LET OP HET IS GEWIJZIGD LEES DIT NOG EEN KEER, ALLE AANKOMENDE GAMES MAG JE BESTELLEN!
Dus geen Condemned ofzo die al uit is, maar wel Gears of War, Rainbow Six, Viva Piñata etc. De korting zal wss per game verschillen ivm inkoopaantal (Gears of War zal meer pre-orders krijgen dan Viva Pinata bijvoorbeeld).
Hallo mensen,
Ik had met de eigenaar van Zuiderpark-Computers gebabbeld en wat bleek? Als we met z'n allen veel games inkopen kunnen we korting krijgen, mooi toch? Hoeveel korting ligt er natuurlijk aan met hoeveel man we erop afkomen.. Maar hij wilde wel bijvoorbeeld minimaal 25 games, maar dat moet hier toch wel lukken?
De bedoeling van dit topic is dus eigenlijk het plaatsen van de games die je wel zou willen pre-orderen of kopen bij Zuiderpark. De prijzen zijn sowieso al relatief laag (zie www.zuiderpark-computers.nl), maar daar kan dus nog wel wat vanaf, wat je toch weer een aardig bedragje kan schelen (afhankelijk van hoeveel games je besteld). Post die hier gewoon je rijtje met games die je gewoon nog moet hebben dit najaar, je kan kiezen uit alle aankomende games.
Ik start met mijn lijstje:
1. Gears of War
2. Rainbow Six: Vegas
3. Splinter Cell: Double Agent
En misschien add ik later nog wel meer maar deze 3 sowieso!
Overigens moet je nog niet bestellen, eerst hier plaatsen en daarna (na mijn inventarisatie) pas bestellen, wss moeten we bij "opmerkingen" bij de bestelling iets vermelden zodat we die korting krijgen Wordt nog geregeld.
Laatst bewerkt: 18 sep 2006