WoW jij hebt echt een te geweldig super aanbiddelijk goddelijk koninglijk bruut ongeloofelijk fantaties niet te geloven zuiver prachtig leven. Kun je ook aub hier even neer zetten hoe het nou is om een 'normaal' leven te hebben?
Yes, eindelijk heb ik contact kunnen krijgen met iemand uit de buitenwereld die een leven heeft! Ik heb wat vraagjes voor je:
Hoe is het om tegen mensen te praten zonder headset? Hoe kun je mensen aan je Friendlist adden zonder menu? Waarom heb jij ooit een xbox gekocht?Als ik een hardcore pet koop heb ik dan ook een leven? Hoezo heb je geen leven als je 24/7 xbox speelt? Wat is uitgaan? Wat zijn meisjes? Hoe kan ik zelf mensen adden aan me Reallife friendlist?
De laatste vraag die ik zeker niet mag overslaan. Hoezo heb jij tijd om hier te posten moet jij niet naar je.. k*t ik weet ff niet hoe die dingen heten. Ojah frienlist aKa vrienden. Moet je daar niet mee praten ofzo als je een 'leven' hebt inplaats van hier om het uur te vertellen hoe geweldig te super aanbiddelijk goddelijk koninglijk bruut ongeloofelijk fantaties niet te geloven zuiver prachtig jou leven wel niet is.
Kijk kerel ons interesseerd het echt geen kont hoe mooi jou leven wel niet is, post volgende keer aub even iets met inhoud,, hahahahaha dat kan natuurlijk niet stom.. Kalen kop hand erop en aub rot anders een stomp erop. Of als ik je een keer tegen kom geef ik je een BxR, daarmee ben ik niet te verslaan.
Shinto wanneer houden we weer een bijeenkomst voor je fanclub?
Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2006