Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is per specifieke auto ja.

    Totaal aantal km kun je zien in je huis en dan bij achievements kijken. Kun je precies zien hoeveel je nog moet voor je een achievement unlocked\o/
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zijn jullie online ervaringen tot nu toe? Ik heb nog geen multiplayer events gedaan, maar er rijden wel gewoon andere mensen rond over het eiland.

    Gisteravond was ik onderweg naar een showroom, toen er twee Duitse gamers irritant begonnen te rammen. :{ Heb ze meteen maar even een 'bad-review' gegeven. Erg irritant zulke mensen....
     
  3. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe open ik nou een race in mijn club (Dutch Supercar)?

    Telkens als ik een race host komt er niemand bij. Terwijl er toch leden van mijn club online zijn. Wa doe ik verkeerd|:-
     
  4. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog 1 courier race, 2 autotjes wegbrengraces, 1 lifter wegbrengen

    verder alle races/time/speed als gedaan kan alleen die laatste 5 extra's niet vinden :+

    heb 82 van de 100% van alle wegen gehad, nog 18% tegaan :mad:
     
  5. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0


    dat zijn die duitsers waarvan ze de (groot)ouders zijn vergeten in de oorlog _0/

    is er geen mogelijkheid om mensen te blocken :confused:
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Kansloze opmerking.
     
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

  8. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey heeft iemand alle coördinaten waar de ''top models'' staan, want ik wil die Ford shelby zo graag, en andere coördinaten voor andere dingen zijn ook welkom.
     
  9. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het zelf filteren met de blauwe knop, probeer eens..
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben ik nou de enigste die een sch**thekel heeft aan die hitchiker challenges:{
    Ik bedoel zoveel moeite voor een paar kledingcoupons,die ik toch niet gebruik.
    Voor de rest topgame uitdagend en alles.
    Maar die hitchiker onzin hadden ze van mij eruit magen laten (of voor geld,dan zou ik het nog leuk vinden)
     
  11. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0


    :) :) AMEN :) :)

    en dat gelul ook van ze als je naast de weg raakt 8)
     
  12. Vleesch

    Vleesch Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je voor je komt een lifter tegen, je neemt 'm maar mee ook al moet'ie totaal de andere kant op maar goed je had toch niets te doen. Hij wil nergens tegen aan rijden en off road vind'ie ook niet zo'n goed plan, kan ik me nog iets bij voorstellen, maar hij wil er wel binnen een bepaalde tijd zijn, :confused:. En hij wil alleen in een bepaalde auto worden gebracht. Ik ga 't binnenkort in nederland een keer proberen. Wachten totdat er een ferrari langs komt en dan vraag ik 'm om me binnen een uur 200km verderop af te zetten.

    Anyway, ik vind die lifters niet zo lastig hoor je kan ze makkelijk halen je wil het vaak te gehaast doen maar ik had meestal 2 minuten over aan het eind met een gemiddelde van 200 haal je 't meestal makkelijk met de gemiddelde A is dat echt stapvoets en makkelijk bij te remmen voor onverwachte acties van de AI. ik vond het persoonlijk heel fijn om de lifters weg te brengen met een Pagani indien mogelijk deze rijd heel stabiel rond de 200, maar elke andere auto die 300 kan haalt het ook.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Woehoe :lol: \o/ net 100% explorer gehaald en een totaal nu van 800 achievements :D, net Top Models gehad en ben nu bezig met de laatste van de Vehicles Transport
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic:
    Gister op de snelweg door een Ferrari 575 ingehaald. Mooi ding in het echt :cool:.
    Daarna hem weer ingehaald met met mijn Alfa Romeo \o/ 8)

    Ik dacht gelijk aan Test Drive. Daar kan je in auto's rijden die niet te betalen zijn (wie weet ooit in de toekomst :b: ).

    Ontopic:
    Er is ook in dat spel een achievement over dat je alle wegen hebt moeten rijden. Ik weet dat in de demo de wegen waar je had gereden rood werden op je kaartje. Is dit ook in de definitieve versie? Zo niet, dan is het lastig denk ik om te halen. Lijkt me wel leuk om al die wegen te rijden en te genieten van de uitzichten / omgevingen etc.

    Zit er veel replay value in deze game?

    Ik heb het spel nog niet, maar ben wel van plan deze te kopen :).
     
  15. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    de wegen die je bereden hebt worden lichtblauw.

    T is wel te doen, je moet alleen heel goed je map gebruiken want elk klein stukje moet je gehad hebben. Ik heb er wel een 3 dagen voor gezeten (geen volle dagen dan he:p)



    BTW: ik zit nu op 900 GP en de trade optie werkt nog steeds niet:-(
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game morgen halen denk ik.
    Is er al een XBW club of een club waar veel XBW'ers vertoeven?
     
  17. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet wat er gisteren fout ging.... maar ik ben dus mooi me game kwijt.

    Ik zat op ongeveer 60% van de game. Start vandaag op, kies "continue game". Volgende venster kan ik een nieuw karakter kiezen =(

    Op me HD staan duidelijk alle savegames, maar mooi nieuw spel beginnen.

    Ik hoop dat ik op de een of andere manier wel de genomen foto's kan terug halen.
    Zat bij een dealer, kwam terug, staat er een busje mijn Alfa te berijden 8)
    Alsof ik een konijntje was, staat gewoon bovenop me Alfa. Klein stukje gereden met busje op me dak, toen viel die eraf.
     
  18. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm dat is fijn klote.
     
  19. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dat nog niet eerder meegemaakt, wel vaker over gelezen dat mensen hun savegame kwijt waren.

    Uitdaging voor MS, recover je savegame, of een restore punt inbouwen net als XP. Zou wel fijn zijn.

    Balen om te zien dat alles op je HD staat, maar zodra je de game start je weer bij "please select character" uitkomt.

    Naja, positief gezien kan ik nu de fouten die ik voorheen heb gemaakt weer rechttrekken.
     
  20. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het vreemd dat je maar 1 game kunt beginnen, wat nou als je vrouw/vriendin/vriend/man ook wil spelen.

    of moet dat op een andere manier, want als ik new game kies gaat al het vorige verloren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina