LOl, ja sorry was even door de war maar ik ben mss wel gekickt maar toch neit bij alle servers, hebben meer mensen hier last van
yep, ik ben (zover ik weet) nog nooit gekicked... heb ook nog geen oplossing, maar ik probeer het gewoon niet meer maar waarom zegt niemand hoe mooi mijn foto's wel niet zijn Spoiler << oud nieuwer>> Spoiler nutteloos beetje mislukt... mening móet gegeven worden
lOL de laatste 2 zijn mooi, snap niet waarom je ze enit mooi vind mss moest je bij de laatste foto nog wat meer ruimte geven aan de auto, hij zit o gepersd tegen de hoek
waarom wil mijne niet meer uploaden, ik had er stuk of 6 geupload, ogpeslagen en zo werd 1tje overgeschreven nu zie ik helemaal geen Upload Photo optie meer
oow! stop met dat gepost! ik mis mijn 360 te veel! @dioxic ik dacht dat je er maar 5 max. geupload kon hebben ofzo...
Mijn eerste pics Hier mijn spyker... En hier mijn ferrari Enzo... Meer race pics zal ik later posten ... Groet thym0
Precies, als je een foto upload kan je ze het beste maar gelijk opslaan op je pc zodat je niet bang hoeft te zijn ze kwijt te raken. Als je een foto upload terwijl er al 5 zijn geupload valt de laatste weg.
Hele mooie fotos, ik krjig ze nooit zo mooi ik krijg de isntellingen niet meer op standaard ze zitten helemaal verkeerd
Hmm gewoon beetjj terug draaien paar op de helft paar helemaal terug en je hebt je standart shit weer terug
Maakt toch ook niet uit dat ze niet op standaard staan? Het gaat er gewoon om dat je ze de mooie effecten mee geeft, dus gewoon heen en weer die balken en iets moois eruit halen toch?
Tja, die McLaren fans ook he Nee maar gewoon Shutter-Speed helemaal links zetten, Focus, Aperture en Sepia ook, en de rest allemaal int midden. (Exposure iets links vant midden), dan zou het goed moeten zijn.