Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij een rechte voet zou dat wel gaan , maar de voet van de Samsung is rond.
    En dat staat voor geen meter.

    Ik zit nu aan 2 oplossingen te denken.

    1. Een plankje aan de muur maken en dat de sensor vervolgens net boven de Samsung uitkomt.
    Heb dan ook meteen een plekje voor de Center-speaker want die ligt nu achter de LCD.

    2. Onder het blad van de audio/vv meubel vast zetten.

    Heb alleen nog geen info gevonden wat betrekking heeft tot de afstand sensor en LCD.
     
  2. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dezelfde tv dus zat er net ook over te denken. ik ga die sensor bar er denk ik achter zetten. 'k hoop wel dat hij dan goed werkt...
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vroeger kon je nog makkelijk een console op een andere tv aansluiten.
    Ik game normaal op zolder maar als ik alleen thuis was verhuisde de console naar beneden.

    Maar met de Wii kan ik dat wel vergeten.
    De 1e keer dat je de Wii aanzet moet je de Sensorbar + Wii-Mote en tv/lcd/plasma/beamer die je gebruikt kalibreren.
    Heb namelijk geen zin om steeds als ik van tv wisselen het hele kalibrerenn over te doen.

    Zit nog met een aantal vragen over de Wii.

    1. Gameplay met 4 personen tegelijk een partij tennis spelen.
    Vraag me af wat de minimale grote moet zijn van het beeldscherm.

    2. Kan ik de Senor-bar ook uitzicht plaatsen.

    3. Welke aansluitkabels worden meegeleverd.
    Lees op de verschillende sites , dat alleen Composiet wordt meegeleverd.

    4. Regio-vrij ???
    Volgens Nintendo (VS) wel maar Nintendo (UK) zegt van niet.

    5. Nu Nintendo komt met Wii-points , wat gebeurt er met mijn huidige Nintendo Sterren.

    6. Heb gelezen dat je het geheugen van de Wii kan uitbreiden met een SD-kaartje.
    Heeft dit ook invloed op de games ( sneller laden en dus een betere gameplay).

    Heb de Wii nu bij 2 bedrijven gepre-orded , maar daar komt deze week nog zeker 3 bij.
    Ik wil net als met de Xbox360 , 100% zeker zijn dat ik de Wii op Launch-day in huis heb.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wii-points en nintendo sterren zijn toch twee verschillende dingen? Dat lijkt me alleen maar logisch. Want je kan per dag 5 nintendo sterren verdienen door de website te bezoeken, op die manier zou je gratis content kunnen verzamelen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
    Af en toe kan/kon je met je nintendo sterren games of hardware kopen, maar dat was altijd in een beperkte oplage!
     
  5. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarre jongens, mijn vraag was onbeantwoord gebleven. Als ik nu naar Nextgenwars.com ga (hoe betrouwbaar dat ook mag zijn) dan zie ik dat de Xbox360 nog steeds bij de 5.8 Miljoen verkochte units zit. Mijn vraag is dus, denken jullie dat MS de beloofde 10 Miljoen units zal halen tegen midden November?
     
  6. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik denk het niet. waarschijnlijk wel voor het nieuwe jaar aanbreekt. alhoewel gears of war op 17 november uitkomt. dat zou toch een echte system seller moeten zijn :)
     
  7. Ik denk wel dat ze het halen, of in ieder geval in de buurt komen. Met de kerst vliegen die dingen in de VS zowiezo over de toonbank en knallen ze der wel een paar miljoen doorheen.
     
  8. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nog maar even terug te komen op de discussie van een aantal pagina's geleden over een wel of niet ingebouwde HD DVD

    bron gamerscoreblog.com

    Ben ik wel blij om anders zou ik me toch genaaid voelen met een 'oude' 360!
     
  9. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm bij mij heeft exaggerated een andere betekenis dan NIET WAAR, in mijn woordeboek betekent exaggerated overdreven. En overdreven betekent dat er een kern van waarheid in zit. Dus ik snap niet waarom ze nie gewoon zeggen dat het niet waar is, als ze het echt niet gaan doen.

    en als ze nu een normale xbox make, en een xbox met ingebouwde HDDVD player, heeft de consument nog steeds de keus zoals hun zeggen op het laatst.

    Het zou vast wel niet zo gaan gebeuren daar wil ik wel in geloven, maar waarom zeggen ze dat niet duidelijker als dat kan?
     

  10. Inderdaad, ze zeggen gewoon dat het gerucht over de ingebouwde hd-dvd speler nogal is overdreven. Maar ze geven in principe wel toe dat ze er mee bezig zijn. Hij zal idd wel uitkomen als een extra model, alleen niet zo snel als wat er in het gerucht beweerd werd.
    Nov 2007 zie ik hem op z'n vroegst verschijnen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2006
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook wel dat die uitkomt..

    Zal het wel jammer vinden, Dan betekent het dat je wel een oudere versie nu hebt, (maar andere kant, ik haal zoiezo de add-on)
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk eerder 2008 :) .. maar ik ben benieuwd .. Persoonlijk denk ik dathet eerder een mediacenter editie wordt welke ook xbox games kan spelen (als die er ooit komt)
     
  14. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft weet nu de prijzen van de WII en Ps3, dus het wordt tijd, dat ze daarop inspelen met hun xbox360.
    De ps3 fans kicken op de 1080p games, maar als hdtv 1080p hier standaard wordt is er al een playstation4.
    Lijkt me een beetje dom van Microsoft om met goede aanbiedingen te wachten tot de ps3 in Europa volop gelaunched wordt.
    Als ze het een beetje handig aanpakken schieten ze boven de 10 miljoen uit, alleen is het nog erg stil aan het front.:b: :b:
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Boxshot van een Playstation 3 game:

    [​IMG]

    Er staan ook nog een paar boxshots van wat Wii games tussen. :)
     
  16. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    de gpu van de 360 is zekers te weten krachtiger!
     
  18. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als we die lijst moeten geloven, is de 360 krachtiger..
     
  20. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Online-gebeuren bij ps3 is nog soep, dus Microsoft zou een bundeltje kunnen aanbieden met gratis live gold.
    Ik lees nu weer dat Tony Hawks voor ps3 geen online-mogelijkheden heeft.
    Zo kan ik de online-dienst ook wel gratis houden.

    Betaal liever 5 euris per maand voor een goede online-dienst, levert een beduidende meerwaarde aan een game.
    Microsoft gebruikt dit online-wapen tegen de concurrentie volgens mij te weinig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina