Ligt helemaal aan jezelf. Je reageert ook alleen op onzinnige posts zoals lui die aankomen met extra grote letters om een punt te bewijzen.
Zoals ik al zei; jij doet of 1080p een benchmark is, maar beide consoles kunnen dat weergeven. MS ondersteunt het niet actief en Sony wel. (In theorie kan vrijwel elke videokaart 1080p weergeven ) Maar ik val in herhaling. Negeer het nog maar weer.
Straks begin je were over Blue ray, en dat je op andere systemen te weinig ruimte hebt voor 1080p. Terwijl je ook meerdere DVD's zou kunnen gebruiken (niet handig, maar een game van 40 uur op een Blue ray Disc, zou dus pakweg op 5 DVD's gemieterd kunnen worden). Juist voor films is dit een belemmering, bij games waarschijnlijk niet.
Als je zelf steeds hetzelfde zegt gaan anderen daar ook over door. Zuurpruim deluxe die je der bent! (Sorry, laat ik me helemaal gaan.)
Ze kunnen, totdat ik zo'n TV heb, 1020p van mij in hun hol stouwen..... (Die stomme japanner van MS zal een kluif hebben gehad aan dat demoscherm van 10 meter)
Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2006