Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    De screens zien er goed uit, maar ik wil toch wel eerst bewegende ingame-beelden zien alvorens echt te kunnen oordelen. We weten immers allemaal dat er ook zoiets bestaat als een photo-mode, dus screens zeggen mij niet echt veel.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Check even gamespot en IGN ;) Staat vol met gameplay beelden.
     
  3. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zal ik straks dan maar eens achter zoeken maar er was iets dat me veel meer opviel zonet.

    http://www.gamespot.be/nieuws.cfm?id=60920

    Dus een spel zonder auto's en tracks?
    Ik heb niets tegen downloadbare content, maar dit gaat mij toch iets te ver. Als het waar is tenminste.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet onder de indruk. Het is gewoon een kale weg met een paar mensjes aan de zijkanten.
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat is alleen voor Japan ;)
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ps3 is toch regiovrij?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    games wel... blu ray films niet, maar een ps3 of andere hardware importeren is in de regel duurder...dus ben jemeer kwijt dan dat je de ps3 hier koopt
     
  9. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt er aan, er zijn winkels die ook niet zo van die kosten houden. En gewoon het pakketje als gift willen versteuren.

    BTW. weet iemand al waar je in Amerika al een WII kan Pre orderen? Of heeft iemand mischien wat links naar nederlandse sites.

    MOET dat ding hebben voor 20 December8) :9
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  10. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe veel video's/images van PS3. Waar blijft Xbox360 met filmpjes van Halo 3, Gears of War, Forza 2, Alan Wake...
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die bewaren ze voor de x06 volgende week
     
  12. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste zes titels die voor de launch van de Playstation 3 bevestigd zijn, zijn: Genji: Days of the Blade, Mah-Jong Fight Club Online, Mobile Suit Gundam: Target In Sight, Resistance: Fall of Man, Sega Golf Club met de Miyazato familie en Ridge Racer 7.

    zijn er iig al zeg, komen er nog meer:p
     
  13. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik al wel heb gevonden hoe ze online activiteiten financieren.
    Het meest opvallende aan de Classic-editie van Gran Turismo: HD is het feit dat het spel zonder tracks of auto's geleverd zal worden. Voertuigen kunnen voor ¥50-100 (€0,35-0,70) aangeschaft worden en voor circuits zal ¥200-500 (€1,35-3,35) betaald moeten worden. Initieel zullen er 750 auto's en 50 tracks beschikbaar zijn voor de GT:HD-gamers en het is de bedoeling dat meer uitbreidingen over time op de markt zullen komen.
    Op verschillende forums zijn ze al aan het rekenen geslagen wat het totaal gaat kosten en daar wordt je niet vrolijk van.:confused: :confused:
    Vroeger altijd genoten van gran turismo op de ps 2. :b:
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen idd. Betalen met een omweg dus 8) :+
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Het spijt me zeer....ik vind het ook meer dan kut
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik weet zelf ook wel dat GT-HD uitkomt..maar ik bedoel dat je in de nabije toekomst niet veel andere spellen zult zien met 1080p 60fps..Een oud ps2 spel wat opgraden is niet echt moeilijk met de PS3 hardware dat was mijn punt die ik wou maken..maar een nextgen titel met 1080p 60fps is toch andere koek..
     
  17. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is juist de reden dat ik er een uit de US wil, als die regiovrij was haalde ik de WII hier en de games uit de US.

    Maar wil dus nu de WII uit de US halen en games importeren, aangezien de games daar toch eerder uit komen waardoor je alsnog sneller kunt spelen}:] . En daarbij is het velemaler goedkoper en is er een groter aanbod aan games. Nee doe mij der maar een uit de US. (moet natuurlijk wel een winkel vinden die de extra importkosten omzijlen, gelukkig zijn die er genoeg.)\o/

    En daarbij haal ik gewoon een freeloader wanneer die uitkomt, zodat mocht ik een game hier zien (2ehands bijv), ik hem wel gewoon kan spelen. Nee ik zie er niet zo veel nadelen in.:)
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nog niet hoe het precies zit met dat upscalen.

    Er komt een update uit die in staat is dvd's (huidige) te upscalen naar een hd. Moet je hier dan ook die hddvd-speler bij hebben, of volstaat je dvdspeler die in de xbox360 aan wezig is?

    Kan de ps3 trouwens ook dvd's upscalen?

    Krijg je dan echt hd of iets wat er op lijkt?
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het met regiogebondenheid tussen ntsc en ntsc-j?
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    DVD's worden geupscaled(vergroot) naar hd resolutie, maar aangezien het geen echt HD materiaal is kan je het dus niet vergelijken met HD-Films. (waarvoor je dus wel een hddvd-speler nodig zal hebben)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina