Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @ flamman & EgYoWns,

    Dat was synisch bedoelt...Het was meer om aan te geven (als jullie de rest van mijn post ook heb gelezen) dat het aan meer factoren ligt..

    Boss dacht dat het aan het soort opslag medium lag ect..en dat de Xbox 360 alleen maar instaat is upgescalde 1080p weer te geven en de PS3 "echte" 1080p maar dat is niet waar..That's it..daar heb ik normaal op gereageerd of het nou juist is of niet..

    Dat kun je niet zeggen van jullie antwoorden:

    Nou Boss en zijn fanclub laat me met rust _0/
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dom ofzo...?

    /Mod Laten we het wel even gezellig houden -/-Kameo
     
  3. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    fanclub van Boss?

    nee niet bepaalt, maar Boss gaat niet zo over mensen praten om zijn statepunt duidelijker te laten zijn. En ja ik ben het meestal wel met Boss eens aangezien hij met ECHTE feiten komt aanzetten, niet met zelfgemaakte.

    En hoezo bedoelde je het synisch, waarom reageer je er dan wel op als Boss je vraagt waar je het over hebt? en kom je aanzetten met een paar quotes die niks van wat jij zegt verduidelijkt?

    maja zoals !ntraxz al zegt, hou gewoon op over dat geneuzel van 1080p of nie.

    BTW. kwas vroeger pro SONY(de tijd dat ik me hier registreerde,toen kon je me mischien in het zelfde hoekje duwen), zag dat Boss toen als enigste probeerde voor de PS3 te praten,nutelose zaak was dat toen aangezien hij tegen 300 fanboys prate. Dus dacht weet je wat ik ga me er ook mee bemoeie.

    Toen werd er nog gezegt: ' waarom praat je hier positief over de PS3, doe dat op een PS3 forum'.(wel lachwekken als je na de titel van dit topic kijkt). ANYWAY, ben nu behoorlijk van sony afgestapt(na alle teleurstellende berichten wacht ik wel op de PS4 waar ik nu al de volste vertrouwen in heb dat die het weer gaat maken voor sony;)), en microsoft wil ik gewoon nog niet trekken, het voelt gewoon niet juist:p

    Dus geef mij maar een WII, geen geneuzel over HD dit HDdat, gewoon games zoals we die nu al kennen alleen dan met nieuwe controller. Voor mij helemaal het einde.

    Lekker wilt gymnastieken met zon controller, en al mijn spieren trainen(zoals sommige mij willen doen geloven). Ja daar zie ik de toekomst wel in vooral met het probleem dat Nederland te dik word, mischien moet de WII zich daar wel op richten.

    ' WII, HET LEUKSTE ANDWOORD TEGEN OVERGEWICHT '

    na een week ziet u al verschil! (preorder nu bij uw dichtsbijzijnde gameshop)

    ow voor dat ik comentaar krijg: het laaste stuk was sarcastisch bedoelt, je weet maar nooit de laaste tijd.
     
  4. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Officiele reacties Sony & MS:

    Einde discussie :b:

    Bron
     


  5. Ja, eigenlijk beter dus als wat Sony doet, MS upscaled ook nogeens alle 720P games als extratje.
    Hier hebben we er misschien nog vrij weinig aan, Maar in de VS en Japan zijn er genoeg mensen met TV's die het wel aankunnen en het dus wel interresant zullen vinden.

    Met die TLu-HD praatjes van Ken konden ze er nu ook weer niet mee wegkomen. Ik denk dat er daarom nog geen persconferentie van Sony is geweest. Ze hadden hem vast helemaal op dat 1080P verhaaltje voorbereid, om MS daar vervolgens mee te gaan af proberen te zeiken...
    Maar dat kan dus ineens niet meer na die perconferentie van MS, en hadden ze waarschijnlijk vrij weinig meer te zeggen. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2006
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Anders doet de TV het wel. Een zwaar overbodige extra.

    lmfao, toen nog niet bekend was dat de 360 1080p ging ondersteunen en op dat moment alleen de PS3 dat kon was het van: "ach, boeie, niemand op de wereld heeft nog z'n TV. Dit hadden ze beter weg kunnen laten, want er kan toch niemand van genieten." en nu de 360 deze feature ook ondersteund krijgen we dit te horen :emo:
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, met dat gequote heb ik nog niks aan die Negeer funcie natuurlijk :lol:
    Thanks JeePee 8) :+

    Trouwens, ik vind dat je dik gelijk hebt als ik toch ff ontopic iets moet zeggen :)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006


  8. Ik zeg alleen dat dit goed is voor MS. en gamers die er wat aan hebben. Heb ik ooit gezegd dat het slecht was voor de PS3?
    Het maakt mij zelf geen zak uit, het gaat er alleen om dat die laatste 1080P 'troef' die Sony had ook verspilt is..

    @ Zero-paradontax

    Loop niet de hele tijd overall zo stoer te lullen dat je me op negeren hebt gezet flapdrol. Ik weet best dat je dit allemaal zit te lezen, maar der maar niet meer op reageert om niet al te gefrustreerd over te komen.

    Omg, heb je ook een leren halsband om of niet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2006
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Plasticman NL : Je hebt gelijk, ik kan je berichten gerust lezen als ik dat wil. Maar goed ook dat ik dit nu dan gedaan heb, kan ik die echt kinderachtige houding van je zien die nu eindelijk eens een keer naar boven komt. Want wanneer men geen discussievoer meer heeft, gaat men persoonlijk worden en met zielige naampjes smijten....je hebt het zojuist bewezen. Dus wie is er nu gefrustreerd ?

    Ik zei alleen dat ik vond dat JeePee gelijk heeft als ie zegt dat hetgeen waar Sony door jullie "volk" om gebashed werd ("1080p, daar hebben we toch allemaal niks aan, bla bla bla") nu ineens toch erkend wordt omdat de X360 het straks ook kan. Hypocritie ten top, heeft dus niks met een "leren halsband" te maken. Dat noemen ze objectief naar de zaken kijken, iets wat jij niet kan helaas.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, vond ik wel grappig om te lezen. :)

    Wanneer houden ze nu eens op met dat 'True HD' en 'Full HD'? Allereerst zijn het geen officiele benamingen, en 720p is net zo echt HD als 1080p. Beiden zijn vooralsnog gewoon HD. :{ Als 1080p True HD is, wat is alles dat minder is dan? False HD?
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind ook dat die termen een beetje krom gebruikt worden, maar goed. Hokjesberedenatie he, dat zou het voor de mensen wat makkelijker moeten maken om onderscheid te maken ofzo :+
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ligt helemaal aan jezelf. Je reageert ook alleen op onzinnige posts zoals lui die aankomen met extra grote letters om een punt te bewijzen.

    Zoals ik al zei; jij doet of 1080p een benchmark is, maar beide consoles kunnen dat weergeven. MS ondersteunt het niet actief en Sony wel. (In theorie kan vrijwel elke videokaart 1080p weergeven ;)) Maar ik val in herhaling. Negeer het nog maar weer.

    Straks begin je were over Blue ray, en dat je op andere systemen te weinig ruimte hebt voor 1080p. Terwijl je ook meerdere DVD's zou kunnen gebruiken (niet handig, maar een game van 40 uur op een Blue ray Disc, zou dus pakweg op 5 DVD's gemieterd kunnen worden). Juist voor films is dit een belemmering, bij games waarschijnlijk niet.

    Als je zelf steeds hetzelfde zegt gaan anderen daar ook over door. Zuurpruim deluxe die je der bent! (Sorry, laat ik me helemaal gaan.)

    Ze kunnen, totdat ik zo'n TV heb, 1020p van mij in hun hol stouwen.....:) (Die stomme japanner van MS zal een kluif hebben gehad aan dat demoscherm van 10 meter)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2006
  13. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees net op nu dat de PS3 in japan maar 430 dollar gaat kosten

    Link
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Armored Core 4 wel naar de Xbox 360

    bron: http://www.gamespot.com/news/6158086.html

    Over deze titel bestond eerst enige onduidelijkheid. Wel of niet PS3 'exclusive'? Naar nu blijkt wordt ook deze titel een multi-platform titel. Ik heb het al eerder gezegd en blijf het zeggen, multi-platform wordt de toekomst.

    Ik wacht op de aankondiging dat DMC4 ook multi-platform gaat.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Als ik zo eens terugkijk naar de uitspraken, beloftes en teleurstellingen van Sony m.b.t. de PS3 de afgelopen tijd, vraag ik me af of ze hun tijd niet beter kunnen besteden aan het zuiveren van hun naam en reputatie i.p.v. weer met modder te gooien naar MS. Het lijkt wel alsof er alleen maar losgeslagen projectielen bij Sony werken op het moment. Komt heel erg professioneel over naar de buitenwereld. Mja, een stukje van hun arrogantie is ook dat de eerste de beste Jan Boerenlul het toch wel koopt.....
     
  16. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen in japan word de prijs van de PS3 met 20% verlaagt, horen die sonyboys niet dat hier ook veel word gek%& op de prijs?
    ik bedoel maak het dan overal 20%, ipv alleen voor japan. Die jappers krijgen zoiezo alles al goedkoper en dan komt er nog is een prijsverlaging voor het product op de markt komt.

    maja sony zou wel in de broek schijten voor de WII, want jappers gaan dat echt geweldig vinden.
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    In feite krijgt de Europese gamer nog even een trap na ...

    Dus als je een betaalbare console wilt dan moet je dus gewoon flink door blijven klagen!
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Ach de beste mensen hebben nog tot maart 2007 de tijd :+ tenminste als dat waar is
     
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft hier reeds op gereageerd. Zie de vorige pagina in deze thread.

    Reactie:
    Sony kan beter hun energie stoppen in het produceren van Blu Delay diodes in plaats van (alweer) met modder te gooien.
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Oké, dat heb ik even gemist. :)

    Is toch wel lullig dat ze meteen beginnen te schreeuwen dat het allemaal fake is, en alleen de PS3 met het 'echte' HD overweg kan, en vervolgens nogmaals de feiten onder de neus gedrukt krijgen. Dat bedoelde ik dus met losgeslagen projectielen! Eerst schreeuwen en dan pas nadenken....


     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina