[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Juist Infern0s, hier kan ik wat mee, thanks..

Ehm, ik deel mijn positie met leggy.

Zeg maar, als hij online is en ik, dan mag ik spelen.

Maar aangezien de kans dat ik online ben voor dit toernooi vrij klein is kan hij dus spelen.

In feite ben ik dus niet de substitute, maar in de praktijk zal ik vast niet spelen.

Maareh, dit toernooi gaat nog mooie wedstrijden geven denk ik!

Edit: Ik zie dat NME ook mee doet, net als RHC.

En ik zie team CRT van psychkid niet in de match-up lijst staan.

Zal wel aan mij liggen..

Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  2. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doet team BrK pro niet mee

'Proud member of Team BrK pro' in je sig enzo.

3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik reageer wel ff:9
    en jah live is nog steeds ofline

ben al een hele tijd op connect halo aan het doen:p

4. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0

Tja, in feite is dit team BrK pro, op één iemand na: leggy.

Dus eigenlijk is murder inc (bijna) hetzelfde team.

Ik zie Team CRT toch wel staan in de match-ups...mijn fout :)

5. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
  6. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
  7. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    lol raad is wie de mods vandaag moeten hebben, jezus (ipv dat ze kijken naar me on topic post checke ze die ene die offtopic is, bullshit?)

anyway is xbox live alweer up?

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jezus gaat hier niet offtopic e.d, maar jij wel ;)

Ik snap niet dat het bij een aantal van jullie nog steeds niet duidelijk is dat offtopic posten niet is toegestaan. :eek:

Alle strafpunten heb je tot nu toe aan jezelf te danken. Ow, en bij 8 strafpunten krijg je een ban.

9. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    dat snap ik best maar dat je om die kleine dingen meteen strafpunten gaat geven gaat me echt te ver, zker als ik hier zo'n beetje de enige ben die nog de enige bent die het af en toe on topic probeer te houden en iedereen probeer te helpen waar ik kan. Beetje begrip zou aardig zijn.

Voordat ik weer zo'n puntje krijg. Is live alweer up?

oh ps: ha-ha.

wow alweer bijna 4 jaar op dit forum...:eek:

10. I TriTon I

I TriTon I Guest

Komt gewoon allemaal door Hannes:eek:

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In dat geval zouden jullie beter de report functie kunnen gebruiken, en er zelf niet op reageren. Tenminste, niet op de manier waarop is gereageerd.

Kijk een keertje offtopic posten, daar zal niemand over vallen, dat gebeurd zo'n beetje in elke thread. Maar voor we er erg in hebben gaat het in deze thread pagina's lang offtopic. We moeten toch ergens een grens trekken. Waarschuwingen om te stoppen met het offtopic posten worden door de meeste ook genegeerd. Alle mensen die in andere delen van het forum offtopic gaan worden ook aangepakt.

Het moet in de eerste instantie gezellig blijven, maar wel binnen de huisregels van het forum. Want als we jullie je gang zouden laten gaan, zouden we een erg scheef beleid voeren t.o.v. de rest van het forum. :)

Zoals ik al zei, een keertje offtopic moet kunnen, maar hou het binnen de perken. :cool:

12. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    ok waarom word ik dan meteen aangepakt? overigens vind ik wel dat je gelijk hebt hoor maar dat ik dan weer word gefokt is gewoon lullig.

euhm ontopic:

Heeft iemand al een beetje geoefend voor RDK want ik heb niet eens 1 keer met het volledige team gespeelt:emo:

/Mod Check je pm, ik moet dan wel het goede voorbeeld geven ;)

Ok dat vind ik dan wel weer cool van je maar ik ben het opzich ook niet eens met die andere maja. thnx iig voor die 1ste.

