[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Latenw e reëel zijn, zowel de PS3 als de Xbox 360 zijn alwere voorbij getsreeft door high end PC's. Zo veel bijzonders is het niet. Je kan nu in theorie ook wel games spelen op 1080p.

    Weinig geheugen terzijde, de PS3 zal 1080 best kunnen weergeven, een 360 ook. Maar 60fps, full detail, in combinatie met volledieg AA zal neit echt ealistich zijn. De GPU van de Xbox heeft wat dat betreft een minder jaggie gevoelige structuur.
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Niemand zegt toch dat het niet mogelijk is. Jongen PC's draaien al meer dan 5 jaar die resoluties, je palmcomputer kan bij wijze van spreke die resolutie aan. :+ We debateren over of het zin heeft of niet gezien de compensaties in details, framerates en de beschikbaarheid van televisies die het uberhaupt kunnen weergeven. :)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Motorstorm screens:

    damn, waarom allemaal kruisjes...
    dan maar dit:
    metal gear solid4!!!!!!!!!!!:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Die camo!!!!_O_

    Nog wat betere pics:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog wat nieuws:

    Hoop dat dit niet onder dubbelposten valt(namelijk al wat uurtjes tussen), als het zo is, sorry ervoor, en wijs me erop(weet niet hoeveel uren er tussen posten mag zitten...)

    Nieuwe info Assasins Creed

    motorstorm
    http://www.gamed.nl/view/21349

    2 versies van GT: HD
    Scan:
    http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/9540.jpg
    Ik lees ook op verscheidene sites dat GT: HD premium grafisch behoorlijk mooi gaat zijn. En GT: HD classics meer gt4 in HD. En deze laatste staat me eigelijk ook niet echt aan, aangezien je voor het meeste moet betalen(auto's, circuits,...). Nu die game is er wel echt om online te spelen, dus behoorlijk cool om je eigen auto's,... te kopen, en meerendeels van de mensen gaan verschillende auto's hebben, maar toch ben ik niet happy op deze game, dan liever premium. Maarja, nog het liefst GT5, maar er is ook ondertussen bekend dat die game niet voor 2008 in de rekken zal liggen...
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dang, Microsoft komt eind 2008 al met Forza Motorsport 3 volgens hun planningen! Eind 2007 is PGR4.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Maar GT is over het algemeen een stuk uitgebreider.

    Maar gaat die premium nou ook online dan? Beetje vaag.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het niet. Als het van polyphony afhing werkten ze gewoon aan GT5, zonder tijd te verspillen...Maarja, hoe het met deze games zit, zullen we morgen en overmorgen wel zien...
    @ Kobold: Ja, dat is wel juist. Maarja, wie weet worden we wel rijkelijk beloond met gt5:9 :+ .

    Info over White Knight:

    Concept spreekt me al zeker aan:).
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer komt de Sony conference en hoelaat, heb alleen die van MS gezien.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sony zijn tijdens de TGS.
    Morgen of overmorgen. Maar morgen begint zowizo het nieuws te stromen, en nieuwe beelden(mgs, FF, resistance, heavenly sword)...:)
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan je dat nu al zeggen...
    Wacht maar tot je het in high def ziet...
    Morgen een demonstratie van 40 minuten(volgens geruchten)_O_
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Mischien dat HD uitmaakt ja. Ik hoop dat hij morgen online staat.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan dan misschien nog niets over de graphics zeggen, maar sommige animaties in dit filmpje zijn wel slecht hoor!
     
  14. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    in dat nieuwe filmpje van GT HD zag je een ferrari! Die mis ik wel in GT4. Die exotische auto's. Wie wil nou niet in zo'n auto rijden, vooral niet in GT4 waarin het net echt is!
     

Deel Deze Pagina