Ik heb geen idee, het enige wat mij logisch lijkt is dat ze de individuele punten optellen die door de spelers in het team bij andere toernooien zijn gehaald. Dus zijn jullie als 6e geplaatst door de eerste plaats van forreal bij het 2 vs. 2 toernooi en de 5e plaats(ofzo) van Psyco in dat zelfde toernooi.
Ze hadden laatst toch lijst waar ze bekend maakte hoeveel punten elke speler had?
la1 ze team is 5e geplaats omdat hij dus al mee heeft gedaan aan een toernooi waar hij waarschijnlijk punten voor heeft gekregen en er zal nog iemand anders in zijn team een keer meegedaan hebben. Catch22 zit Badboy in dus die heeft individuele punten en ik denk niet dat Pyronox en Obliviox punten hebben daarom zitten zij dus niet in de top 8.
In trademark zitten: voO, FFA Karnage, s 2da killz, Lethal. Karnage heeft volgensmij met iig 1 toernooi mee gedaan, s 2da kills ook en lethal heeft met meerdere meegedaan(die voO ken ik niet). Die hebben dus waarschijnlijk de meeste individuele punten en staan daarom 1ste geplaatst.
Laatst bewerkt: 18 sep 2006