Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik was eerst een trouwe Fifa klant, maar na het incident met Fifa 07 op de Xbox 360 ben ik mischien van plan om PES 6 aan te schaffen en over te stappen op deze serie. Maar er is een struikelblok vind ik persoonlijk: de licenties. Ik weet dat PES6 al veel licenties heeft, maar ik heb me nooit in de serie verdiept dus ik weet niet percies welk licenties PES nou heeft in het aankomende deel. Hebben ze licenties per club of voor hele competities. Hoeveel competities zijn er eigenlijk in dit deel en zijn deze compleet ? Verder hoorde ik jullie praten over het editten van spelers, clubs/teams of zelf hele competities. Wat moet ik me hier bij voorstellen. Kan ik elke club hun echte shirt geven en kan ik bijvoorbeeld het PES Tottenham (North West London of zoiets) ook echt Tottenham Hotspur laten heten. Hoelang duurt het om alle clubs/teams/competitties e.d. recht te zetten ? Ik heb veel vragen en ik hoop dat de meeste uitgebreid beantwoord kunnen worden want dan heeft Konami er mischien een nieuwe klant bij :D

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Hey Nick,

Je kunt er idd gewoon Tottenham Hotspur van maken. De namen van de teams kloppen in de Engelse competitie wel allemaal, alleen de shirtreclames ontbreken bij de meeste clubs (op Arsenal, Man Utd en Chelsea na). Ook de shirts en zelfs de stadionnamen zijn te editen.

Ik kan er evt wel een filmpje van maken als je wil. Dan kun je zien hoe eenvoudig het is om de namen en evt. shirt kleuren (en de stijl ervan) te wijzigen.

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    In deel 5 was ik voor alles (veel landen + alle clubs) ongeveer anderhalf uur bezig.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    PES 6 zal de licenties bevatten van de volgende complete competities (alle teams dus):

Spaanse competitie/Italiaanse competitie/Nederlandse competitie en de Franse competitie (waarschijnlijk). Verder is er nog de Duitse competitie en de Engelse competite waarvan Konami de licenties niet heeft maar wel de echte spelersnamen van die teams. Rooney speelt dus gewoon bij Man U alleen heeft het team dan niet het echte tenue en de juiste naam.

Ook een aantal landenteams hebben licenties zoals Nederland; Spanje; Italiè, Argentinië en Zweden.

Alles kan ge-edit worden voor offline genot. Ik weet alleen niet hoe dat op de Xbox360 werkt. Ik heb WE10 (japanse versie van PES6) op de PS2 en daar heb ik alle echt teamnamen en alle echte tenues. Ook is het zodanig dat er ook clubliederen e.d. in het spel verwerkt zitten. Dat zal straks ook met PES6 zo zijn. Dit heb ik niet zelf gedaan (dat duurt erg lang) maar gewoon van het internet geplukt, daarvan kun je overal wel beschrijvingen vinden).

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Chelsea zal geen licenties meer bevatten dacht ik hoor?

6. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In deeltje 4 op de xbox, klopte alleen die naam van het team niet, de spelers klopten toen wel gewoon, en dat was super makkelijk te editen, maar ja je hebt dan nog steeds die sponsors op het shirt niet, en de preciese gelijkenis van shirts krijg je niet voor elkaar.. Maar het speeld wel heerlijk, ik was ook van plan Fifa 07 te halen. maar ik denk het nu toch niet meer.. ik ga maar voor PES6

7. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Wel, John Terry staat op de cover van het spel samen met Adriano. Lijkt me dan sterk dat Chelsea er niet bijzit.

8. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Is het al zeker dat dit de cover word?

9. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er een filmpje van maakt, zo dat erg handig zijn. Dat legt veel meer uit dan zo via een forum. Ik hoop dat het een mooi filmpje word(wat ik wel geloof) Post je de link hier dan ?

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Baggerman! Gaan wij weer samen gamen net als met PGR3, het competitie beheren zit in ons bloed nietwaar?

(* aan PGR3 comp met 3000+ posts denkt :cool: )

Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  11. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag Nick,

De editoptie bij PES is subliem. Werkelijk.
    Alle club/stadionnamen kan je veranderen. Ook zit er een soort tekenprogramma in waarmee je sponsornamen, logo's e.d. kan maken.
    Bij PES 5 koste het mij weinig moeite om het shirt van bijv. Man Utd en Arsenal helemaal na te maken.

De edit functie is echt goed. Ook wat betreft transfers. Je kunt het spel ten aller tijden update houden, zodat ook na de winterstop transfers jij alle spelers bij de juiste clubs kunt zetten.

Echt top!

Bij PES 5 kon je zelfs je eigen Nederlands elftal samenstellen. Kun je net als Marco van Basten Martijn Meerdink, Kevin Bobson en Theo Lucius selecteren...

:lol:

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Ik heb begrepen dat ManU er nu officieel bij zit en niet Chelsea. We zullen het zien.

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik zal ff een filmpjpe maken... ;)

14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dat editten lijkt me handig :). Maakt het NOG realistischer.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En dat terwijl ik niet eens vanaf begin mee deed :'-(
    Nu gaan we naar de 10000 *)

16. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chelsea zit wel bij pes 5 bij mij voor de xbox orgineel

17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
  18. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de releasedatum van de nieuwe pes? En op welke platformen komen ze uit?

19. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    -Xbox 360
    -PS2
    -PC
    -PSP
    -DS

20 oktober

Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  20. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uuuuuuuhm, in ruim 34 bladzijde's (die deze draad telt), google, de site van PES, de site xan Xbox.......

hoeveel optie's moet ik noemen om te kunnen kijken wanneer PES uit komt |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina