Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ok, ik zal het morgen eens proberen. Kijken of dat beter gaat.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik ben benieuwd. Ik heb de wijsheid niet in pacht ofzo hoor, maar voor mij helpt deze taktiek weldegelijk. Ik zie het om mij heen ook overal. Zodra je te snel "hapt" en als een gek naar je tegenstander toerent om hem de bal te ontfrutselen ben je gezien. Ik hoop dat het voor jou ook werkt,het is leuker als je online een beetje kunt meedoen.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker, ik gebruik de sprint knop ook niet veel, behalve als ik een speler in wil halen of als ik de ruimte inloop! Schieten met het renknopje ingedrukt werkt ook een stuk minder :) TIS GEEN FIFA ;)

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Begin nu niet weer, anders gaat het weer 3 pagina's zo :cool:

In elk geval gebruik ik de sprint knop ook niet vaak. Hoewel...
    Wanneer ik met buitenspelers aan de gang ga, wel hoor. Spelers als Robben en C. Ronaldo zijn heerlijk om vanuit de zijkant naar binnen te sprinten.

5. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets meer dan een maand. Ik kan niet wachten, denk niet dat er nog een demo komt eigenlijk, want op de TGS zal lijkt mij niet over PES gesproken worden.

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, want het spel wordt niet in Japan ontwikkeld en zal ook daar niet als enige op de Next-Gen consoles aanwezig zijn dit jaar?

7. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, dit is best wel handig,tot ze idd doorhebben dat jij dat doet.
    Ik speel vaak 2-1, 1-1 tegen vrienden, en dan hoor je ook vaak dat ze gaan kappen, waardoor je al op hem staat te wachten.
    Als je weet dat hun het ook doen, dan kun je als aanvaller expres het pookje snel op en neer doen, waardoor je wel het geluid hebt, maar niet kapt, dan kun je ze ook meesterlijk het bos in te sturen, door gewoon recht door te lopen :)

Over het laatste filmpje: paar mooie goals, paar standaard. Die laatste vrije trap is wel meesterlijk trouwens, net als dat afstandschot van die gozer van Atlethico Madrid (Torres zeker ?) Nice, erg nice

edit: hmm, dat laatste ging over het filmpje in het PES5 topic, sorry...

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zo zie je maar dat ik een onervaren PES speler ben, want ik ben zo'n type dat constant de sprintknop ingedrukt houd. Straks met PES 6 maar ff goed oefenen :9

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Daarom zie ik online ook binnen een minuut of ik tegenover een beginner sta of iemand die wat meer ervaren is. Ik gebruik de sprintknop natuurlijk ook vaak zat, maar niet altijd. Zeker niet met het verdedigen, het geven van een voorzet of het schieten op doel.

Ik ben dan ook meer dan tevreden dan PES6 wat langzamer gaat, dat is voor spelers die het moet hebben van hun inzicht en passing erg belangrijk. Ik ben verzot op mooi voetbal, ik probeer vaak easy goals te voorkomen. Ik ben ook ontevreden als ik geen mooie goal heb gescoord, al win ik de wedstrijd wel. Alleen als ik in een toernooi zit en het gaat ergens om dan zal ik ook easy goals scoren. Maar je moet wel, want je tegenstander doet dat ook, en die tegenstanders straffen iedere fout genadeloos af (tenminste, de meeste) dus zal je dat ook moeten doen.

Het is heel vreemd, maar als ik gewoon online speel ben ik vaak minder scherp. Dan heb ik vaak 18 shots op doel en 3 goals ofzo. Als het serieus is dan heb ik meestal dat ik 50% van de kansen daadwerkelijk af maak. En tegen vrienden die heel slecht zijn kan ik er helemaal niets van haha. Dan ga ik showen en verpruts ik bijna iedere kans.

10. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik bij het verdedigen altijd de zwarte knop, zo kun je stapjes zetten en bij de aanvaller blijven..

11. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo mijn bedenkingen bij de 360 versie van PES 6. Mocht het zo zijn dat de game trager speelt dan Pro Evo 5 dan denk ik dat ik deeltje 6 maar oversla! Ik speel Pro Evo al vanaf het allereerste deel op de PSX, en heb de reeks sindsdien trouw gevolgd. De enige twee versies die ik over heb geslagen waren Pro Evo 1 en 2 op de PS2. Dit was niet omdat de games slecht waren, o nee, maar puur vanwege het gevoel dat je spelers als een slak over het veld hobbelden. In het echt zie je soms ook (bij Barcelona bijv dat goed draait) de ene wervelende snelle aanval na de andere! En dat is wat het voetbalspelletje zowel on als offline zo aantrekkelijk maakt! Je kunt natuurlijk ook van snel counter voetbal houden natuurlijk, maar wat ik wil zegen is dat Konami dit beide nu haast onmogelijk heeft gemaakt in mijn ogen. Ik begrijp dat het natuurlijk niet te makkelijk moet zijn om een flitsende en snelle aanval te produceren. Je moet er wel moeite voor doen natuurlijk. Hierdoor kunen ervaren spelers een rookie van het veld afblazen, waardoor je merkt dat trainen loont. Maar bij dit deel krijg ik het gevoel dat je niet meer kunt uitblinken, puur vanwege het gebrek aan snelheid! Spelen op gevoel en ervaring is het mooiste wat er is in het voetbal, maar nee hoor, Konami schroeft de snelheid verder omlaag.....Bedankt!

EDIT: Ik heb dit eerder vermeld, maar wou toch graag mijn frustraties kwijt! Laten we hopen dat ik het mis heb! En dat betwijfel ik....

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  12. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    De controls zullen in ieder geval beter zijn dan bij de xbox versie. De zwarte en witte knop vond ik helemaal niks.

13. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook niks.
    maar ben benieuwd hoe het speelt op de 360 :)

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
  15. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, van de graphics moet het spel het niet hebben.

16. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het anders er heel goed uitzien

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K vind het goed dat de spelers dezelfde postuur hebben als in het echt, dan kun je de speler sneller herkennen aan zn manier van dribbelen ...

18. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

19. dannyff

dannyff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er egt goed uit , zit ook nog te twijfelen tussen fifa en PES6 |:-

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ^ lees de laatste pagina van het fifa 07 topic, dan is je keuze snel gevallen denk ik ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina