Jah idd! Als je FM/CM spellen heb dan is het alleen maar 2D graphics (is ook opzich wel grappig, maar dit vind ik leuker).
Jepss, blijf er ook nog altijd bij . Heb de DEMO niet gespeeld, maar alleen graphics gezien op de Frontpage van de spelers. En het is gewoon... Het ziet er nu eenmaal gewoon GOED uit voor zo'n spel! Neej, niet next gen net als Fifa en PES! Maar daarmee moet je het ook niet vergelijken. Simpel as That...
Dan wordt het een ander verhaal . Heb de DEMO niet gespeeld. Dus hoe het de er daar uitziet weet ik dus niet! Maar ze zeiden dat die Frontpage screens ingame waren. Dus dan neem ik ook aan dat dit zo is. En daar zag het er goed uit!
het ziet niet zo slecht uit, maar voor n next gen game verwacht je idd toch wat meer. ook was de demo veel te kort, net als bv nhl 07 shootout demo. en idd, het is een managerspel bovendien. ikzelf spel managerspellen (als ik ze speel, soms) toch altijd via dat balkje, op een of andere manier vind ik dat spannender dan naar (snelle) beelden kijken, misschien omdat ik het zo van vroeger gewend ben om te spelen
Nou, ik heb hem vandeweek gedownload en gespeeld, en wat een ontzettend overdreven reacties hier zeg.
Ik vind aan dit soort spellen geen drol aan, dat moet gezegd worden Toch even gespeeld en je kan inderdaad ook extreem weinig in deze demo doen. Maar goed, om maar even terug te komen op de graphics, ach, die tussen-scenes (gele kaart/wissels/etc) zien er best aardig uit. Zo'n fifa 2004 achtig idee. Ik heb het camera punt vanaf de zijkant gedaan, dat is ook best grappig, dan zie je ook heel erg die focus op de camera, dus wanneer de bal dichtbij is, is de achtergrond heel wazig of vice versa. Als je van manager games houdt (met betrekking tot voetbal), dan kan je denk ik best op deze graphics geilen en dan zal het ongetwijfeld een aardige game zijn.