13. Candyman

Candyman Guest

U de geweldige, ban infernos aub niet. Wat moeten wij nou zonder onze privé verslaggever _O_

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niemand RDK serieus, eigelijk wel logsich, maar ook jammer, als we nu echt inzet tone, en een goeie communitie krijgen, dan zal MLG dat wel zien en door hebben, zodat ze er miss wel aan denke om same met RDK LAN's in europa te organisere.
    helaas zoek ik dat niet, totdat H3 uitkomt :+

15. Candyman

Candyman Guest

Ik heb zojuist een FR van itwasluck gekregen alleem om het feit om te scrimen. Hij stuurden me een fr omdat ik op h2 forum had gezegd op een thread waar xit teams met ervaring zocht om te scrimen. Ze vroegen om MLG ervaring maar het enigste wat ik erin heb gezet qua ervaring is de RDKL. Als de RDKL niets voorstelden zou hij hem niet hebben gestuurd. Je moet weten dat de RDKL het grootste online tournooi is voor ons europeanen.

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat RDK belangrijk is voor europa, kwa compitie, maar het probleem ligt juist bij het online gebeure, als RDK blijft groeie, zal het heus wel een keer LAN's gaan organisere, en als dat gebeurt ben ik er zeker te wete bij, maar nu blijft het online, en dat is niet echt ideaal

daarom wil ik ook weer tijd stoppe in H2, en dus RDK, daarom ben ik ook geintereseerd in de RDK. daarom heb ik ook shin gevraagd voor de volgende RDK, en als dit niet door gaat, wil ik altijd iemands team versterke, maar ik wil wel zekerheid, anders zal ik er nooit aanbeginne (zeker zijn in de zin van, een gegarandeerde team plek *) )

17. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ah man laat me niet lachen. De meesten jongens hiero waren te beroerd om €5 neer te tellen voor mijn toernooi. Reden hiervoor was dat et online was. (oke goed). Maar denk je dat iemand van deze gasten die al moeilijk doen om €5 naar een lan zouden gaan bijvoorbeeld in Engeland naar de RDK League. Daarbij komen meer kosten kijken ( ticket, inschrijfgeld). En denk maar niet dat er een lan komt van de RDK In Nederland gezien de lage opkomst van Nederlanders in de RDK League.

de Nederlandse Community bestaat gewoon uit het grootste gedeelte uit een stel losers die nergens het nut van inzien. De mensen die wel iets goed willen voor de community leiden onder deze losers. Het kinderlijke gedrag op deze forums maakt me misselijk. Het lijkt wel een msn chat met al die one linners die gepost worden.

18. Candyman

Candyman Guest

En jij komt samen met Hannes even deze threat reden van de ondergang? Nederlandse community bestaat uit loser, je speelt niet eens live beetje raar ordeel.

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heyyy ik heb een vraagje ik ben van plan om Halo2 te kopen voor mn X360 maar kan je daarmee ook met zn 2 tweeen spelen op live ? Want ik heb pas nog een controler gehaald.

Ps ik weet ook niet hoe ik het moet weten welke spellen je met meer personen op xbox live kan :mad:.

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja voor een toernooi dat helemaal nergens over gaat, (ja ik bedoel die van jou), ondanks dat RDK online is, is het populair, LAN zal een stuk leuker zijn, omdat je dan ook echt iedereen ontmoet (waarom denk je dat WCG een succes was, terwijl het eigelijk slecht opgezet was en het 2vs2 was)
    ik denk dat er cker mensen zijn die naar Londen of parijs willen vliegen/treine voor een goed, en groot toernooi, je kunt ook nog ANDERE dinge doen als je daar bent, dus je bent niet alleen met game bezig, en dat is mooi in een wereldstad
    daarnaast wete de meeste mensen niet eens dat binne europa goedkoper vliegen is, dan binne de US (de US ook groter daar niet van), wat zoude amerikanen wel kunne, en wij niet, naast veel te ongezond leve

ik denk dat jij en hannes uit deze thread moete blijve, waar geve jullie iets om, als de halo scene toch zo slecht is, bemoei maar met je eige zaken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina