FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen ze met: "dat het geduld voor meer leagues waarschijnlijk kan worden opgebracht".

Moeten we wachten tot 2007 of gooien ze de rest van de teams op marketplace. Voor het laatste zal wel weer geld worden gevraagd.

2. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat een paar weken later PES uit komt, EA nodigd iedereen hierbij uit PES aan te schaffen i.v.m. meer league's :lol:

3. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in een nieuwe preview word gezegt dat de nederlandse compititie er wel in zit hier het stukje uit die preview

Leagues include Italian, Englishm French, Spanish, German, Mexican and Dutch. Beside a group of national teams,

4. eli

eli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je die preview vndaan dan? Quick-Rik

5. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    ik las het ook op forum van EA, is vertaling van een italiaanse hands on preview... ben benieuwd

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ben daar ook wel benieuwd naar...
    Het zou in elk geval een aantal Fifa spelers ook daadwerkelijk bij Fifa houden inplaats van dat ze overstappen naar PES:)

7. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Go Pes! ;d
    graven hun eigen graf bij Fifa! :p

8. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FIFA Party weet ik niet maar Manager Mode zit er in:

Eurogamer: Will you be retaining the Manager Mode from previous FIFAs?

Hugues Ricour: Yes, we have the Manager Mode in there, and what is brand new for this year that we couldn't do on current-gen because of memory limitations, is that we track in real-time everything that the players do. And not only do we track but we also evaluate if the passes, shots, tackling and so on were good or bad, which gives a sort of RPG element to the Manager Mode, and you can see how the players are growing or not based on points.

9. mars15

mars15 Guest

Ben benieuwd naar de demo

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hoop dat het een online demo is. Kan ik ff wat fifa hoertjes kicken!!! ^

11. brinkie1990

brinkie1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden die 3 extra maanden er ook gewoon nog bij kunnen trekken dan hadden ze er misschien nog een competitie in kunnen zetten. ik snap al die spellen die met een jaar meegaan (fifa 07 bijvoorbeeld) dat die al ergens in september ofzo uitkomen. in 2007 is iedereen er dan al op uitgekeken.

ze moeten er wat speciaals van maken dat de spellen gewoon vanaf 1 januari 2007 in de winkel liggen.

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  12. mars15

mars15 Guest

Iemand een goedkope pre order gezien ?

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hoezo dat?? Fifa kost toch ook maar 30 euro omdat de helft er maar in zit??

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

14. mars15

mars15 Guest

hihi

15. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net PU binnen, de game heeft een 88.

16. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das nog best netjes, al hangt er wl van af wie m gereviewt heeft. als skate m gereviewed heeft, is het erg hoog, omdat hij vlgs mij een egte pes liefhebber is.

17. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke versie ?

18. mars15

mars15 Guest

PU neem ik niet echt serieus met reviews

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Skate schrijft al een tijdje niet meer voor de PU, die heeft de review dus niet geschreven. Wel een beetje opletten.

De PU is tegewoordig niet meer zo anti-Fifa, dus ik kijk niet echt op van dat cijfer, volgens mij kreeg Fifa 2006 een soortgelijk cijfer. Ik ga ervan uit dat de versie die gereviewed is niet de 360 versie zal zijn.

Die versie zal hard worden afgerekend op het feit dat je een half spel gaat krijgen als je de 360 versie gaat kopen. Ik verwacht dat Fifa 2007 op de 360 niet hoger gaat scoren als een hoge 6 of net een 7-tje. Ik zou het spel zonder het gespeeld te hebben al een 5 geven alleen al omdat EA het lef heeft om de helft eruit te laten. Zoals EA vorig jaar december deed met al hun 360 sportgames, omdat ze dachten dat gamers stom waren. Eyecandy above gameplay werkt niet anno 2006. Stelletje sukkels daar bij EA en dat Fifa 2007 op de 360 mogen ze houden.

20. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd de PS2/xbox/ngc/pc versie.
    En gereviewt door zo'n nieuwe gast, ene maarten.
    Ik ga zowiezo toch wel voor PES6, die game wordt toch weer zo vet dat je er echt lang mee bezig blijft! Fifa gaat na een tijdje al vervelen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina