Ik zou hem alleen al halen voor mgs en final fantasy games. Maar daarnaast zijn er voor mij nog games die van ontwikkelaars zijn die alleen voor Sony ontwikkelen(of van Sony zijn) zoals ontwikkelaars van god of war, jak and daxter, ICO,... Maar dat is pure mening natuurlijk. Je moet echt zelf gaan kijken van: Is die ps3 echt wel de moeite voor mij? Zijn die games de moeite voor mij, hoe gaat het zitten met die blu-ray? Heb ik de mgs games gespeeld, en moet ik mgs4 uitspelen? Vind ik granturismo echt zo goed? Zijn de final fantasy games wel de beste rpg's voor mij? enzo maar voort, die vragen moet je je stellen. Je moet wel kijken, de ps3 gaat 600 euro kosten. Maar dit is omdat de ps3 meer dan een spelcomputer is. Je kan er dvd's, blu-ray, alles eigelijk(buiten HD dvd) mee afspelen. Daarnaast het internet gedoe,gratis online...
Als je dan kijkt naar de Wii, die kost maar 250 euro. Maar dat is in tegenstelling tot de ps3 en 360 echt puur een spelconsole. De Wii kost evenveel als een psp. Maar de Wii is echt sinds de dreamcast ALLEEN voor games te spelen. Kijk naar psp, dat is pure high tech, het sterkste van het sterkste voor handhelds, films afspelen, internetten,... Maar ik ben aan het afdwalen. Wat ik bedoel is, vind je het de 600 euro waart. Als je echt gebruik gaat maken van blu-ray, als je echt de vele coole games gaat kopen(dus zodat de meeste ps3games je toch aanstaan), ga je uiteindelijk heel zeker waar voor je geld krijgen. Xbox 360 bezitters die dit allemaal willen, dus een HD dvd add on kopen, extra harde schijf, 60 euro online, velen kopen ook nog een een wifi adapter(80 euro). Dan komen die gasten een stuk duurder uit. Maar, opzich maakt het niet veel uit, aangezien het nog steeds de keuze is die jijzelf maakt. Jij hebt nu al 1 console, denk je dat blu-ray gaat winnen(duurt nog even die strijd), kan je de ps3 games,... niet missen, dan moet je voor beiden gaan zoals ik hierboven al zei . Maar het is een keuze die JIJ moet maken. Nu, in principe zou je de ps3 gerust eind volgend jaar pas kunnen kopen. Ik bedoel, assassin's creed zal niet veel later dan de ps3 versie uitkomen. Mgs4, en de echte grote games zullen eind volgend jaar pas beschikbaar zijn. Tuurlijk heb je daarvoor al grote games zoals heavenly sword. En ik weet niet wanneer de final fantasy games uitkomen, naughty dog's game, ... als die games vroeger uitkomen dan eind volgend jaar, dan is het idd wel moeilijk wachten. Ik ga hem waarschijnlijk wel met launch halen(kinderziektes zijn er tegen dan normaal gezien grotendeels uit). Maar ik werk ook. Als ik nog student was, zou ik tot Kerst wachten, dat geef ik wel eerlijk toe.
@Dazlindragon : Heb je al filmpjes in 720p gezien? Want het ziet er dus echt wel super uit. Op dit moment is er gewoon geen één game op de 360 dat qua "power" tegen resistance op kan. Allé, zo lijkt het mij toch. Ghost recon misschien. Maarja, als Resistance uitkomt, komt gears of war uit, en die gaat qua power een tijdje untouchable zijn denk ik . Maar op dit moment vind ik toch echt persoonlijk dat er geen game tegen resistance qua look op kan...
Laatst bewerkt: 15 sep 2006