Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we zien het allemaal wel :::::20 OKTOBER::::::

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik vind de animaties er nog wat houterig uitzien, vooral bij de solo aktie van Spanje. Verder wacht ik wel af hoe het speelt.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Pffffffffff,

Echt vreselijk, dat gepiep over screenshots altijd. PES ziet er een stuk beter uit dan ooit, het zal vast allemaal nog veel mooier kunnen maar dat zal bij de volgende versie wel beter worden. De eerste PES op de PS2 was ook lelijk en het werd met iedere versie weer wat beter.

Ik vond het spel er tijdens het spelen zelf ontzettend goed uitzien, vooral door de mooie animaties tijdens het spelen. Het zag m.i. beter uit dan op de screens, maar ik speelde het wel op een HD-televisie.

4. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nagaan, zelfs dan is het nog een absolute musthave voor mij :b:

5. ferryxboxer

Leuk Bevonden:
    0
    de dribbeling is gewoon het zelfde denk ik
    de kyper is veel veranderd kun je ook zien
    voor de rest is het gewoon een top game :)

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Fock it man. dit ziet er prima uit voor Pes z'n eerste titel op de 360. Gameplay wordt de shit. Ik vind mooie beeldedn wel belangrijk. Maar het moet wel lekker spelen. Pes heeft gewoon altijhd het. De X factor!! Je kan gewoon het gras ruiken als je hem aan het spelen bent. Maar ja wachten jullie maar op de demo. Die zal jullie wegblazen!!

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zeg ook niet dat het daarom slechter word!?

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik verwacht trouwens niet dat de broeken en sokken van de spelers vies worden. Dat zat in WE10 ook niet meer in het spel hoewel dat natuurlijk een PS2 versie is. Ik heb tijdens het spelen van PES6 op de 360 ook geen smerige broekjes en sokken gezien eigenlijk. Was me niet opgevallen. Wel de mooie animaties btw.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    In 5 worden ze toch ook smerig of niet?? dus zal in 6 ook wel worden. En shirtjes uit de broeken zag ik. ( screenie van van Persie)

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

WE10 is de japanse versie van PES6, en daar zit die feature er niet meer in. Ik verwacht zeker op de PS2 geen smerige broekjes en sokken.

In WE9 had je ook dat de spelers smerige broekjes en sokken kregen, zo was het ook in PES5.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hmm dit zou ik persoonlijk wel jammer vinden als dit eruit gehaald is. Maar heel erg is het natuurlijk ook weer niet. en die shirtjes uit de broek?? Is dat bij We10 ook zo?? Dat ze eruit vallen, of beginnen ze gewoon met een shirtje uit hun broek?

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

De shirtjes hangen nog wel uit de broek. Maar die animaties zijn slecht gedaan, het ene moment is het shirt uit de broek en dezelfde speler heeft een seconde later het shirt weer in de broek.

13. Dioxic

Dioxic Guest

waarom staan de mods al het fifa gezeur hier toe
    word er echt ziek van
    pes wordt beter dan ooit

/Mod Gebruik anders de report functie even, wij kunnen ook niet alles controleren.

14. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    "De shirtjes hangen nog wel uit de broek. Maar die animaties zijn slecht gedaan, het ene moment is het shirt uit de broek en dezelfde speler heeft een seconde later het shirt weer in de broek."

dat komt doordat de spelers natuurlijk hun shirtjes weer netjes terug in hun broek stoppen, dat leer je als eerste ongeweer bij het voetbal ;)

wel zo realistisch denk ik zo. dit spel wordt steeds beter :D

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Lekkere loze post! Waarom begin je zelf weer over Fifa? Vervolgens denk je bij jezelf dat je toch nog wat moet zeggen over PES en dan kom je met het uber neppe zinnetje:"pes wordt beter dan ooit"!

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Houd die Rust Cyrax :cool:...
    In elk geval wachten we maar gewoon op de Volledige versie voordat we overhaaste conclusies gaan trekken.
    Nog maar een paar weekjes, en kan je hem in je Xbox 360 stouwen!

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk ook dat je het spel moet spelen, voordat je echt kunt oordelen over de graphics.

De graphics zien er op het eerste gezicht niet 360 waardig uit. Maar als je het speelt misschien weer wel (Cyrax kan het weten).

Dus komop, kappen met het gezeik over de graphics. Oordeel pas als je de demo/full version gespeeld hebt.

En nu slapen jullie! Stelletje... :p

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Je gaat toch een game niet oordelen op wat video's gemaakt met shaky cam's? :confused:

w8 tot je hem thuis speelt op je hdtv dan piep je wel anders

wat me opviel op die filmpjes van Kikinzo (ofzo) was dat het geluid op de tribune ook verbeterd is .. het publiek bemoeit zich meer met de wedstrijd .. er wordt uitgefluiten .. geboed .. en heftig gereageerd op schoten

zo mag k het .. horen :)

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jupsss...
    Hoewel ik dit bij PES 5 ook wel ervaar.
    Als je bijvoorbeeld wedstrijden als Chelsea tegen Arsenal speelt! :)

Hoor je ook lekker veel gefluit en spreekkoren...
    Dus hoe meer, hoe beter!!

20. ferryxboxer

Leuk Bevonden:
    0
    misschien over 3 a 4 dagen komt de demo
    hoop ik , kunnen we wat meer zeggen dan , alles over die trailers

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina