Je moet hem niet ALLEEN daarom kopen, maar er zit zeker humor in! Ik heb hem niet de eerste dag gekocht omdat ik niet echt overtuigd was dat het echt voor volwassenen was, maar nu ben ik dat zeker wel! Het is echt een zeer leuk spel! Gisteren las ik hier dat de replaywaarde niet zo hoog lag, maar dat is niet waar volgens mij. Er zijn zoveel verborgen dingen te zoeken die je de eerste keer dat je speelt zeker niet allemaal zal vinden. Daarom kun je na de story mode het nog eens doen als free play. En de achievements zijn ook niet van de poes hoor! Een heel deel van de achievement is dat je de level moet uitspelen zonder dood te gaan. Iets wat mij NOOIT zal lukken!
Zo net bij een gast die hem al heeft gespeelt. wat een LOL. Het puzzelen is dan ook echt leuk. Ga hem morgen halen. Echt een min punt dat er geen Online Co-Op is Binnenkort komen er trouwens 50 poppetjes van de vorige Lego Star Wars op de marketplace. Ze zitten in een pack voor 200 MS (ongeveer €2,50)
Ah kijk zulke games moeten er natuulijk ook zijn op de 360, net als op de xbox waar je bijv. ook dat spel met die eekoorn (weet niet meer precies hoe die heet). Het is toch lache om af en toe zo'n spel te spelen vooral op live, moet je voorstellen dat je met zijn alle in een game zit en er overal van die geschifte lego kereltjes lopen...dan denk je toch bij jezelf: Hahahahahahahah this is madness.
Het is jammer dat je niet met Co-Op de achievements kan unlocken voor de 2e speler. Ach ja, dan spelen we het gewoon 2 keer. Het probleem met dit spel is dat je af en toe niet serieus kan blijven, en de andere speler even neerhakt met je lightsaber. Vooral zelfgemaakte spelers maken is leuk, tenminste, leuk om mee te spelen.
Heb de game inmiddels ook een weekje en de verhaallijnen uit de 3 chapters uitgespeeld. Game is voor Star Wars fans zeker een kopertje, maar denk dat anderen er zich ook goed mee kunnen vermaken. De game heeft zeker een hoge replay waarde, je moet elk level nog eens halen zonder af te gaan, je bouwt nieuwe levels, er zijn genoeg dingen te zoeken in de levels, er zijn een hoop characters wat je kan kopen en in free play kan gebruiken, je unlocked nog eens 10 extra missies ( Bounty missies ) nadat je hem uitgespeeld hebt. Kortom genoeg te doen, ook als je de verhaallijn hebt gehaald. Zit nu op 55 % van de game.
Je bedoelt Conker, en dat is totaal anders.. Zowiezo kan deze niet online, en wordt er niet gescholden in Lego Star Wars
Er zitten echt grappige dingen in. Zo kunnen de poppetjes niet praten. Dus bij als Darth Vader zegt dat hij luke's vader is laat hij een foto zien van hem en luke's moeder
Voor de mensen die echt niet uit de bounty hunter missions komen kunnen deze video tut gebruiken. Ik ga hem zelf niet gebruiken wat Lego Star Wars gaat juist om puzzelen enz..
Hier staan de locaties van de poppetjes ook, maar dan in tekst. http://mycheats.com/view/section/19285/18812/lego_star_wars_ii__the_original_trilogy/xbox_360 Je kunt hier ook de locaties van al die bonus containers en legoblokjes vinden.
Whahah een gast die dus al het spel heeft heeft een echt grappig ding gekocht bij Lego Staw Wars II Het gaat om "disguise" oftewel vermomming. Je krijg dan zo nep brilletje en snor bij elk poppetje. ZELF bij je schepen
Misschien is het reeds gevraagd, in dat geval m'n excuses: is de game voor de 360 veel beter (vooral grafisch dan) dan voor de huidige consoles, want er is toch een prijsverschil van zo'n 20 euro en ik vroeg me af of het prijsverschil wel z'n geld waard is.
Wat een GEWELDIGE GAME. heb hem het hele weekend 24 gespeelt. Het leukste is om Power Bricks te verzamelen, daar mee kan je van alles. Zo heb ik nu een MiniKit Searcher. Ik heb heel Episode IV en V klaar. (inc. bonus) ga norgen weer verder met VI