FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    die ado - chelsea match was current gen

2. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft pes nu een bredere aanbod aan teams en stadiums dan fifa

de meeste mensen kochten fifa voor de lecenties(echte teams, namen enzo)
    hoe zal het dit jaar gaan dan
    denk dat heel veel mensen voor pes gaat want die heeft betere gameplay

ea maakt een grote fout

edit
    @The Crow
    bedankt dat je me verbeterd

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ga voor current gen en koop PES op next gen.
    Ik heb altijd FIFA gespeeld en PES tot deel 3 maar met dit nieuws ga ik graag terug naar PES. Op de FIFA forums zijn de fans ook niet te spreken over deze beslissing, geef mij dan maar mindere gfx en wel alle teams.

4. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    echt schandalig van EA, fifa 07 schrap ik van mn lijstje

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

Vriend, PES heeft al jaren de leiding ;)

Dit jaar dachten mensen dat FIFA eindelijk verbeterd is ...

NOT! :lol:

6. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe erg kan je in de fout gaan zeg. Dit had ik echt nooit verwacht. =(

7. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    jezus, idd erg dom

maar hopelijk worden de gameplay/graphics verpletterend. maar pro6 staat al lang in de pre-order :D

8. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FIFA Soccer 06 - RTFWC kreeg als commentaar dat er veel te weinig in zat t.o.v. de current-gen en dat het meer een update was dan een next-gen spel. Maar goed, dat was met meer 'launch' titels het geval dus zoiets kon je een beetje verwachten. Nu maken ze een compleet nieuwe next-gen engine en maken ze dezelfde fout door er weer minder in te stoppen t.o.v de current-gen. Dan heb je dus even voor het gemak hetzelfde spel als FIFA Soccer 06 - RTFWC maar dan met een next-gen engine :confused:

Ze gooien het nu op de nieuwe next-gen engine en de nieuwe online mogelijkheden. Als dat ten kostte gaat van een paar minder belangrijke features is het niet zo erg maar nu verwijderen ze voor het gemak ff 20 leagues en 30 stadions.

Klant: 'Tof man...nu kan ik op de Xbox 360 met bijv. Ajax in de Arena spelen met een geheel nieuwe next-gen engine.'
    EA: 'Uhh...dat gaat helaas niet lukken.'
    Klant: 'Oh...waarom dan niet?'
    EA: 'De NL competitie zit er niet in.'
    Klant: 'Niet? In de lijst staat toch echt Holland Eredivisie.'
    EA: 'Ja...dat klopt...maar dat is de lijst voor de Xbox.'
    Klant: 'Dus als ik met bijv. Ajax wil spelen dan moet ik FIFA 07 voor de Xbox kopen?'
    EA: 'Mee eens.'
    Klant: 'Maar ik heb een Xbox 360 gekocht voor next-gen en de Xbox is current-gen. Dat is dan toch een stap terug?'
    EA: 'Mee eens.'
    Klant: 'En wat is dan het nut van FIFA 07 op de Xbox 360?'
    EA: 'Niet veel eigenlijk...het is meer een beta versie die mensen kunnen kopen voor 60 euro om de nieuwe next-gen engine en de nieuwe online mogelijkheden te testen.'
    Klant: 'Duur geintje dan voor een beta versie.'
    EA: 'Ach...hier bij EA weten we niet beter. Misschien maken we er 58 euro van maar dat moeten we nog even overleggen met onze aandeelhouders.'
    Klant: 'Dat is een mooi gebaar...zou tof zijn als dat doorgaat. Maar er zitten nog wel wat leagues in het spel?'
    EA: 'Niet verder vertellen hoor maar omdat alle tijd in de nieuwe next-gen engine is gaan zitten kwamen we een paar weken geleden er pas achter dat we eigenlijk maar 2 teams hadden voor heel het spel. Toen hadden we twee mogelijkheden: alles uitstellen tot 2007 of nog ff snel wat leagues erin knallen...paar nieuwe online mogelijkheden erbij en verkopen die hap. Het is het laatste geworden.'
    Klant: 'Ik zie het staan ja...een nieuwe next-gen engine...paar nieuwe online mogelijkheden...6 leagues...wat stadions en nog wat andere features. Nou...laat die aandeelhoudersvergadering maar zitten...ik zet hem meteen in de pre-order voor 60 euro.'

Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  9. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ieder z'n smaak he? Ikzelf vond FIFA altijd beter, maargoed voor een duscussie kunnen we naar de FIFA vs. PES thread he...;)

Ik geloof haast gewoon niet dat ze zoiets op de markt gaan brengen, hoeveel (slimme) mensen zullen het nu nog gaan kopen?

10. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    zeker wordt het verkocht, omdat het fifa heet, dat is elk jaar zo. de meesten kopen het voor de naam, terwijl bv pro evo het hele genre al jaren ruled. maarjah, ieder zijn keuze. dit is overigens al de 3e keer dat fifa op de xbox360 niet voldoende content bevat, heel raar. deze sla ik over en ga (weer) voor pro evo. fifa heb ik sinds 99 al niet of nauwelijks meer gekocht

11. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is EA van z'n beste kant zullen we maar zeggen.. Dit zal ze een hoop vaste spelers kosten denk ik. Vooral in Nederland zullen mensen nu ook PES gaan proberen omdat de eredivisie daar wel in zit.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tuurlijk, want ik wil met Ajax spelen. Een paar weken terug was ik nog positief aan het praten over Fifa |:- Gelukkig was mijn keuze toch al op Pro Evo 6 gevallen. EA is echt schandalig bezig....breng dan helemaal geen 360 versie uit in plaats van die halve zooi

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, meestal kan het mij niet erg veel schelen hoeveel leagues erin zitten, maar 6 is wel erg weinig. En maar 15 stadions:confused: Dan moeten de gameplay en grahpics wel heel goed zijn om dat goed te maken.

14. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kans is nu groot dat EA de marketplace gaat gebruiken voor het uitbrengen van de overige leageas. Dat kost klanten waarschijnlijk nog meer geld. Ik haak hier in geval af.

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Slechte actie idd! Maargoed, ik was toch al niet van plan hem te kopen. PES ben ik altijd 300% zeker van, FIFA is altijd afwachten.

Ik kijk wel even hoe hij er op de Xbox uitziet en hoe hij daarop speelt.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Goh,

EA laat zich weer van zijn goede kant zien. Vorig jaar was het smoesje van EA dat de 360 versies van hun sportgames de eerste next-gen versies waren en dat daarom 75% van wat er in de current gen games van EA niet in de 360 versies zat.

Daar hebben ze vreselijk veel commentaar op gehad (terecht) en vervolgens doen ze het doodleuk weer. Hoe bedoel je schijt aan de consument?

Nee, dit is echt een schande. De kans is aanwezig dat veel van de Fifa spelers die een 360 hebben PES6 gaan aanschaffen ipv Fifa 2007 en een half.

17. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, we kunnen waarschijnlijk alle competities via marketplace erbij kopen voor 800 points per competitie. Nee, echt vet EA!

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wah!
    Lees het nu pas...
    Dit draadje niet zo gevolgd! Ga ik eens even kijken, zie ik dit nieuws in een keer!

Zeker niet netjes! En zoals velen al aangeven... Dit gaat ze zeker aardig wat klanten kosten!

19. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze kapot vallen daar ,een game kost al tussen de 60 a 70 euro een 2100 punten kaart 30 euro nou reken maar uit als je als er bij wil gaan halen:Competitsies en spelers etc :mad: .We zijn mischien gek maar zo gek gaat toch echt te ver 8)

20. dannyff

dannyff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd al fifa gespeeld.. op de pc fifa 98 tot fifa 2001 .. en op de xbox 2002 tot en met 2006 .. maar ga nu fifa egt niet kopen .. het word nu duidelijk PES

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina