FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker niet in de versie voor de 360

ik ben en blijf fan van EA, maar dit betekent wel dat ik fifa zal gaan halen voor de PC en waarschijnlijk niet voor de Xbox 360, gelukkig komt deze week NHL 07 uit en ook NBA Live komt in de loop van volgende maand uit

2. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen in de current gen versie

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En we zwaaien met z'n naar EA_0/ en we zwaaien met z'n allen naar EA._0/

Hahaha ik vind het echt lachen hoor. \o/ Wat zijn die gasten kansloos daar zeg. Schandalig dat ze de trouwe Fifa gamers die next gen willen zo hard in hun aarsje ballen. :x

Maar alleen maar beter voor Pes. Waar de gamers wel serieus genomen worden.:thumbs:

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Doe mij maar NHL en NBA 2K7 ;) Maar das een beetje het FIFA vs. PES verhaal.

Vind het jammer dat de 360 versie uitgekleed is, ik zat er nl ECHT over na te denken om hem te kopen. Ik denk bovendien niet dat de Xbox versie niet op de 360 te spelen is. Zo ja, dan geef ik hem misschien nog wel een kans (eerst ff demo spelen).

PES6 is idd ook al besteld :D

5. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox versie zal na enige tijd vast wel te spelen zijn op de 360.

Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Heb de demo van 2K7 gespeeld. Speelde vroeger altijd de versies van Ea. Maar ik bakte er vrij weinig van. Besturing was ff wennen en leek wel een stuk moeijlijker. Ook kon je vrij weinig leuke tricks die bij Basketbal horen vind ik. Moet me d'r maar eens ff inverdiepen.

Maar dit is dus hopeloos offtopic.

Edit: Denk dus idd niet dat de xbox versie op de 360 te spelen is. Dat zou een beetje dom zijn van ze.

Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik weet niet wat jullie zeuren. EA heeft gezegd dat ze de gameplay behoorlijk hebben verbeterd voor next-gen. Dus next-gen krijgt een geheel nieuwe gameplay engine tov current gen.
    Ik heb de current gen demo gespeeld en ik moet zeggen dat het een hele verbetering is. Als je hiervan uit gaat dan kan next-gen alleen maar beter worden.

Ik heb liever dat ze aan de gameplay werken, dan dat ze de gameplay verwaarlozen en focussen om alle compities erin te krijgen inclusief de onbelangijke kleine crap competities zoals denemarken, norwegen, blugarije etc...
    EA pakt het goed aan als je het mij vraagt. De grahics/licentie whores kopen de xbox versie en de mensen die van gameplay houden kopen de 360versie.

8. Ruben90

Ruben90 wazzup.. ?

Leuk Bevonden:
    0
    Sjit man.. GVD..Die gasten van EA zijn echt gestoord.. Ik speel al sinds 1998 fifa (fifa 97) op de PC. Nu koop ik (deels ) een 360 om lekker fifa 07 te kunnen spelen op next gen met mn cluppie (rjc). Om zo lekker met roda Jc een carriëre te beginnen, en alles en iedereen te verslaan, en dan flikken ze dit. Heb 10 min geleden de demo nog gedownload voor PC, zag er fantastisch uit. Ik verheugde me echt heel erg op Fifa 07, omdat ze bij EA hadden aangekondigt dat het fantastische zou worden. En dan lees ik tot mn GROTE verbazing dit ! .. Die gasten van EA zijn echt niet goed bij hun hoofd. Fifa was altijd fantastisch vanwege de graphics. licenties, carriëres, originele en echte shirts etc etc.. En nu flikkeren ze meer als de helft van dit alles weg!! ..
    BAH BAH BAH.. wat n schande .. Maja.. Ik denk (weet nu wel zeker) dat ik maar eens over ga op PES 6. !!
    Adios K*t EA

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Meerdere competities brengen juist meer gameplay met zich mee of igg meer replayvalue. De 360 versie heeft geen managermode, je kan dus een seizoen uitspelen met Arsenal en dan heb je niets meer. Je kan hetzelfde doen met AC Milaan, Barca, Bayern Munchen en Lyon en een Mexicaanse club maar dat blijft hetzelfde. De managermode is bij mij het gemis, die 20 competities is een minder gemis.

En waarom moeten de extra's ten koste gaan van de gameplay, ze kunnen makkelijk alle clubs erin gooien als ze maar de moeite en de tijd nemen ipv snel de game uitbrengen voordat PES6 op de stoep staat.

Ze hebben het geflikt met Road to the Wold Cup en World Cup en nu flikken ze het ook nog eens met Fifa 07, ik hoef geen voetbalgame die ik na een maand zat ben. Ik wil een voetbalgame die mij een jaar lang kan boeien en dat zal Fifa dit jaar niet bereiken.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

Dat zeggen ze ja..... Ieder jaar weer......

Maarehhh... De demo is te downloaden heh op http://fifa.ea.com
    Is wel de CurrentGen versie, maar dan krijg je iig een idee.

11. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vieze kutstreek! kan je de xbox versie ook op de 360 spelen? (komt de benodigde software snel?) Maar waarom is dat eigenlijk...? Dit wordt mischien wel de eerste Fifa sinds 1998 die ik ga missen.......................:'-(:'-(

Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  12. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog gefeliciteerd met de 2-0 van jouw cluppie tegen mijn clupppie ;) :'-(

Maarja, verder heb je gelijk. Ik denk dat ik maar de PC versie ga kopen, ookal had ik me heel erg verheugd op de next-gen versie...

13. xbox360livespeler

xbox360livespeler Just a game

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk pes kopen lijk me veel leuker

14. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb geen zin in de PC versie te kope, dus ik denk dat ik nu maar overstap naar PES .. Helaas voor EA .. jullie zijn een trouwe klant kwijt_0/

15. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. mars15

mars15 Guest

ziet er wel tof uit

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Njah...
    Wel leuk jah zo iets:).

Zie toch liever de Ingame dingen...

18. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier de bovenste is ingame

Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Die bovenste ziet er wel netjes uit. Het is wel ingame, maar als je het spel speelt ziet het er bijna nooit zo uit. Tis zo`n ingame replay zeg maar...

20. mars15

mars15 Guest

Ik wacht nog even met oordelen tot de x06 is geweest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina