Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens, alleen verwacht ik juist wel dat HALO 3 perfect wordt... Ik heb er nog wel een goed gevoel over. Ik heb alle info niet echt gevolgd, maar dat komt omdat ik een hekel heb als er dadelijk weer een hype komt ..
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast hou alsjeblieft je kop. Niet iedereen vind Halo 2 een kutspel, dus laat het dan niet klinken alsof het een feit is. Je hebt echt al duizend keer lopen zeiken dat je het een kutspel vind en nu weet iedereen het geloof ik wel.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 en 2 vond ik beide super goed!
    Straks in de herfstvakantie ga ik ze beide nogmaals helemaal uitspelen en deel 2 weer is online doen.

    Na alleen maar dat sneak peak filmpje van deel 3 kan ik niet meer wachten totdat deze game uitkomt. Het zal vast wel de perfectie naderen. Ze kunnen er nu zoveel meer indoen dan bij de normale Xbox. Bungie levert het met perfectie af en geen half misbaksel!
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    deeltje een halo ce was dé bom,daar waar je als onervaren krijger een super vreemde wereld indook ,die je uiteindelijk naar de keel greep en waarbij je telkens één oog gericht moest houden op je vijand..en je andere oog op de staat van je mjolnirpack,en dit omdat je het ene noch het andere mocht verwaarlozen wilde je al in een redelijke ongeschonden toestand het einde van het volgende level halen .Die hele uitdagende gameplay vond je spijtig genoeg niet terug in halo 2 , hier géén hoofdbrekens om met een gehavend mjolnirveiligheidspak de volgende checkpunt te kunnen halen aangezien alles op en top opgeladen is mits je maar optijd dekking zocht en wachtte tot je pack volledig terug opgeladen was,en nét dit feit heeft het grootste gedeelte van de charme en meeslependheid die halo ce zo kenmerkte ,je zo ver weg moest gaan zoeken in halo2...
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  5. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Onervaren :lol:
    Schild dat niet oplaad in Halo 1 :lol:
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    JAwel:D
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Ik ben afgelopen weekend weer aan CE begonnen en ik deel wederom je mening! Halo CE is echt dé Bom gewoon! _O_

    Het blijft een gevoel dat ik krijg als ik die game speel dat Halo 2 niet heeft (en ik vind Halo 2 trouwens ook dé Bom! Maar meer omdat Live zogoed uitgewerkt is _O_ )

    Mensen kunnen zeggen wat ze willen over Halo 1 óf 2 maar beiden zijn ze gewoon vet en heeft CE gewoon meer charme :b:
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    maak een nieuwe thread waar je over halo1 en 2 praat.
    deze thread is bedoeld voor halo3. (vandaar ook die titel :))
    dus houdt alsjeblieft op met halo1 en 2 te vergelijken en alles en iedereen een beetje belachelijk te maken.
     
  9. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, gezien dit mijn 1ste post is mag ik eigenlijk niet veel zeggen over deze discussie maar jullie moeten niet zo zeuren. Halo over het algemeen is gewoon: Super/Fantastisch/Magisch en nog veel meer....het is gewoon een super spel al is het 2de deel dan net iets minder dan de 1ste maar kmo op de 3e wordt echt de Bom dus verheug je er op....because We're about 2 Finish the Fight!
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Tja dat gezeur over Halo 1 en 2 is ook wel begrijpelijk, want er valt gewoon niet over 3 te lullen. Je kan wel steeds zeggen "Oh ik hoop dat dit en dat erin komt", maar zo'n thread wordt al snel saai. Laten we dan nog maar Bungie update nummer zoveel doorlezen en van de kleine beetjes genieten :)
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, er is weinig te prate over H3, eigelijk is het best raar dat er al bijna 4 draadjes zijn voor een spel dat pas over een half jaar uit komt (minimaal) en nog helemaal (nouja bijna niks) van bekent is
    natuurlijk is Halo voor de Xbox het spel der spellen, maar toch, en van mij mag je best je mening geven over H1+2, maar als je de een van de 2 beter vind, moet je wel argumente hebben
    maar ja dat vind ik dan... :+
     
  12. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet trouwens niet of dit al hier is besproken maar wat denken jullie over die Cortana in H3, die zit dus niet meer in je Hoofd maar zit nog steeds vast in de Holy City(Alian mothership) met de Gravemind(Focking grote plant xD). Zoals je in de trailer ziet krijg je van die schokkende beelden van haar te zien en hoor je haar praten maar niet zoals je van haar gewend bent, denk dat het heel interessant gaat worden of het is gewoon dikke bullshit en heeft er gewoon helemaal niks mee ta maken maar wat denken jullie ervan....
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha,dan ben jij dus de eerste die een game al van begin tot einde tot in de puntjes kent alvorens je hem begint te spelen.:lol: :lol:
    Ik bedoel met onervaren ,de eerste keer dat je halo ce speelde.

    En kijk maar eens goed naar je schild.
    Onder de blauwe indicator die de toestand van je schild aangeeft staan nog
    8 blauwe blokjes en nét die bepalen of je schild terug tot op volle sterkte oplaadt .
    Heb je hier maar 2 of 3 blokjes meer over dan wordt je schild véél sneller aan splinters geschoten.
    Moet je het maar eens spelen op een iets hogere moeilijkheidsgraad dan easy.:lol: :lol:
    In halo 2 laadt je schild altijd op tot volle sterkte en behoudt het altijd dezelfde weerstand .
     
  14. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik nog nooit gemerkt:+ ik d8 altijd dat da gewoon je health was...O-)
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Is Health.........
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt. je schild laadt altijd tot 100% terug op.
    als het laatste blokje ook weg is. (die is dan rood) ben je morsdood en sta je weer op een stukje terug in het level.:+
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand hoe het eerste nummer heet dat op het begin van de Halo 3 Xbox360 trailer word gedraait?

    Bij voorbaat dank.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    miss bedoelde svennies dat als je minder health hebt, dat je schild er sneller af gaat, dan met full health, maar dat lijkt me ook erg vaag, want dat is me nooit opgevalle ( en neej, ik speel altijd op legendary)

    @ Badstreak, ik zou het echt niet wete =(
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Want ik gaf inderdaad nog niet genoeg redenen|:- (snap jij wat een argument is, want zoja, lees dan mijn posts, daar staan wel 12946 argumenten_0/ )
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm blackhawk, volgens mij voel je je aangesproke, jij bent juist een van de enige die dat juist wel doet :+, hij was niet aan jou bedoelt ;)

    sorry hoor :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina