FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt een grove fout van ze... En heel veel zullen op PES overlopen
    Ik baal er ook ontzettend van.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Weet wel zeker dat hij niet gaat werken op de 360. Dat zou echt een hele domme zet van ze zijn.

3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    De oude xbox bestaat ook nog O-)
    Gelukkig heb ik die nog staan dus voor mij is het geen probleem.

4. Ruben90

Ruben90 wazzup.. ?

Leuk Bevonden:
    0
    hahah Bedankt man ! :b: :) :D ,
    Was schitterende wedstrijd, de enigste die van jullie kant beetje goed voetbalde was emanuelson.. maja.. daar zulle we t (hier) maar ff niet over hebbe.. ! :p

Zo te zien gaat EA idd veel klanten verliezen, met hun achterlijke zet. Grafisch ziet het er mooi uit ( m.u.v. van het veld) maar het leuke van fifa zit er niet meer in, namelijk de carrière van 15 jaar, waarbij je tussendoor lkkr van club kunt switchen e.d.
    Ik denk dat ik toch maar over ga op PES 6 .. Bestaat daar tegenwoordig iets als carrière, of is het nog steeds de master league e.d. ?
    Njaa ik zie t wel.. Misschien zal het gedoe van FIFA 07 op 360 wel meevallen, denk t (weet wel zkr van) niet, maja.. je weet t maar nooit met die gasten van EA.
    mazzel

5. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ea gaat de foute kant op en vooral met Fifa. Pes 6 is gewoon Beter dan Fifa 2006.

6. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me eens verdiepen in PES (ken ik nog helemaal niet). Eerste previews lijken niet positief. Wel over gameplay, maar minder over de graphics. En ja, ik weet dat gameplay belangrijker is, maar op mijn next-gen console wil ik ook next-gen games. Dus bij voorkeur beide (gameplay en graphics)... En ik ben ook niet zo´n voetbal fanaat dat ik persee een voetbalspel moet hebben.

Begrijp echter helemaal niets van deze stap van EA. Ben benieuwd naar een verklaringen van hen...

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    PES ziet er grafisch en dan heb ik het over textures en presentatie minder goed uit dan FIFA, daar valt niet over te discussieren. Als je het echter hebt over animaties, ballphysics en de body en lookalikeness van de spelers, dan ziet het er veel mooier uit. Bij PES heb je gewoon het gevoel dat het een echte wedstrijd zou kunnen zijn (zeker met de nieuwe PES, want die speelt nog ff langzamer dan PES5 en ziet er gewoon veel mooier uit).

Cyrax heeft de 360 versie van PES gespeeld en die ziet er ECHT netjes uit. Ik heb eerder ook al een screenhot geplaatst waarvan ik zeg: Nice! (zie PES6 topic)

In het PES6 topic heb ik een filmpje geplaatst voor Nick.Hoeven waarin ik de editor kort laat zien (alles is te editen in PES) en een kort gameplay filmpje van 2.5 minuut. Download die maar eens!

Je moet echt goed tikken en gebruik maken van de ruimtes, of geluk hebben bij dode-spel situaties om te kunnen scoren. Stiften is mogelijk, kappen, fake-shots, etc. alles kan (al vergt het wel wat oefening).

Soms scoor je en ben je helemaal blij, je speler juicht, etc... Totdat je toch hoort dat de goal is afgekeurd vanwege buitenspel. De speler reageert hierop, etc. Dit zijn gewoon vette dingen. Je gaat er helemaal in op.

Als je bij PES scoort heb je gewoon echt een goed gevoel, zeker als je thuis of online speelt tegen een waardige tegenstander.

Trust me, na PES wil je niet meer terug naar FIFA, hoe goed FIFA 07 ook wordt. PES is hiervoor gewoon te uitgebreid en het heeft ontzettend veel mogelijkheden.

Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  8. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde bij GameKings dat ze dit vorig jaar ook bij andere sportspellen hadden gedaan doe voor het eerst echt Next-gen waren. dan konden ze zich concentreren op de grafics?? hoe schrijf je dat??

9. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De demo vind ik eigenlijk best lekker spelen! Ik denk dat ik beide op m'n pc haal als fifa een beetje aardige recensies krijgt.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb hem nog niet kunnen downloaden. Elke keer als ik hem binnen heb, krijg ik te zien dat de zipfile corrupt is. 1200mb al gedownload voor niets.

Magoed, vanavond nog maar eens proberen...

11. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Dioxic

Dioxic Guest

jaa grafisch ziet het er allemaal wel leuk uit, menuutjes de soundtracks allemaal leuk gedaan

maar ze falen elk jaar weer in het belangrijkste deel, de gameplay

Konami lijkt helemaal niet geinteresseerd te zijn in dat wat ik zojuist heb opgenoemd, de gameplay is toch zo sterk :D

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Begin oktober is er waarschijnlijk een demo te downloaden. Dat de demo er komt is 100% zeker!

Bron: Insidegamer

14. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft echter goede hoop dat de demo begin oktober te downloaden zal zijn, maar zeker is dat niet.
    :{

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Deze komt 100% zeker in mijn collectie. Of de gameplay moet op de 1 of andere manier verslechterd zijn(lijkt me niet). Ik wil gewoon een voetbalspel spele met goeie(wat zeg ik, prachtige)graphics en met fifa-gameplay. Ik ben een echte fifa-fan en ik heb vorig jaar PES gekocht maar dat deed me niet zoveel. Alleen jammer van die weinige competities en stadions etc. maar ja, ik speel toch alleen maar met de hoogste competities:cool:

16. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EA: "Kwaliteit voor kwantiteit in FIFA 07 360"
    Nieuws | 21 september 2006 - De reden dat de FIFA 360-versie het moet stellen met minder competities en stadions heeft te maken met de keuze de Electronic Arts heeft gemaakt voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat zegt René van der Vlist van EA Benelux in een reactie.

"Er is door het team gekozen om te komen met een volledig nieuwe engine en niet een poort te produceren van de PS2 versie. Als gevolg daarvan is er heel veel tijd gaan zitten in de productie en uitwerking van die engine. Ook is er optimaal gebruik gemaakt van de rekenkracht van de 360 om spelers kenmerken nog realistischer te krijgen. Zo zullen spelers naast goed gelijkende gezichten en lichamen, ook karakteristieke bewegingskenmerken vertonen. Daarnaast zullen ze zelfs voor hun kenmerkend spel vertonen. Heeft Thierry Henry in werkelijkeheid de neiging naar links uit te wijken in de aanval, dan zal dit in de 360 versie ook zijn voorkeur hebben. Ook zijn er tal van andere details enorm diep uitgewerkt. In de review-versie zal dit voor de pers zeker zichtbaar worden."
    Verder benadrukt René dat de keuze niet ten koste is gegaan van de spelmodi. Sterker nog: de Xbox 360 heeft als exclusieve feature dat er over Xbox Live twee tegen twee gespeeld kan worden. De 'schade' blijft dus beperkt tot het schrappen van competities, teams en stadions.

Of dit de fans van de serie gerust kan stellen, blijft voorlopig de vraag. Hoewel de keuze voor gameplay FIFA op dat gebied naar voren kan helpen, verliest het wel het oude voordeel van de vele competities, waar concurrent Pro Evolution Soccer het altijd met een handje vol moest stellen.

"Wij gaan er vanuit dat de gamers ons het schrappen van de leagues en stadions na het spelen van de demo op marketplace (zodra deze beschikbaar is) zullen vergeven. De gameplay is enorm verbeterd en dit zal het spelplezier zodanig vergroten dat het geduld voor meer leagues waarschijnlijk kan worden opgebracht. Soms moet je een stapje terug doen om vooruit te kunnen."
    Wanneer de FIFA 07 demo op marketplace verschijnt, is nog niet helemaal duidelijk. EA heeft echter goede hoop dat de demo begin oktober te downloaden zal zijn, maar zeker is dat niet.

Bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/nieuws/12072

17. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op Eurogamer staat een artikel (augustus) waarin wat opties worden besproken. Er zitten ook opties in die niet mogelijk zijn met current-gen. Daarnaast komt er in februari 2007 een gratis rooster update via Marketplace.

Enige wat nog onduidelijk is; in dat artikel staat:

Maar in het stukje van InsideGamer staat:

Vier tegen vier is toch weer een stukkie leuker dan twee tegen twee.

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

Kort samengevat: ze waren te druk bezig met de graphics van de 360 engine.. dat ze geen tijd hadden om al die teams erin te zetten.

Lekker hoor EA :):

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    EA heeft in de eerste blik van FIFA 07 trots aangegeven dat ze 2 jaar aan de engine hebben gewerkt, is 2 jaar ook niet genoeg om alle clubs erin te gooien. Ik vind het allemaal bullcrap en geloof dat dit allemaal marketingpraat is

Dus er is nog wel een FIFA Party en Manager optie??
    Zolang dit erin zit vind ik het wel iets beter maar dat wil niet zeggen dat ik de game meteen ga kopen of die managermode moet wel heel goed uitgewerkt zijn (al betwijfel ik dit).

Het is wel goed dat ze een nieuwe engine en nieuwe gameplay (volgens eigen zeggen) hebben maar omdat ze minder clubs en leagues erin hebben stappen veel over naar PES en zal FIFA qua verkopen misschien wel tegenvallen. Het resultaat is dat EA niet snel meer zo'n stap zal maken en gaan de fans en haters weer klagen dat FIFA elk jaar hetzelfde is. Het heeft ook wel een downside als ik niet teveel speculeer.

20. Thron

Thron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze vragen wel veel...RTWC was ook al een fout spel; 60 euro 'wasted'... World Cup 2006 heeft veel te veel online Bugs waardoor de 'live experience' zeer frustrerend is...en nu dit?? Ze hebben in ieder geval mijn grens bereikt|:- ik doe een overstapje naar PES om vooruit te komen...

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina