Ik heb de spel uitgespeeld en belde eye for an eye en nu heb ik zombie lin als homie maar was dat nou een cheat of hhord het bij de spel want er was een achievment dat je 7 homies moet krijgen en met lin erbij heb ik 7 dus volgens mij is het geen cheat
Het is geen cheat. Het is 1 van de 7 homies (dacht ik). Dit hoort in het saints row wisselforum thuis en dit had je gewoon kunnen vragen in de centrale helpthread
Het is geen cheat. Het is gewoon een telefoonnummer dat je kunt draaien en wat iets ontgrendeld, wat te vinden is in de spelwereld. Cheats beginnen met een '#'". Als je goed oplet zijn er meer grappige nummers te vinden in de spelwereld.
*is katlam* duidelijkheid roeleert iig wtf? welke game gaat dit over? ik lees zombies en homies... ist nou dead rising of saints row? :b: *)
Hier snap ik dus echt helemaal niets van. Een lange zin over 4 regels en spelfouten en heel erg onduidelijkheid.
Je threadtitel is onduidelijk en voor zover ik weet had je dit kunnen vinden in het Saints Row wisselforum, daarom gaat hier een slot op. ~Closed.