[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet alleen Pro-Gamer. Daarnaast ben ik ook nog een super lekkerding.

PS: Ik rij ook (Spontaan) naar Utrecht voor LAN-Party (e.d.) fftjes vanuit het zwoele zuiden van Limburg.

2. Candyman

Candyman Guest

I 4AG Leader I
    1 Shot 2 Kills

Ik dacht dat rocket spawns alleen voor pro's waren.

3. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal jezelf vast heel grappig vinden :) Suc6 in je verdere leven! Ga nu maar weer lekker buiten spelen:): En blijf onthouden, alles komt goed! Positief denken :)

4. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man buiten spelen met dit weer is niet coowl.

Ik ga ff (Spontaan) bij iemand thuis met welliefst 4 man "trainen" voor een offline DOA 4 Toernooi op 1 okt. Waar wij zowaar (Spontaan) helemaal heen gaan (Breda).

Dus ik zet nu ff (spontaan) mijn computer uit. Maar jullie mogen wel blijven posten hoor *) ! Ik wil toch niet dat jullie je gaan vervelen!!!

mwah, hangt ervan af. Ik pas me aan aan het niveau van diegene waarmee ik "conversatie" voer. Ik krijg geen normale reactie op mijn post, dus...

/Mod Gebruik voortaan even de edit-knop ipv dubbel te posten -/- Kameo

Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2006
  5. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt lol, doordat iemand 1 keer het woord spontaan in zijn post gebruikt? Damn, gup :) Wat wil je nou met het reis verhaalte vertellen? Ik geef aan dat ik iemand een beetje ken, doormiddel van zoon verhaal en jij begint opeens je reisverhalen te vertellen...Ik zit er echt totaal niet op tw w8 hoor :) Wss de rest ook niet dus hou ze lekker voor jezelf:x

Geen normale reactie`s? Ik loop je helemaal uit te leggen hoe het zit met de top in Nederland, dat dit forum er los van staat en jij wilt beweren dat ik geen normaal gesprek kan voeren? Kan ook para gaan praten hoor, geen probleem! Maar ik blijf 1 ding totaal niet begrijpen, elke x probeer je allemaal puntjes van kritiek aan te geven maar je hebt totaal geen argumenten en ze slaan ook echt nergens op...Net of je dingen lopt te verzinnen om de disqusie door te laten gaan :{

6. Pox

Pox Guest

je hebt wss nog nooit met ons gespeelt ( de top :+ ) dus je hebt geen recht van sprelen. Op Matchmaking winnen heeft niets te beteken want zo heb ik Popcorn P en hellboy, Sk Halogod, BLACKJAK enzo verslagen, MM zuigt, ga customs of lan tegen hun spelen en dan piep je wel anders, you have still much to learn young padawan :)

7. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Geef ik ook al aan, maar het jongetje is hard leers en negeerd dat soort posts;)

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    level zegt niks, als je goed bent kom je er van zelf wel, maar er zijn nog bijna geen goeie spelers meer in H2, als het om nederlanders gaat

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Jwel ik ben goed! (zegt CS Leader bij Rikkel thuis (wel spontaan natuurlijk))

Maar ik snap het. Jullie zijn pro. Ik niet.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kunnen we nu weer ontopic gaan? Onderlinge conflicten over pro zijn of niet worden maar via PM of msn besproken.
    Het is niet de bedoeling dat we pagina's doorgaan met dit geblaat.

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  12. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier al heel de tijd over de top van Nederland en zoals al veel eerder is aangegeven zijn er in Nederland geen pro Halo 2 spelers...Maar care :)

Wie speelt er eigenlijk nog Halo en het maakt niet uit hoeveel :)

Edit:
    Dan gaat citeren zo moeilijk (A)

/Mod Tekst kopieren van degene op wie je wilt reageren en tussen de quote tags zetten -/- Kameo

Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  13. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel halo nog wel af en toe als ik ff genoeg heb van Lord of the Rings

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Leader, een laste post voor jou, ik zeg helemaal niet dat je slecht bent, je moet alleen niet arrogant kome doen, en denke dat je iemand bent als niemand je kent, en je nog nooit jezelf hebt beweze

Ontopic:: Ik heb vandaag nog Halo gespeelt, op mn LoCo AmiGoOoOoO account, maar nu in mn headset ookal naar de klote aan het gaan, Live word zo steeds oninteresanter :mad:

15. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

toppie\o/

16. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog nooit van jou gehoord en ook nog nooit tegen jou gespeeld! En als ik wel tegen je gespeeld hebt, dan heb je geen indruk 8ter gelaten. Dus haal die text tussen haakjes, ( de top ), maar even achterwegen. Je hebt vast ook nog genoeg te leren dikke;) .

Altijd fijn om het van een hater te horen:)

17. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Im gonna go pro\o/ (Not really)

PS: Air die gasten waar ik mee speel zijn engels en ik speel de laatste tijd bijna alleen maar met engelse gasten, ze zijn best goed hoor en ik speel veel met ze tegen verschillende teams(veel 4 vs. 4 customs enzo.)

Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  18. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    najah, ik begon vriendelijk. Maar mijn post werd de grond in geboort. Ik was gewoon opzoek naar mensen met wie ik kon spelen. Toen heb ik vandaag nog eens geprobeerd een tweede start te maken. Ook meteen de grond in geboort. Ik kan veel hebben, maar als men tegen mij kinderachtig doet dan houdt het voor mij ook op.

Blijkbaar was er toch iemand die snapte wat ik bedoelde, want ik heb PM gehad met antwoord op wat ik echt bedoelde.

Zie hier

Maar een aantal mensen beginnen bij te draaien.

@ Sir Ice + Legendarisch: Ik gedraag me naar andere zoals zij zich ook tegen mij gedragen (positieve post!!!)

19. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    lol add me 2e account maar hoor, ik ben een van de weinige op dit forum die geregeld speelt. Kan ik kijke of je zo goed bent als je zegt dat je bent/was wat dan ook. naja die GT is: Infy Is Bad

20. Pox

Pox Guest

Nou dan ben jij 1 van de weinige hier die mij niet kennen, ik speel al halo vanaf dat het uit kwam en speel veel met de mensen hier, dat jij mij niet kent komt wss omdat jij niet bij de top speelt :b:

Edit: Owja en voor de mods die vinden dat pro gepraat en top spelers offtopic is, het gaat over halo 2 en het is de experience om over de pro's te praten niet dan? Ik bedoel, wat moet je hier anders neer kwakken, dat je weer een leuke glitch hebt gevonden???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina