Xbox 360 koopjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gelezen, MAar ik bedoel ook niks met organiseren..
    Hij kan wel een melding geven, of die antwoord heeft gehad.
     
  2. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS heeft 227 filialen...dus als ze PES 6, GoW en andere spellen inkopen (dat hebben ze waarschijnlijk al gedaan en krijgen het een paar dagen voor de release binnen) doen ze dat niet met 20 of 80 stuks. Dan kopen ze een partij van duizenden stuks.

    Daar krijgen ze pas aanzienlijke korting.

    Terwijl nu met die inkoopactie van Zuiderpark...er een stuk of 80 spellen is gehaald (stond ergens een paar post terug)...denken jullie nou werkelijk dat de leverancier dan 10 euro korting per spel geeft? Die geeft maar maximaal paar euro korting.

    Stel game kost 30 euro per stuk bij de leverancier. Hoe meer je koopt hoe goedkoper toch?

    als de winkel 10 spellen inkoopt bij de leverancier...kost het de winkel 10 x 30 = € 300. Nog geen korting..aantal is te laag.
    als de winkel 50 spellen inkoopt bij de leverancier...kost het de winkel 50 x 30 = 1500. Maar je krijgt korting laten we zeggen een euro? dus je betaalt geen 1500 maar 1450

    nu gaan we verder...de winkel gaat nu 200 spellen inkopen bij de leverancier. 200 x 30 = € 6000. Maar je krijgt natuurlijk korting omdat je veel inkoopt. laten we zeggen je betaalt maar € 5600
    en zo ga je verder....

    Dus hoe mensen bij die 10 euro korting komen....is me een raadsel.

    Wil je 10 euro korting hebben...tsja dan moet je waarschijnlijk met honderden gamers gaan bestellen. _0/
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Vraagje met betreft korting, heeft iemand anders ook last van play.com dat er nu staat dat ze niet buiten de UK verzenden als je een game in je mandje stopt en wil afrekenen? Ik heb van de week daar nog stuff gekocht, wat is dat voor onzin?
     
  4. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, het is gewoon €2,50 per spel korting, je moet er gewoon aan denken dat Zuiderpark al lage prijzen heeft dus het is toch mooi meegenomen?
    En nogmaals het is niet verplicht maarja, goedkoper vind je het nergens denk ik (pre-orders) dus.. :)

    Het enige wat jullie moeten doen als je besteld, gewoon via de site www.zuiderpark-computers.nl , de games die je wil en dan bij Opmerkingen vermelden (als je je order gaat bevestigen) daar intikken dat het om de inkoopactie gaat en je moet er even je Xboxworld nickname bij vermelden.
    Das alles, dan kan je het bedrag van het aantal games x 2,50 van je kosten aftrekken (moet je zelf dus ff doen gaat niet automatisch).

    Veel succes ermee, game on :)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er wel gebruik van maken. Voor SC betaal ik dan ongeveer 56,50 inclusief verzenden. Goedkoper weet ik hem toch niet uit te halen. Kortom bedankt!!
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach ik heb Pes 6 al in de pre-order staan bij hem. En ga nou echt niet vragen of ik nog die 2,5 euro korting mag hoor.
     
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    heb pes6 al in de pre-order bij xboxhome :D 40 eurie
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja die had ik ook gezien. Maar had hem toen al gepreorderd bij Zuiderpark. en om hem daar te annuleren, ze bevallen me goed en pes is het waard. En ik hoorde dat je bij xboxhome hem pa 2 dagen na de release krijgt toegestuurd. Nou dat wil ik dus echt niet he!!
     
  9. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0

    ook al een tijdje in de pre-order...maar nog niet betaald...dus heb geluk ;)
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb ook nog niet betaald trouwens hoor. Moet dat nog doen.

    Maar ga je dan gewoon die order wijzigen ofzo dan??
     
  11. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    iemand call of duty 2 goedkoop zien liggen ergens?
     
  13. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij thuis :)

    nee geintje intertoys schijn die 30 te zijn

    net zo als facry en fifa (samen 40 ) :p
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    wow, even kijkje nemen morgen
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Had eigenlijk een korting verwacht van ongeveer €6/7. Die €2,50 vind ik toch iets te laag. Dan wil ik liever de spellen gespreid kopen en dat ik dus niet 5 spellen op 1 dag binnen krijg. Voor de €12.50 korting totaal kan ik beter een ochtend werken. Heb ik het er meteen weer uit.
    Ik doe helaas dus niet meer mee.
     
  16. basovich

    basovich Guest

    me 2
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    same :).

    Wel tof dat hij er moeite voor heeft gedaan :thumbs:
     
  18. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Yup, dat kan toch? Hoe eerder je pre-ordert hoe voordeliger het kan zijn. :b:
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep, heel sad.. Dan zie ik helaas ook van die inkoop-actie af..
     
  20. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina