Saint Row Slecht Voor Je 360 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door prahladsingh, 13 sep 2006.

  1. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het beter kan, dan ga je daar toch werken en fix je het "even" ;)
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Oblivion zo nu en dan een vastloper gehad, nu op 85% van de game, 26 uur gespeeld, 0,0 vastlopers, geen bugs, nada noppes, en mijn XBox staat zelfs nog in een plekje dat amper geventileerd is, dus hij zal ook zo heet als de ziekte worden.

    Dat hebben ze natuurlijk ook uitvoerig getest, alleen er het drukprocess van de DVDs schijnt niet optimaal te zijn geweest, dus het kan per DVD verschillen of je wel of geen problemen hebt. Maar dat is software matig en heeft dus niks met je XBox of de Game zelf te maken.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  3. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb soms ook vastlopers, deze voormiddag heb ik me bezig gehouden bij de Los Carnales en vlak nadat ik alles voltooid had liep het vast =(

    Mijn xbox wordt ook wel echt heet bij saints row, mijn vewarmingstoestel op mijn kamer heb ik voor deze winter nu niet nodig als ik mijn x360 even laten draaien ist zo weer warm ... :+
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Grappig, ik was met de laatste missie van Los Carnales bezig toen hij bij mij vastliep. Niet veel later begaf mijn Xbox360 het plots.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    als het te druk word bij de game. Bv 5 sterren voor de gangs en politie. Wordt de gameplay heel sloom, maakt m'n box extra toeren en focking heet. En als k de dvd eruit haal kan ik er een eitje opbakken. Ik vind dit wel heel erg slecht hoor!!!
     
  6. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox wordt nooit echt warm. Bij geen enkel spel. Plus staat ie ook nog in een kastje met gesloten (glazen) deuren. Ik gebruik geen vorm van extra koeling. Vreemd...
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat de Dvd zo heet wordt is bij mij ook niet het geval.
    Maar C3LL Nl, ik weet toch wel zeker dat je Xbox 360 aardig warm wordt....

    Hoewel dat gewoon normaal is met dat soort apparaten, en niet echt storend bij mij.
    Nog altijd geen last van Vastlopers, en toch alweer flink gespeeld. Hoop niet dat hij straks bij mij ook het begeeft bij die laaste Cornales missie :cool:
     
  8. helt av doden

    helt av doden Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem. Vandaag microsoft gebeld om mijn xbox op te halen. Ik had nog nooit problemen gehad met mijn xbox, totdat ik saints row speelde.

    Volgens de helpdesk kan het zijn dat saints row ervoor zorgt dat de processor overbelast raakt, waardoor de drie lampjes gaan branden en de xbox vastloop.
     
  9. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, het voelt nergens op het apparaat warm aan. (de voeding wel...) Daarnaast heb ik er ook een thermometertje naast/op gelegd en m'n 360 verhoogde de temperatuur in mijn tv-meubel na 4 uur spelen met een halve graad.
     
  10. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is toen gecrasht toen ik de demo van SR speelde. Heb nu een nieuwe xbox met de volledige versie van SR en die doen het beide goed!
     
  11. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent toch een beginner als je niet eens een vastloper kan fixen of als je niet eens iemand hebt die spellen goed kan na kijken. Ik begrijp het gewoon niet het is een geweldige spel maar er zitten fouten in dat je denkt hun zijn zeker nieuw.
     
  12. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij die eerste uitgave van de 360?
     
  13. helt av doden

    helt av doden Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem meteen gehaald, maar het zou in principe niet uit moeten maken. Maar helaas. maandag gaat mijn xbox op reis :'-( .
     
  14. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel ergens gelezen dat in sommige gevallen het spel vastloopt (bv een truck met een brandstoftank erachter op de opengaande brug parkeren), maar het spel draait bij mij vlekkeloos, nog nooit vastgelopen (**klop klop**) of iets dergelijks, en de andere spellen die ik speel leveren vooralsnog ook geen problemen op.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hier ook nog altijd geen problemen!
    Wel heb ik soms, als het écht héél druk wordt! Dus gang wars, en dan ook nog allerlei wouten dat inderdaad de gameplay een fractie trager wordt.

    Wat ik overgins niet eens storend vind, maar wel gaaf :cool:. Geeft soort bullettime effect!
     
  16. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook kwam fbi achter me aan beuken met tegen een tank wagen de hele zooi ontploft ging hij wel effe langzaam .Maar ja het einde is wel teraden ik was smoked :)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als je drinkt lijkt het ook slomer te gaan :cool:
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Huh?!
    Dat heb ik dus ook! :{
    Als ik naar die Liquor store ga, en daar iets haal en het dan gebruik!
    Heel vreemd!





    :+
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind het wel leuk ook dat je enorm sterk bent wanneer je hebt gedronken :+
    ik sloeg een burger zo 5 meter verder 8)
     
  20. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij doet ie ook raar


    als ik me 360 opstart met saints row er al in , blijft ie hangen en flipt ie met het opstart scherm van me 360


    alleen bij dit spel , ok was ook een paar keer bij Buffy & Angel (DVD's) ....maar nog nooit zo erg



    enige Oplossing ?? Dixons & MS Bellen (Voor me 360 te Repareren) ?? , Spel terug Brengen bij Intertoys Breda (Saints Row was bijna overal uitverkocht in Breda Centrum , behalve bij de Intertoys ;) )


    kan iemand me even uit de brand helpen ??
     

Deel Deze Pagina