Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ach jah, dat is zijn mening toch? Als hij het spel eenmaal speelt dan komt hij er ook achter dat het dus niet houterig is. Als hij dan Fifa weer gaat spelen, dan gaat dat spel bij wijze van spreken linea recta de prullenbak in.

PES heeft veel meer diepgang. Je scoort nooit hetzelfde doelpunt, bij Fifa wel.

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die trailer en nieuwe shots zien er echt geweldig uit :) ik kan niet wachten tot ik eindelijk kan spelen

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ben het opzich wel met je eens. natuurlijk gameplay staat dik boven graphics.. maar koop ik hier nou een xbox 360 voor? Ik bedoel ze kunnen er toch veel meer uithalen dan dit lijkt me.. (en hoop ik..)

Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  5. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die screens van die link hierboven zijn werkelijk prachtig!!!!

6. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dan kijk je niet goed, want het gras is ZEKER niet vlak. Heb twee pagina's terug een screenshot geplaatst waar je dat goed kunt zien.

Nogmaals:

Shirts en broekjes werden trouwens al smerig in PES5, dus dat zullen die nu ook zeer zeker weer worden. Dit was het intro-filmpje van PES6 gewoon. Je kunt dus ook nog niet zien of de shirtjes wapperen. En dan nog iets: wat voegt het toe aan de gameplay? Ik vind een meelopende scheidsrechter, lijnrechters e.d. meer toevoegen aan het realisme dan wapperende shirts.

Het is maar waar je naar kijkt. Tuurlijk moet het nog veel mooier, maar kom op... Het is de eerste next-gen versie van PES. Als je NBA live vergelijkt met NBA 2K7 dan is NBA live ook mooier dan NBA 2K7, maar welke van de twee speelt mooier, lekkerder, realistischer?

Wie het één wil, moet het ander laten.....

7. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, mooi gezegd.
    van mij had die er nog lelijker uit mogen zien als pes 5 bij wijze van, als de gameplay maar beter is ben ik te vreden voor de eerste pes game op de 360.

8. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, het oog wil ook wat. ;)
    Maar aan de trailer te zien zit dat ook wel goed!

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    niet mee eens. Als de mogelijkheden daar zijn om de graphics te verbeteren moet je dat benutten.
    Mooie graphics hebben ook een groot aandeel in het realistisch pakket en niet alleen gameplay.
    Als ik fifa speel dan heb ik het gevoel dat ik echt in het stadion zit, vooral als je een surround set hebt. En ook al speelt pes 1000x beter ik heb nooit dat gevoel van fifa, bij pes blijft het een spelletje.

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ^ hij heeft wel een punt .. bij FIFA lijkt het alsof je echt in het stadion zit .. maar naar een wedstrijd kijkt van de E-7 van Almere Boys

11. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    njaa. das nog altijd minder erg als naar feyenoord kijken! \o/ :):

12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Niet mee eens! Jouw hersenen hebben ook de capaciteit om van alles en nog wat te kunnen. Maar voordat je dat kunt, zul je eerst moeten leren om er goed gebruik van te maken.

Dit is precies hetzelfde. Dit is hun eerste spel op de 360 DevKit. Ze hebben hun best gedaan om de modellen en dan met name de stadions te verbeteren. Tuurlijk kan het mooier. Maja, daar kom je achter gedurende de ontwikkeling van het spel. Je kan opnieuw beginnen, maar je kan het ook gewoon uitbrengen en de nog mooiere graphics in de editie van volgend jaar gooien. Hun belangrijkste doel was om de gameplay nog beter te maken.

Gameplay 1
    Graphics 2
    Presentatie 3

Toen PGR3 bijna klaar was, wisten ze opeens ook hoe ze nog meer polygonen konden gebruiken in de auto's om alles er nog mooier uit te laten zien. Dat zien we dus in PGR4.

Bij Fifa heb ik trouwens NOOIT het gevoel gehad dat ik in een stadion zat. Bij PES ook niet. Wel had ik het gevoel dat ik bij PES naar een echte wedstrijd aan het kijken was. Bij Fifa heb ik dat nooit gehad.

Het enige waar Fifa het van moet hebben is de presentatie en de textures. Die zijn bij PES iets minder, maar niet minder realistisch.

Bij Fifa is het

Presentatie 1
    Graphics 2
    Gameplay 3

13. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou, Ik denk zeker met de 360 dat de grafics zeker wel op de eerste plaats mag komen samen met de gameplay... anders zoals ik zo vaak gezegd heb kan ik net zo goed bij de oude consoles blijven... schiet niet op natuurlijk

Gameplay- is goed!
    Grafics - voor een 360 onder maat.. teminste dat vind ik en ik weet dat de makers veel beter kunnen

14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ze kunnen ook wel beter, maar misschien konden ze op dit moment even niet meer doen. Het komt wel.... Als ze zouden zeggen dat ze het spel een half jaar uitstellen om de graphics nog meer op te poetsen zou iedereen ook zeggen, doe volgend seizoen dan maar... Breng hem nu zo maar uit ;)

15. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Fifa heb je het gevoel dat je in het Stadion zit terwijl je bij PES het gevoel hebt dat je met de wedstrijd mee speelt..

Next-gen is niet alleen maar graphics, maar ook bv AI en het bewegen van de spelers.

16. mars15

mars15 Guest

de sfeer bij fifa is ook wel beter ja, maar daar ga ik het nu maar niet over hebben. zijn andere topics voor.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind het gewoon net allemaal wat houterig er uitzien? Neem nu de huid van de spelers er is gewoon een gladde massa.. als ik nu naar de foto kijk zie ik de benen maar die benen hadden we ook al op de xbox versie met fifa!

Ook de gezichten hebben nog niet veel emotie!

Ik durf het bijna niet hard optezeggen maar volgens mij wordt het gewoon een geupdate poord van de huidige versie!

Maar waar ik wel benieuwd naar ben is.. de gameplay want daar moet dit spel het echt van gaan hebben..

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Speelde laatst bij een maat van mij PES 5...
    Die vader kwam langs, en vroeg welke wedstrijd erop was :cool:

Oké, Oké... Ik ben het ermee eens dat hij er dan ook de ballen verstand van heeft, maar het zegt wel iets...
    De GamePlay vind ik het belangrijkst. En zoals het spel er nu uitziet (van wat ik ervan heb gezien) ben ik tevreden en ga ik heerlijk vinden om het te spelen...

19. marcosandman

marcosandman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die gladde massa ben ik het niet mee eens, ik vind juist dat ze de huid realistisch maken rooney heeft ook echt een lelijke kop en mensen als xabie alonso een gladder gezigt, en als je al jou punten met fifa vergelijkt is pes de winnaar

Ik hoop iig dat de demo's snel komenm, dan zie wat bijde games echt kunnen

20. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar dit spel ziet er niet uit(voor een X360)
    er zit alleen meer kleur in en de resolutie is hoger
    gameplay zit het wel goed(als altijd)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina