Fight Night: Round 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 5 jan 2006.

1. Dioxic

Dioxic Guest

spelen mensen dit nog live, straks is er niemand meer als ik hem koop

2. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Win any EA SPORTS™ sponsored fight
    Win the Dodge sponsored fight
    IK heb deze 2 namelijk verloren.
    Komen die nog terug als ik men carriere verder speel of moet ik helemaal opnieuw beginnen als ik deze wil unlocke?

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ik speel t wel op live maar zit er over te denken om er mee te nokken. Balans in t spel is echt fucked up. Mensen die constant van die signature punches geven en dit rondes lang volhouden zonder moe te worden. Wordt je helemaal verrot geslagen door mensen die het spel niet eens kunnen...

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Heavyweight: Muhammad Ali/Roy Jones Jr en James Toney
    Light Heavyweigt: Roy Jones Jr/James Toney
    Middleweight: Jermain Taylor/Roy Jones Jr/Sugar Ray Leonard/Sugar Ray Robinson
    Lightweight: Diego Chico Corrales/Juan Lazcano/Erik Morales
    Featherweight: Allemaal...Op Marco Antonio Barrera na dan, die is wat aan de mindere kant.

Mijn record op live is 352-72, daag me uit^_^.

Edit: Dit zijn alle boksers die sneller dan gemiddeld zijn in de game.

5. zammalhoofd

zammalhoofd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fight night voor de xbox 1 en voor de 360. Het is mij opgevallen dat je bij de xbox 1 versie de levensbalken van de boksers kan zien. Bij de 360 versie zie ik dit echte rniet. weet iemand misschien hoe ik dit aan kan passen zodat ik kan zien hoeveel leven en conditie ik nog heb....

bij voorbaat dank

6. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    dit kan je gewoon aanzetten in de options...

7. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel nou tog al vanuit de zomer en speel het nog egt elke dag egt zo vette game

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey guys,

Ligt het nou aan mij of liggen di eEA servers er fokking vaak uit......... zoals nu.

9. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die EA sponsored fight dus ook verloren. Iemand die weet of deze nog terugkomt?

10. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij komen ze niet terug en moet je opnieuw beginnen dit vind ik echt het irritanste aan fnr3

11. mars15

mars15 Guest

Dit weekend maar eens proberen om de 2 laatste evenementen te winnen voor de archievements

12. Dioxic

Dioxic Guest

kun je de signature moves uitzetten bij een online game ? dit ljikt me zeer hinderlijk anders

ben van plan deze game te kopen, heb hem al op de xbox 1, geweldige spel

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan wel zien dat de PS3 versie verder doorontwikkeld is. Dat belooft wat voor Round 4 komend jaar. :)

14. SiNNeD26

Leuk Bevonden:
    0
    Terugkomend op mijn eigen vraag: ja, de EA sponsored fights komen wel terug. Ik ben hem twee keer tegen gekomen in het spel en de tweede keer heb ik wel gewonnen. De Wednesday en Friday Night Fights komen ook meerdere keren terug, de rest maar één keer. Heb nu alle Achievements gehaald (de laatste was Everlast) en ben nu de titel aan het verdedigen. Iemand die weet of er daarna nog wat komt?

15. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ben de game maar beetje beu heb het spel nu 3 maanden ofzo heb heb hem al een maand niet meer gespeeld en ik moet nog 7 achievements :{ toch maar is gaan halen en dan snel verkopen O-) want vind er echt niks meer aan

16. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Spel kost nu 40 euro bij nedgame :eek:

Mischien toch nog even kopen eerdaags.

17. mars15

mars15 Guest

juist dat heb ik ook eigenlijk. gister weer ff gespeeld verloor gewoon. Zo wedstrijd duurd zo lang en saai :x

18. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Mensen.

Wie weet hoe je een custom boxer kan laden in een Onlinegame?? Kan t nergens vinden of moet je dan eerst achievements halen????

19. SiNNeD26

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen een custom boxer laden die je hebt gemaakt bij "Create a Champion" in het beginmenu van het spel. Zover ik weet kan je niet online spelen met de boxer waarmee je de carrière speelt. Ook moet je opletten in welke gewichtsklasse je boxer zit want als je bijvoorbeeld online gaat spelen in de klasse Heavyweight en je eigen boxer is een Lightweight dan kan je hem niet kiezen.

Lang en saai? Het kan ook heel kort zijn hoor, ligt er maar net aan hoe je speelt. Ik begon zelf altijd met snelle jabs naar het hoofd en wanneer je ziet dat de tegenstander dan begint te blokken en achteruit begint te lopen dan sloeg ik hem met een haymaker op z'n lichaam. Zo speel je het spel vrij makkelijk uit. Ik heb het gedaan op de normale moeilijkheidsgraad en in totaal 3 keer verloren. De rest gewonnen en alle achievements gehaald, terwijl ik normaal gesproken helemaal niet van boxen houdt. Goed spel, kan hem aanraden voor mensen die nog twijfelen.

Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    yo thanx for je antwoord.

wel raar want ik heb idd bij create a champ een heavyweight gemaakt alleen kan hem dus niet kiezen als ik een spel join. Zou t misschien met het hosten vandoen hebben? lijkt me ook sterk maargoed.

Deel Deze Pagina