FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn ze gek geworden ofzo..

denk dat ik ook maar over ga op pes6..

2. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, maar ik denk toch dat ik hem gaat halen.. we zien wel of het heel erg is.

3. mars15

mars15 Guest

tja Ned competitie speel je toch nooit online mee eigenlijk

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nou, ben ik wel van plan. Met Ajax anderen van de mat spelen, alleen gebeurt dat nu met Pro Evo 6. Je moet wel een erg grote Fifa fan als je Fifa koopt in plaats van Pro Evo.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha go EA!!! Wat een prachtige zet!! \o/ \o/ \o/

Nee goed gedaan hoor. Dit helpt Pes alleen nog meer!!! :b:

6. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het dan alleen over de online teams?

7. mars15

mars15 Guest

nee, maar ik speel voetbalspellen tegenwoordig alleen nog maar online

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het wel verwacht dat ze al die leagues eruit gingen laten. Ik bedoel kijk die graphics man, elk haartje op het gezicht van rooney is nagemaakt. Ze moesten gewoon kiezen, of graphics of extra leagues. Leve de dvd speler van de xbox 360...

9. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft er helemaal niets mee te maken, het is gewoon door tijdgebrek. overigens is het een sportspel. hoe verklaar je dan die grafische pracht en de grootheid van oblivion. zelfs in pro evo zien de spelers echter uit dan in fifa, bovendien is de dvd nog lang niet uitbenut. ea is gewoon raar aant doen, vorig jaar ook al, toen ze in de 360 versie vanalles eruithaalden van de madden en de nba serie, dit jaar is alles er wel opeens erbij. ligt allemaal aan de ontwikkelaar, niet aan de grootheid van een dvd, vooral als het op een sportspel/vechtspel aankomt

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Oh come on dude!!! Het heeft geen bal te maken met het feit dat er een DVD speler in de 360 zit. Het is gewoon luiheid en de gedachte dat wij gamers allemaal sukkels zijn die genoegen nemen met hele mooie graphics en een halve game. En weet je wat?? EA heeft gaat er nog mee wegkomen ook, gamers zijn sukkels want Fifa 2007 op de 360 gaat verkopen als een tiet. Zo dom zijn wij gamers nou.

Degene die een halve game gaan kopen voor 60 Euro zijn echt te stom voor woorden. Echt zwaar belachelijk om de consument zo te naaien. En dat sommige Fifa fans de game nu nog steeds willen snap ik nu echt niet hoor. Je koopt gewoon een game waar ze de helft niet in hebben gedaan, omdat ze denken dat we sukkels zijn. EA krijgt van mij een zware ban, geen friendrequest voor EA maar een complaint. Echt een zware schande, gelukkig speel ik liever PES \o/

11. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gast jij lult onzin uit

12. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    sjonge jonge, ik d8 nou ik ga maar voor het eerst sinds 2005 een nieuwe fifa kopen HOOR JE DIT!! Belachelijk nou ga ik zeker PES kopen, kan ik met mijn club vitesse gaan winnen;) want ja de gasten van EA hebben liever de mexicaanse competitie :confused: GA zo door EA

13. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik blij dat ik PES6 al heb besteld hé. Ik mag hopen dat dit gewoon einde tijdperk Fifa betekent en dat een hoop Fifa fanboys over stappen op PES.
    Hopen dat Konami over een goeie server beschikt, niet zoals nu bij EA dat als je Fifa speelt iedere x uit je wedstrijd word geknikkerd bij een corner.

14. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou laat al die fifa fanboys maar lekker bij fifa blijven, die kunnen het niveau van PES toch niet aan. Zo blijft het online tenminste een beetje kwalitatief.

15. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet helemaal met je eens. (ondanks ik zelf een PES-junk ben)
    Ik speel nu al vanaf t begin Fifa op de 360 (door gebrek aan PES) en ik moet zeggen dat ik t niveau wel aardig hoog vind liggen online.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat een ongelovelijk slechte zet van EA! Hopelijk loopt dit goed af voor Konami zodat ze volgend jaar minder moeite hebben met het verkrijgen van alle licenties ;)

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Waarom speel je niet gewoon PES5 op de 360? Ziet er nog prima uit (oké, het kan scherper en mooier) en speelt nog steeds super.

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    _0/
    Ik ga FIFA 07 dus echt niet meer kopen nu .. dat valt me welheel erg tegen, ja. Het leuke van FIFA waren idd juist al die licenties. :mad: Hier word ik bijna kwaad van. Wat een slechte zet van EA:mad:

19. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik misschien achteraf ook moeten doen denk ik. Kwaad is al geschied en heb gelukkig PES6 al besteld. Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit bij stil gestaan PES5 voor me 360 te halen. Ik had natuurlijk maar 1 ding voor ogen; next-gen. gelukkig nog 1 maandje :9

20. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat de gouden gids divisie erin zat.. en de Turkse competitie.. zit de Oekraìnse er ook in..? dat is best ook een mooie competitie met Dinamo en Shaktar en Dnepr..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina