Vrijdag heb ik Condemned weer terug, ga proberen hem gelijk nog een keer uit te spelen, dit keer met alleen je handen als wapen
hmmm heb het al 3 keer uitgespeelt en heb alle 50 achievements echt een van de beter spellen van de laatste 5 jaar
Heb hem weer terug, ga zo een nieuwe game starten en dan alleen met handwapens, voor de archivements, lijkt me dat je ook pijpen mag gebruiken en andere losliggende wapens ?
Ik heb hem gistere nacht dus uitgespeeld, en ik moet zeggen echt een top game... Alleen veel mensen zeggen dat die eng is, zelfs maten van mij zeggen dat die eng is.. maar ik ben iets van 2 keer geschrokken ofzo, dus zo eng vind ik hem nou ook weer niet:{
dat scheelt :b: ze hebben inderdaad daar paar goedkope xbox 360 titels, alleen jammer dat de verzendkost daar zo hoog zijn
Geloof me het is het helemaal waard. Dit is echt een game die je moet gespeeld hebben . Die sfeer .. brilliant. Je moet hem wel alleen 's nachts spelen, dan krijg je pas een mooie ervaring. De achievements zijn ook allemaal erg leuk om te voltooien . Het is mijn favoriete eerste xbox 360 game (ik kocht hem samen met PDZ en PGR3 )
Condemned is nog steeds me Favo 360 game die tot nu toe is uitgekomen heb hier ook meer een next gen gevoel bij dan andere games.. het was mijn geld iig waard
hij word 13 oktober 30 euro.... dan ga ik hem wel gewoon halen.... maar eerst 1 oktober dead rising halen
ik had nog ff een vraag, zit er nu in elk level 6 dead birds? hoe kan je die het beste vinden? moet je dan afgaan op het geluid van die vliegen die er boven hangen? :b: