probeer de serie A te winnen. Zit Juventus er eigenlijk bij? Hebben nog best een redelijk team, vraag me trouwens ook wel af of ze wel de transfers hier hebben gedaan of dat juve nog een dreamteam heeft. Denk het laatste afgaande op de transfers in de laatste delen.
denk dat meeste spelers wel up to date zijn bij nieuwe clubs. ik had eigenlijk gehoopt dat ze de echte competities (zoals je met league kiest) ook in master league hadden gedaan zodat je meer dan 4 leagues kunt maken of hebben en dan ook championsleague kunt voetballen. dat was mijn enige punt voor verbetering van de masterleague structuur, maar lijtk mij niet dat dat is gedaan
* Hoopt ook op Griekse competitie . Voorheen altijd met vaag team gevoetbald dat Panathinaikos voor moest stellen...
zeker wel vette achievements.. alleen wel beetje voor de hand liggend.. jammer dat het er niet meer zijn, zoals scoor zoveel goals in zoveel minuten
Beetje veel singleplayer achievements, ik ga toch vooral online spelen. Maar ik ga wel proberen met Ajax de Eredivisie te winnen
ik zal ook vooral online te vinden zijn. Misschien alleen een masterleague met Barca en comp met Ajax, dan kan ik die tenminste op onze hdtv beneden spelen
ben je voor ajax *) naja. het is fijn om te weten over die achievements. maar wil gewoon de demo of het spel gaan halen vandaag ik stress op de game
Wel veel archievments idd... Ook voor mij geldt dat ik binnen een snelle periode toch wel de online-punten binnen ga halen. Ik hoop alleen wel dat ie online goed is. Ik heb vandaag de hele dag Fifa world cup zitten spelen. Wat een schijtserver zeg, die van EA. Ik denk dat ik vandaag 40 potjes heb gespeeld en uiteindelijk zijn er maar 20 ofzo helemaal uitgespeeld. Elke x met die corners wordt je eruit geknikkerd. Slaat echt nergens op. (en vaak ook nog s als ik voor sta) Gaan we Pro Evo zometeen over een eigen server van Konami spelen of via een server van Microsoft zelf?
Ik denk via een server van MS. Daar betaal je immers 60 euro voor elk jaar Ik hoorde echter dat WC2006 meer foutjes had (vooral bij corners), dus zo gek vind ik het niet wat je zegt. Naja, ik kap er ff mee, ga lekker een potje PES5 doen. LAATTEERR P.S. Waar was PES6 ook alweer voor 40 euro online te bestellen? Wil hem cadeau doen aan een echte FIFA freak voor zijn afstuderen en verjaardag
Ik betaalde voor Fifa ook 55 euries, en t beschikt over een t*fusserver.... Je kan m niet meer pre-orderen bij XBOXHOME voor 40 euries. Dan had je er eerder bij moeten wezen. (ik was wel optijd gelukkig ) Check voor je goedkoopste games www.budgetgaming.nl
Thnx, heb hem ff besteld bij Zuiderpark. Ga er vanuit dat hij de 20e binnen is, volgens Zuiderpark is dat geen probleem, omdat Konami games al heel vroeg geleverd worden. Zoniet, dan koop ik hem voor mijzelf in de winkel de 20e en wacht ik gewoon tot die van Zuiderpark binnen is. Dan krijgt hij die.
www.xboxhome.nl euro: 39.98 edit: laat maar, je kan hem idd niet meer voor dat bedrag krijgen. Wel vaag, hij ging van 40 naar 56, toen weer heel ff 40, en nu weer 56.
goede achievements, die heb je niet zo snel gehaalt, das wel relaxt, maar wat IceDwight zegt vind ik ook wel een beetje, had ook leuk geweest ook hele andere achievements te geven maar ONLINE zijn de echte punten te verdienen, nou jah, de helft dan ong. maar je zult online MOETEN spelen om alles te halen, das wel leuk
Ik kan nog steeds niet wachten op de demo. Hopelijk komt hij volgende week tijdens de X06. Heb het maatje van mij btw eindelijk weer gesproken na mijn vakantie en hij zei expres dat de demo idd zou komen om mij een beetje op te fokken. Vuile hond! Ze hebben nog geen idee wanneer de demo komt. Door Konami is iig nog niets aangekondigd.
Lekker "maatje" is dat dan. Ik verwacht in ieder geval geen demo meer. Dan kan het alleen nog maar meevallen.
Nop! Nu is het nog maar een Maandje! Met school beetje druk, beetje werken enz... Dus die tijd kom ik wel door tot 20 Oktober !
Ach, wachten kan ik ook nog wel. 5 weekjes kom ik wel door. Zou alleen wel leuk zijn als de demo er volgende week opstaat. Dan worden de 4 weken alleen maar korter
Van mij hoeft de demo niet te komen Dan is de ervaring de eerste keer spelen leuker Vooral omdat mijn laatste PES het 4e deel was Soms is het toch een magisch moment om een spel voor het eerst op te starten Door een demo weet je al wat er komen gaat
Dope achievments hoor. Lekker veel. Maar ga ze allemaal halen. Ga dit spel helemaal kapot spelen. Maar wat hiervoor al gezegd wordt is het jammer dat het de standaard achievments zijn. Niks speciaals. Zoals scoor een hatrick enz.