Tokyo Game Show 2006 [Sony]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 18 sep 2006.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn dit dummy's? als dat zo is... waarom laten ze zien hoe de doos eruit ziet?
     


  2. Ja dat zijn dummy's van de dozen waar de PS3 in komt te zitten.
    Waarschijnlijk hadden ze problemen om de booth vol te krijgen, dus besloten ze maar een paar pallets lege dozen te bestellen om te showen.
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    lol... zet er dan wat modellen van de ps3 neer ofzo...
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het staat er misschien vol, idioten...

    /Mod Gedraag je nou eens! Waarom moet je altijd meteen vijandig worden. Ik zou je willen verzoeken om een andere houding aan te nemen, je balanceerd op deze manier op het randje -/-Kameo
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    1) noem me geen idioot! :mad:

    2) als het er vol zou staan, waarom zetten ze er dan dozen neer inplaats van iets anders / nuttigs?
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, sorry. Vind gewoon grappig hoe je doet. Maar de PS3 dozen zien er wel vet uit, maar zien er ook wel wat groot uit. Ik vind het toch helemaal niks uitmaken.
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    lag je om me of met me?
     
  8. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    40 man tering dat word lag denk ik
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm met jou?
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, doe toch niet zo lullig man! Jij baseert je mening op verdomme een foto?! Hoe fucking idioot kan je zijn? Geef nu toch toe, komt enorm idioot over. Ik bedoel, vorig jaar stonden er op de X05 ook enorm veel dozen van xbox 360, maar dat herinner je precies niet meer...
    Trouwens, ik weet niet of je het kan zien,maar er staan gewoon een hele hoop ps3's. En nogmaals, ja, je komt als een idioot over...(iets nuttig neerzetten, damn dude, het gaat toch over de ps3,...)

    /Mod Boss, de laatste keer, gedraag je -/-Kameo
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ummh, hoe willen ze de PS3's daar krijgen? Die moeten toch eerst uit een doos komen? Of zie ik dat verkeerd? Moeten ze die dozen meteen opruimen dan? Of moeten ze eerst alles instaleren? Of komen die PS3's uit de lucht vallen? Of staan er toevallig andere dozen bij de die van de PS3?
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, je hebt gelijk. hoe kan je nou iets nuttigs hebben wat met de ps3 te maken heeft.

    er zijn een heleboel dingen die nuttigger zijn dan een paar dozen die je kan showen.. :{

    goedzo :thumbs: zo maak je vrienden...
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Showen? Lol, dat daar nou net een verdwaalde fotograaf de dozen van de PS3 demopods tegen het lijf loopt wil niet zeggen dat Sony die dozen daar voor de show heeft neergezet. Kijk eens wat erom heen staat ;)
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Kameo: Goed bezig man...:{
    Wijs mij maar weeral eens aan. Ik zal jou eens iets vertellen, heb ik ooit al een discussie begonnen door onnozel te doen over de 360? Nee, nog nooit, al mijn discussies hier zijn ofwel tegen mensen die een beetje onnozel komen doen t.o.v ps3 ofwel serieuze discussies over bepaalde interesante onderwerpen. Ik begrijp het niet. !ntraxz en plasticman zitten hier toch enorm te lullen, of niet soms? En ja, het komt toch idioot over. Wij zijn toch allemaal gamers, wij zitten toch in een grote gamecommunitie, of niet? Waarom moet er dan altijd zo belachelijk gedaan worden naar de mensen die voor ps3 zijn? En waarom dan belachelijk beginnen te doen over dozen? Dit zijn gewoon foto's die getrokken zijn tijdens het opzetten van TGS, TGS is verdomme nog niet bezig, en !ntraxz zit al te lullen over: Wat sony bezig is, en weet ik veel wat allemaal. Ik weet één zaak, gamespirit is hier niet te vinden, en zeker dat jij 2 fucking keren mij aanwijst... Pffff

    ps: Als ik hier voor gebanned word, word ik helemaal zot, ik zeg gewoon mijn gedacht, ik lul nooit achter iemand zijn rug. Als ik gebanned word, dan mag Jeepee of iemand anders de ps3 tread maken,aangezien die vol is...:{

    /Mod Het probleem is dat jij heel snel vijandig en onbeleeft word. Ga maar even een weekje afkoelen -/-Kameo
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En nu allemaal weer ontopic.
    De volgende die offtopic gaat of vijandig gaat doen, word aangepakt.
     
  16. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow die filmpjes over MGS4 zien er goed uit voor shakycam filmpjes.....ik zit in ieder geval helemaal in de spirit....ik kan niet wachten op een direct feed filmpje.
    Dat ie dood speelt is trouwens leuk en ook die ton hehe dat kan echt lachen worden.
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony's trainwreck of a presser

    Kan iemand mij vertellen wat er zo bijzonder zou moeten zijn aan die keynote van Sony? Ik dacht dat ze de show zouden gaan stelen op de Tokyo Game Show en miljoenen gamers warm zouden maken voor de PS3 ?? :confused: ??

    Bron: http://www.joystiq.com/2006/09/22/sonys-trainwreck-of-a-presser/

    Zijn ze daar bij Sony de weg kwijt? :confused:

    :eek:
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Afrika tech-demo was toch allang eerder laten zien ? :eek: Ik kan me die in ieder geval nog wel herinneren, niks nieuws dus....
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die hadden ze inderdaad al eerder laten zien. :)
     
  20. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe boeiend eigenlijk hoor dat de keynote saai was...ik bedoel de games zijn speelbaar en er zijn al veel trailers op het internet verschenen vandaag.
    Overal ben ik erg tevreden de ninja gaiden sigma trailer op gametrailers.com ziet er erg gelikt uit.
    Ook de coded arms assault trailer was mooi en natuurlijk de volledige MGS4 trailer waar je op het einde een jonge Snake ziet.....kan iemand zeggen plottwist of wat.
    Helaas zijn het volgens mij geen direct feed trailers...dus daar moet we nog op wachtten.
    Iemand trouwens die gameplay filmpjes op gametrailers.com gezien van Devil may cry 4 ziet er ook erg goed uit.
     

Deel Deze Pagina