Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je graag eredivisie wedstrijden wil spelen.

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    "Xbox 360 owns football" :{
    Fifa met belachelijk weinig competities en ik mag hopen dat dat ps2 screens zijn van PES, want eh... ja. =(

3. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0

Gattuso op shirt: 8
    Gattuso onderin: 9
    =(

4. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zullen ze vast niet aanpassen voor de definitieve versie... :emo:

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Screens zien er aardig uit. Vind het er wat meer waarheidsgetrouw over komen dan Fifa. Al is Fifa over het algemeen wel mooier dan dit.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had eerst een gameplay filmpje gezien van Pro Evo 6 en dat zag er een stuk beter uit dan die screens. Maar uiteindelijk draait het om de gameplay, hoewel het oog ook wat wil. Maar jah, de 360 versie van Fifa is natuurlijk een aanfluiting, dus ben blij dat ik Pro Evo gepreordered heb :)

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Helemaal gelijk. En de gameplay filmpjes zagen er meer dan behoorlijk uit. Misschien jammer dat de "tussen filmpjes" niet zo mooi zullen zijn als die van fifa, maar dat neem ik op de koop toe :)

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt nog echt wel gefine-tuned.
    Screens zijn vast niet van de 360.

Ga er maar vanuit dat het helemaal goed komt!

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, ik ben het niet met je eens. Ik heb het spel gespeeld en het gaat iets langzamer dan PES5. Maar in het eerste potje had ik er al een paar snelle en mooie aanvallen uitgegooit. De balans is nu veel beter, en dat is heel belangrijk. Je kan er nog steeds mooie aanvallen uitgooien op gevoel dat lukte me niet voor niets. Ik ben er iig erg blij mee, want het geheel voelde heel vloeiend aan.

Maar in PES5 zie ik vaak zat dat de bal met een achterlijke snelheid over het veld heen rolde bij een pass of iets dergelijks, dat vond ik nep. Een doorsteekpass is al snel een goal zo heb ik er wel 2000 gemaakt online. Ik heb het gevoel dat dat nu wat moeilijker is, maar na een tijdje oefenen speel je het spel weer zoals je alle andere delen ook speelde. Een rookie maak je gewoon nog steeds af hoor, no doubt. Straks komen al die Fifa spelers online met PES6 en kunnen we aan ons doelsaldo werken haha.

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt gewoon goed allemaal :).
    Ook na het zien van het filmpje dat er heerlijk uit zag, vraag ik mij af of die screens van net, wel van de Xbox 360 zijn.
    (Volgens mij niet, aangezien dat filmpje er veel gelikter uit zag:))

Verder hoop ik dat Fifa spelers, PES nu ook een kans geven na het slechte nieuws van EA.

11. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    zo dat is wel heel erg lomp hoor, gelijk alweer bugs.

voor de rest ziet deze screen eruit als een soort playmobile poppetje, zijn kleren en zijn haar als het ware erop geplakt.. best oerlelijk.. maar kga er niet vanuit dat dit de versie van de 360 zal zijn

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die screens zijn van de 360 versie. Wacht nou maar af tot je het spel draaiend ziet, groot verschil iig.

13. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je nou liever? Wat van dit zulke kleine foutjes of maar 6 leagues en 15 stadiums (zoals in fifa). Ik kies dan toch liever voor wat van die kleine foutjes. Je hebt dan wel gelijk dat dit eigenlijk niet zou mogen, maar toch. Hopelijk halen ze al die fouten gewoon eruit bij de uiteindelijke versie.

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Lijkt mij wel...
    Kom nu! Zo slecht zou Konami het echt niet afwerken...

@ Cyrax77

Zoals ik al aangaf jah :).
    Draaiend ziet het spel er velen malen mooier uit.

15. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mijnbij PES zowiezo om de gameplay en minder om de graphics.. Die van fifa zijn altijd beter geweest en toch speel ik altijd PES.

16. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een pes fan maar ik vind het helemaal niet erg dat er in Fifa maar 6 divisies zitten, is natuurlijk jammer dat NL er niet bij zit maar ik denk niet dat iemand hier zit te wachten om met de nr 6 uit Mexico ofzo te gaan spelen. Bij PES speel ik ook alleen maar met de teams uit de Eng, Duits, Spaanse, Italiaanse en NL divisie.

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    De animaties van PES zijn zooo goed, dat het er gewoon levensecht uitziet. Speel je met Seedorf, dan heb je het gevoel dat Seedorf op je scherm staat.

Ik vind de graphics dus mooier dan Fifa....

18. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk trouwens dat veel mensen een xbox360 gaan aanschaffen voor deze game.

2 Matties van me (Ps2 mannen) gaan een 360 kopen speciaal om deze game online te spelen.

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zou niet speciaal een Console aanschaffen voor een spel.
    Maar dat ik er weer eentje heb gehaald, is door PES 6 wel een beetje versneld volgens mij als ik heel eerlijk ben :).

Dit is ook voor mij gewoon een TOP spel, dat zo heerlijk is om te doen. En dan wil je gewoon geel deeltje missen.

20. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toendertijd de Xbox 1 gekocht voor Halo :).
    Je hebt altijd mensen die een console voor een bepaalde game kopen.

PS2 --> GTA.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina