Ja die missie met de RPG gasten is inderdaad erg frustrerend, mede omdat degene die de auto bestuurd als een MONGOOL rijdt. Ik heb de missie gisteren gehaald. Als je begint komen er 2 of 3 auto's achter je aan. Die knal je neer met je RPG. Dan kom je de bocht door en zie je in de verte twee opleggers staan, daar staat 1 mannetje op de grond met een RPG. Die schiet je neer met je AK47.
Dan ga je weer de bocht om en als er een auto achter je aankomt knal je die nog snel neer met je RPG. In de verte zie je op twee containers weer een mannetje met een RPG. Hij staat naast een paar olievaten die ontploffen als je er op schiet. Je moet goed mikken en op tijd zijn want wanneer je bij de eerste zeg maar "sprong" komt schiet hij op je.
Je rijdt nu rechtsom die containers waar dat mannetje op staat (of stond als je het goed hebt gedaan
). Daarna ga je rechtdoor naar de volgende sprong. Op het dak van het gebouw waar je naartoe rijdt staat rechts in de hoek weer een mannetje met een RPG. Die staat ook weer naast olievaten dus daarop richten met je AK47.
Hierna wordt het wat onduidelijker omdat bij mij die eikel die de auto bestuurd niet altijd hetzelfde reed. Als je rechtdoor gaat over het dak dan kom je daarna nog een mannetje op de grond tegen en dan ben je er bijna. Er staan er nog twee ergens in de verte op het dak maar die miste mij vaak.
Het enige wat je nu nog moet doen is snel die auto's kapot schieten die je nog achtervolgen maar wees niet zo stom (als ik) om dit te doen met een RPG terwijl ze naast je rijden want je blaast ook jezelf op. Gewoon snel de bestuurder met de AK47 neerhalen, switchen naar RPG en het vliegtuig met 3 raketten raken.
Het is echt frustrerend maar te doen. Ik had hem al een keer gehaald toen ik mijzelf neerschoot. Daarna heb ik het nog 5 keer geprobeerd en gehaald
Suc6
Klik om te vergroten...