[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

alleen die teamnaam van hun is al zo pro :thumbs:

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niks van die plaatsing van de teams. Zijn de nummer 1 en 2 geplaatst alleen zo hoog geplaats omdat lethal en la1 in dat team spelen:confused: ? En de nummer 3 en 4 geplaatst ken ik ook absoluut niet? Waarom is Maestro zijn team niet wat hoger geplaatst? En het team van MtW?

3. Pox

Pox Guest

Waar worden die plaatsingen ook op beoordeeld?

4. Candyman

Candyman Guest

1. trademark
    2. scar tissue
    3. adrenaline
    4. MtW
    5. team nutrylies
    6. team crt
    7. team work
    8. dzs. brooklyn

Als jullie deze top 8 bedoelen snap ik idd ook niet waar het opslaat. Alle anderen teams staan bij extra. Ons team staat op 6, dit kan mischien komen doordat forreal en psychokid al punten hebben gehaald bij vorige wedstrijden. In deze top 8 staan als je het mij vraagt de teams met de meest gehaalde punten. Ik kan me btw ook niet meer inloggen op die site, gaat nergens over.

5. Pox

Pox Guest

Ik had die dzs.brooklyn nog gezien op een filmpje, ze hadden daarin mTw verslagen in double team. Finale. En zo'n gast had ook pgr3 verloren van king tuur in de finales van de ECG. Best goeie clan dacht ik, gesponsort en shit...ze zijn duits dus dat valt dan wel weer tegen :+ en was Team Catch 22 niet het team van inspired2kill en bad boy bubble?

6. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    De basis van team Catch 22 zijn de broers Pyronox en Obliviox zij vormde samen met Heavenswra7h en Inspired2Kill een team voor TSG, vlak na TSG leavde Heavens en Inspired et team om samen met Ninja Boy UK en Scotland Ownz U het Team Workz op te starten. Catch 22 is opzoek gegaan naar members en heeft tot nu toe alleen Bad Boy Bubble toegevoegt aan hun definitieve line-up.

Ik zie dat team work 7e is geplaatst terwijl ze een geheel nieuw team zijn? Maarja dat is team creative opzich ook.

Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  7. Candyman

Candyman Guest

Had ik gelijk over de plaatsing of is het op iets anders gebaseerd?

8. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doet iedereen zo para over die rdkleague? Toen ik speelde deed Team Europa mee, aTr, L1 en nog mensen zoals Gonzo en BadBoy...Ik snap niet waarom deze editie zo groot word gezien...Leg het me eens uit :)

9. Candyman

Candyman Guest

Omdat jij random bent, deze keer doet THE Maestro mee \o/

10. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee, het enige wat mij logisch lijkt is dat ze de individuele punten optellen die door de spelers in het team bij andere toernooien zijn gehaald. Dus zijn jullie als 6e geplaatst door de eerste plaats van forreal bij het 2 vs. 2 toernooi en de 5e plaats(ofzo) van Psyco in dat zelfde toernooi.

Ze hadden laatst toch lijst waar ze bekend maakte hoeveel punten elke speler had?

la1 ze team is 5e geplaats omdat hij dus al mee heeft gedaan aan een toernooi waar hij waarschijnlijk punten voor heeft gekregen en er zal nog iemand anders in zijn team een keer meegedaan hebben. Catch22 zit Badboy in dus die heeft individuele punten en ik denk niet dat Pyronox en Obliviox punten hebben daarom zitten zij dus niet in de top 8.

In trademark zitten: voO, FFA Karnage, s 2da killz, Lethal. Karnage heeft volgensmij met iig 1 toernooi mee gedaan, s 2da kills ook en lethal heeft met meerdere meegedaan(die voO ken ik niet). Die hebben dus waarschijnlijk de meeste individuele punten en staan daarom 1ste geplaatst.

11. Candyman

Candyman Guest

Hier zat ik inderdaad ook aan te denken, deze ranks kun je nog steeds ergens zien op de site.

12. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen het :) Waarom? En heb je een gedragsprobleem ofzo? Je vind het schijnbaar zo moeilijk om normaal te reageren:9

13. Champion

Champion Guest

kvind die RDK ook niet zo boeiend.. hadden ze veel eerder mee moeten beginnen.

mijn signature ownt alles, mod heeft hem gemaakt :D

Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2006
  14. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Nee precies, heb zoon gevoel dat het niveau nu iets lager ligt...Dus vandaar snap ik de ophef niet en wil ik alweer weten, WAAROM?

15. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    het niveau is nu nog niet echt te bepalen, er zijn zeer veel nieuwe teams die misschien wel voor verassingen kunnen zorge.

een van de redenen die er denk ik is, is het gebrek aan 4 vs. 4 toernooien en over het algemeen is er niet zoveel ophef behalve dan op deze site.:)

16. Champion

Champion Guest

ik hoor net dat airwave shinto nu al heeft gevraagd voor de volgende:D

17. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De volgende is waarschijnlijk pas over 3 a 4 maande ofzo :+ als er een volgende komt.

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat nu iets meer mensen ervan af weten en meedoen. Ik wist destijds niet eens dat er een 4 vs 4 toernooi was geweest. Dat hoorde ik pas achteraf.

Als ik shinto was dan wist ik het wel. Niet doen natuurlijk. Wie is Airwave?

19. Candyman

Candyman Guest

Hoe komt het dat ik het idee heb dat jij later een presenator wordt?

Ik citeer:

Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2006
  20. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, zie hem al bij een mlg zitten met een mic in z`n hand :D

Edit:
    Zou het niveau dan niet hoger moeten liggen en ja ook ik weet dat er bijna niemand meer speeld...Maar toch, van wat ik nu heb gezien, zoals Infern0s het graag wilt horen, vind ik het niet echt een top line-up :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina