[XOne] Phantasy Star Universe

Discussie in 'Games' gestart door masterspy, 16 sep 2006.

  1. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een thread voor dit spel openen. Volgens mij is er nog geen van.
    Singleplayer
    Phantasy Star Universe is een actie role-playing titel die zal bestaan uit zowel een off-
    als online gedeelte. Het offline gedeelte speel je als de jonge Ethan Waber,
    een 17 jarige kadet die te maken krijgt met een hopelijk episch verhaal waarin een
    nieuw en onbekend buitenaards ras genaamd The Seed de hoofdrol speelt. Op het begin
    van het spel zal Ethan zijn eigen zusje van deze "aliens" moeten redden, wat hem gelijk
    een erg goede reden geeft om verder uit te zoeken waarom deze wezens er eigenlijk
    zijn. De bedoeling is dat wij over het singleplayer gedeelte ongeveer 40 uur gaan doen.

    Multiplayer
    In het online gedeelte kunnen spelers in een team van zes alle drie de planeten in het
    Gurhal sterrenstelsel waarin het spel zich afspeelt bezoeken. Natuurlijk kunnen we daar
    vechten tegen tientallen monsters en bazen om zo je character sterker te maken en
    nieuwe wapens te vinden, kopen of ruilen. In totaal zullen er meer dan 200 wapens in
    het spel zitten die gebruikt kunnen worden om de meer dan 200 verschillende vijanden
    af te maken. Volgens Sega zal de wereld constant veranderen en evolueren, wat spelers maandenlang moet kunnen bezig houden. Leuk om te weten is in ieder geval dat ook
    voertuigen van de partij zullen zijn, waardoor het afleggen van lange afstanden al een
    heel stuk makkelijker wordt. Waarschijnlijk moet je voor de voertuigen wel een bepaald
    niveau hebben bereikt. Phantasy star wordt dus geen mmorpg maar bevat wel een erg
    belangrijk online gedeelte.

    http://media.pc.ign.com/media/729/729460/imgs_1.html
    http://media.pc.ign.com/media/729/729460/vids_1.html

    Het is nu ook bekent hoe je moet betalen. Je moet namelijk 800 microsoft points neerleggen per maand om deze game online te kunnen spelen. Omgerekend ongeveer 9.50 euro


    Als het goed is komt dit spel op 24 oktober uit.
    En mijn eerste vraag is meteen is: De release die op de site staat van PSU geld die ook voor EUropa??
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor een spel
     
  3. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een online RPG. Je kan met honderden mensen in een lobby zitten en vervolgens ga je met een groep van 6 een wereld in waar je kan questen, dungeons in kan gaan. Je kan zoals gewoonlijk bij elk ander rpg items vinden en verzamelen. Wapens upgraden, nieuw armor vinden.

    http://phantasystaruniverse.com/index.php Hier is de officiele site voor Europeanen en Amerikanen van PSU. Hij is pas geopend dus verwacht er nog niet teveel van
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me wel vet :D nooit op de DC gespeeld al van vrienden gehoord meesterlijke game :)
     
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    lol, met zn 6en in een wereld :\
    ze kunnen beter met wat groots aankomen als je naar de concurrenten kijkt (WoW, KO, GW etc)
     
  6. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat niet zomaar op een 360, en zijn voorloper Phantasy star online deed het ook heel goed. Dus PSU hoeft niet bang te zijn voor de concurrenten
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    op de gamecube ?
     
  8. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nee op de xbox
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Op allebei:p Mare wat meer info over het spel in begingpost zou fijn zijn:p
     
  10. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ga ik zeker halen, maar online spelen kan ik wel op mijn buik schrijven. Ze vragen voor al die PSO online geld/creditcard. Dus dat houdt op. Dan maar voor de offline.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    6 man in één wereld. Ik hoop dat het gewoon is dat je een groep van 6 mensen hebt, en in diezelfde wereld ook groepen van 6 mensen kunt tegenkomen, om daar mee samen te werken etc. Dat lijkt me wel cool.
     
  12. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    waarom zou er op de xbox360 geen meerdere mensen mogelijk zijn? Welke halve zegt dat nu weer? En waarom dan, omdat de hardware het niet toelaat? Ahum, doe je huiswerk dan nog maar eens en vergelijk hem eens met jouw pc bijvoorbeeld.....
    Dat dit spel dat niet heeft ligt aan de devolopers, en aan niks anders :)

    btw, lijkt me stom spel. Het vorige deel vond ik eeeerg veel foutjes hebben in de gameplay. Heel traag enzo
     
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt niet aan de hardware. Het heeft met de verbinding te maken. Waarom denk je dat bijvoorbeeld Batttlefield met niet meer dan 24 man is terwijl het op de pc met 64 man is. Simpel de connectie laat het niet toe
     
  14. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet hoor maar de xbox360 heeft ook een wan&lan netwerk kaart erin van 100Mbit , en mijn connectie is precies hetzelfde als de pc in principe, is eerder hoe ze de games schrijven voor de 360 en de pc..
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    gave game hoor!! had ik ook even op de gamecube, op de 360 lijkt die me ook wel vet, en zeker online!!

    maar ja... 9.99$ per maand... dan toch maar niet, ook niet om alleen single te spelen
     
  17. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  18. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Naar deze game kijk ik echt uit. Hoop dat het weer zo wordt zoals in PSO op de DC en niet zoals PSO 3 op de Cube. Heb op de DC echt een paar honderd uur in die game gestoken. En 10 euro per maand vind ik de moeite wel waard als de game net zo leuk wordt als op de DC.
     
  19. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat je verplicht wordt om te betalen via de credit card. Dus ik moet speciaal voor dit spel een credit card aanvragen zoals final fantasy. ZO blijf je maar aan de gang met die mmorpg. Verhoog de kosten van het spel. Je betaald er al voor en dan moet je ook nog eens per maand betalen. Ze denken zeker dat we ezels hebben die geld schijten of zo. Die online mode sla ik mooi over. Dan maar de single player maar. Ik vond het ook zo stom op de oude xbox dat je verplicht was om een xbox live account te hebben om single player mode te kunnen spelen. Echt heel jammer dat het dan ook niet mogelijk is via de point cards. ze willen geen punten natuurlijk maar echt cash hebben. =( =( =(
     
  20. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind juist de online modus het belangrijkste van PSO en later ook van PSU. Ik heb PSO echt veel gespeeld alleen maar om de online modus. De SP vond ik niet leuk.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2006

Deel Deze Pagina