Een aantal zaken even ophelderen:
1) Het is dit jaar anders dan vorig jaar. Vorig jaar een lanceerfeestje, dit jaar een training (okay, ook een feestje, maar dit jaar staan er ook product trainingen gepland). Mensen die xbw.nl bezoeken weten waarschijnlijk al meer dan tijdens Mission 360 wordt verteld.
2) Het is bedoeld voor personeel van winkels die Xbox 360's verkopen, niet voor consumenten. Zullen er stiekum toch consumenten tussen zitten? Vast wel. Gaan we daar moeilijk over doen? Vast niet. Zo lang de maximum capaciteit per avond maar niet wordt overschreden. Een training met 1000 man tegelijkertijd werkt niet, vandaar dat we dit jaar kiezen voor 12 avonden. Enerzijds meer keus voor een datum die het beste uitkomt, anderzijds minder mensen per avond waardoor betere aandacht en uitleg.
Ook dit jaar zal het voedsel en de drank weer tip top in orde zijn.
En voor diegenen die er vorig jaar waren: Ik ben die gek die zo nodig iedereen een handje wilde geven. Ik ga proberen dat dit jaar weer te doen, want ik wil graag iedereen bedanken voor de beste launch van een console in de NL geschiedenis. We hebben alle records en verwachtingen gebroken in Nederland \o/ en dat hebben we ook aan het personeel van alle winkels te danken. Overigens kan ik er niet elke avond zijn, want september is voor mij een hele drukke maand, waarbij ik nauwelijks in Nederland ben.
Klik om te vergroten...