjes etc.) heb je live abbo nodig?
     
  7. sjappie b

    sjappie b Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    dus voor overzetten van bestanden van pc naar xbox (muziek, foto's, filmpjes etc.) he

    Je kunt zonder abb. flims,muziek en foto's naar je 360 streamen als Windows Media Center gebruikt. Als je Windows Media Player 11 of Windows Media Connect gebruikt kan je alleen muziek (mp:cool: en foto's streamen. Sinds vandaag kun je trouwens XB stream downloaden en dan kan je de headlines en podcasts van je favoriete game-sites naar je 360 streamen. Deze worden automatisch up to date gehouden en als je het geinstalleerd hebt krijg je meteen op je xbox een hoop links naar amerikaanse game-sites en je kunt geloof ik ook je eigen favoriete sites invoeren. Ik heb em net geinstalleerd dus ik moet nog even kijken.
     
  8. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks voor de uitleg!

    ik vroeg me ook af wanneer je een audio cd hebt geript, of je er later nog tracks bij kan toevoegen in dat album, en hoe dat dan kan..
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    films kan niet ... ovezetten bestanden kan ook niet.. Je kan ze alleen streamen ... ze blijven fysiek op je pc staan .. Films kan je alleen streamen als je Windows Media Center hebt of Windows Vista Ultimate
     
  10. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,


    Dus ik dacht laat ik dat ding aan mijn Laptob (XP SP2) hangen om lekker muziek en foto´s te kunnen streamen. Ik download netjes windows media connect en die vindt mijn xbox360 en connect dus en er staat dat ie de mappen deelt. Ga ik naar ´Media´ op mijn 360 en klik muziek, vindt ie mijn Laptob niet. Er staat wel dat ie WIred is (met de kabel die je krijgt bij het premium pakket) maar bij het zoeken van een IP staat er ´failed´. Alles is DHCP enabled met WEP sluitel, maar die WEP kan je toch niet op je 360 invullen. Voor de rest heb ik ook een microsoft Firewall. Bij windows media connect staat de xbox360 wel in de lijst van apparaten. Wat doe ik fout??

    Misschien het noteren waard is dat mijn Laptob Wireless is aangesloten op mijn wireless accespoint, welke weer is aangesloten met kabel aan een pc (dus niet mijn laptob). ALles dus DHCP enabled met WEP-beveiliging. De pc moet dus aanstaan wil ik kunnen internetten op mijn Laptob.
    Wel vreemd is dat de xbox360 en de Laptob elkaar hebben connect en streamen van muziek dus mogelijk was. Toen was het echter niet mogelijk om te internetten op mijn Laptob, laat staan online te gaan met mijn 360.
    Nu weet ik ook wel dat azo´n wireless ding voor op mijn 360 van 69 euro alles verhelpt, maar das toch weer een bedragjuitgeven, terwijl ik weet dat het zoals ik het nu probeer ook kan.

    Wie oh wie kan mij helpen?? Ik zou u/je eeuwig dankbaar zijn!
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  11. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het, vraag me niet hoe. Bleef aar kloten met handmatig instellen, dan weer automatisch dan een brug maken en weer wegdoen, alle nodige porten open gezet voor mn Windows Firewall en voila opeens deed ie het. Maar ik weet niet waardoor, want bij al deze handelingen deed hij het niet in een keer ofzo. Vaag, waarschijnlijk zal hij het vanmiddag wel opeen niet meer doen, ok beetje negatief :p. Nu nog mn Live aan de praat krijgen, want nu staat er daar IP failed...zucht. Ff bij het Live forum kijken dan. Ik wil wel kunnen genieten van die week Live Gold tijdens X06 natuurlijk :).
     
  12. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid, WMP11 (Beta 2) biedt wel de optie om video te streamen. Het is echter de Xbox 360 dashboard die dit niet toelaat. Hopelijk zal de herfst-update hier verandering in brengen
     
  13. Rubinio

    Rubinio Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Windows media connect

    Het leek mij leuk om ook muziek en foto's te sreamen vanaf mijn pc, dus ik aan de gang met windows media connect. Ik download het (vanaf de site die je krijgt van de xbox 360) en installeer het. Alles gaat goed, en mijn PC kan mij Xbox vinden. Maar als ik vervolgens met de xbox aan de gang ga, kan deze mijn PC niet vinden. Wat o wat doe ik fout?

    Ik heb een Sitecom WL-153, vanaf daar 1 kabeltje naar de PC en 1 kabeltje naar de Xbox. Xbox Live en dergelijke werkt allemaal gewoon, net als op de PC waar ook alle internet functies werken.

    Als ik de connectie test met de Xbox, geeft hij aan:

    Network Adapter: Wired

    IP Adress: Confirmed
    PC Selected: Failed

    Ik heb ook geprobeerd de Xbox direct op de PC te zetten, maar hierbij krijg ik precies hetzelfde.

    Wie o wie kan mij helpen???

    EDIT: Ook met de firewalls uitgeschakeld blijf ik hetzelfde probleem houden.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  14. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een heel irritant probleem. Ik heb een redelijke oude pc waar mijn broertje graag op gamed. Diablo 2 enzo. Dat gaat normaal gesproken altijd lagloos, maar als ik mijn xbox 360 aanzet krijgt hij iedere minuut tijdens het spelen schokken (lagstoten), en dan stream ik nog helemaal niks, hij staat alleen aan. Mijn broertje baalt ervan en wil dat ik de connectie met de pc weghaal. Heeft iemand enig idee hoe ik deze lag tegen kan gaan??

    Op de pc draait Windows Media Center en daar draait nog eens windows media connect op. Ik maak vrijwel geen gebruik van de media center extender op de 360, ik heb dus gewoon al lag op de pc bij het gamen als ik alleen maar op de dashboard zit en niks doe.

    Iemand een oplossing? Want ik wil dat de verbinding er blijft eigenlijk...


    Extra opmerking: Als ik dingen stream met een andere pc uit het netwerk van die pc is er geen lag merkbaar tijdens gamen, het moet volgens mij dus liggen aan de verbinding tussen de 360 en de pc, en niet aan het streamen.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  15. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dat is het probleem heb een mc afee firewall, maar is de microsoft firewall echt goed genoeg, want ik ben dol op torrents files en exe files downloaden maar daar wil nog wel is wat troep bij zitten, waar kun je trouwens ms firewall downloaden.
    rubiono ik strandde op het zelfde onderdeel als jouw, heb jij misschien ook een verkeerde firewall geinstalleerd

    edit: ik heb het net geprobeerd maar het lukt nog steeds niet met een ms firewall, waar kan je die porten open zetten
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2006
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    is er dan niemand die me nog kan helpen
     
  17. Morpheus2006

    Morpheus2006 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n PC nu via Windows Media Connect aangesloten. Ik heb m'n muziekmap gedeeld, daar staan zo'n 1500 MP3'tjes in. Op m'n Xbox 360 geeft hij aan maar 185 nummers te vinden. Hoe kan dit :? Iemand een idee? Thnx.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de juiste mappen nog niet gedeeld?
     
  19. Morpheus2006

    Morpheus2006 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel heb op m'n PC 1 map gedeeld waar 1500 MP3'tjes instaan...
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je deze mp3's ook staan in je media speler library op je pc?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina