ik bedoel eigenlijk dat er iemand is die 60 euro wil uitgeven aan dit. geef het dan aan een goed doel \o/.
Als ik geld zat zou hebben, had ik het ook wel gekocht. Nu geef ik mijn geld liever uit aan de echt goede titels
Hij is toch slechts 40 euro? Zeker wel een aanrader, ook gelachen met het eerste deel. Maar nu eerst Dead Rising!!!
Uw bestelling Soest, 14-09-2006 Beste Eric, De volgende producten zijn verzonden: Naam Aantal: 1 Lego, Star Wars 2, The Original Trilogy 360 Je kunt ze op 16-09-2006 ophalen bij de volgende primera winkel: ARNHEM XXX XXX Wij wensen je veel plezier met je producten. Het Skiq-team.
die van mij is doorgezet naar de 20e!!! edit er komt trouwens ook een lego batman aan: http://www.lego.com/eng/batman/Default.aspx
Ik heb hem nu ook besteld, eigelijk wil ik ook nog Dead Rising, Test Drive en Saints Row, maarja, dan speel ik de helft weer niet. edit, van mij mogen ze Lego Star Wars 1 ook maar even op 720P op Marketplace zetten.
Heb het spel sinds gister en moet zeggen dat het echt extreem fun is. Het is een combo tussen puzzels oplossen en een shooter. Graphics zijn lekker smooth en totaal niet ''blokkerig'' Als je al die next gen al een beetje moe bent en je wilt een game met humor....ga dan voor Star Wars.
Maar toch, je bent wel de nodige uurtjes zoet met alles volledig uit te spellen (alle muntjes, cannisters enz.).
Gsiter met een gast naar de BurgerKing geweest, Daar na nar de Media Markt, een beetje daar gekeken en toen viel ons oog op de playstastion waar Lego Star Was II draaide. Volgens mij hebben we daar een half uur achter gezeten. Wat een geweldig spel. Ik ga hem vrijdag kopen voor de Xbox 360. We speelde trouwens in een level waar je moest vliegen echt geweldig! met dat touw die grote dingen neer halen, bom er op! geweldig teamwork. Helaas geen online Co-Op
Alleen die legoblokjes en stijl lijkt mij al super aan deze game . In mijn kindertijd was LEGO altijd heilig. Speelde er dagelijks mee
Ge zijt niet alleen Soms had ik zelfs een hele kamer vrij voor een stadje te maken, met de straten en al. Toen kon ik mij uren bezighouden met die lego's. Nu even afwachten totdat ik mijn huidige games heb uitgespeeld en nadien komt deze er zeker bij. Heb alleen maar positieve feedback gehad over deze game.