FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    NOg even een reactie hier op...
    Wanneer ze sport spellen pas rond Januari/Februari gaan uitbrengen zijn de seizoenen al DIK op de helft.
    En aangezien zo rond uitkomst van Fifa en Pes de Uefa Cup en Champions League een beetje spannend beginnen te worden begint het ook te kriebelen bij voetbal liefhebbers die ook nog eens Gamen.

Oftewel, juist slimme zet.
    En verstandig om niet dit soort spellen uit te gaan brengen als het seizoen alweer onderhand afgelopen is en het nieuwe deeltje qua transfers alweer gemaakt kan worden :+

2. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'koop' em dan wel vr de pc... :)

3. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat ben ik ook van plan. Wel mindere graphics, maargoed dan kan ik tenminste een carriere met Ajax doen...;)
    Trouwens volgens mij is ie t goedkoopst bij GC Shop:
    http://www.gcshop.nl/details.php?id=1991

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is idd de current-gen versie en die kan je echt niet vergelijken met de 360 versie. De 360 versie heeft volgens mij een andere engine. Dus die schijnt een tikkie anders te spelen. Plus dat EA 75% van de competities en stadions uit de 360 versie hebben gesloopt. En dat de 360 versie geen Interactive League heeft, waar ze zoveel reclame bij maken voor de current-gen versies. Nee, ik verwacht ook niet dat de 360 versie een hoog cijfer gaat halen.

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wel toch? Voor het eerst in de geschiedenis krijgen we een voetbalgame die je nog NOOIT eerder gezien hebt. Nooit was het realistischer dan nu. }:]

6. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit maar idioot hoor je betaald 5 euro meer voor de 360 versie en je krijgt minder als op de xbox...

7. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of velen onder jullie wel weten wat ze willen. Draait het om de gameplay en de graphics of om het aantal competities?

8. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    zit er nou in de xbox360 versie wel de competities die je online kan spelen samen met je favoriete club?

9. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Tuurlijk draait het om de graphics en de gameplay, maar als bijv. de nederlandse competitie er niet inzit is voor mij de lol er snel af.

10. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Hier moet ik om lachen! Sorry, weet niet waarom :+

11. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn wel mooier op de 360-versie hè hemaworst. :D

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    De reden dat ik Fifa kocht was vanwege de vele licenties... nu ze daar geen gebruik van maken ga ik alleen voor Pro6, waar de gameplay toch al beter is,..

13. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt klopt, mr ik vond de graphics bij fifa altijd een hoop beter dan bij de pro evo. serie mr jah ze laten je weinig keus als ze de nl competitie er niet inzetten =(

14. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die shirts van barca lijken echt nergens op...

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Het spijt me zeer, maar realistisch ziet het er niet uit. Het is net alsof de overkant van het veld 10km ver is man.

Stadions die een waas effect krijgen (zo van, kijk hoe groot ze zijn). Verder vind ik het donker, zelfs overdag. Ook lijken het het renders, waardoor het niet echt realistisch overkomt.

Nee, dan vind ik deze screens van PES6 toch echt mooier.

Vind Fifa veel te donker (is het eigenlijk altijd al geweest), alsof er in een stadion gespeeld wordt waar maar één licht aanstaat. Naja, hopelijk maakt de gameplay alles goed!

Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  17. John14

John14 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat is er dan uit de xbox 360 gehaald want ik zou um kopen moet toch een voetbalgame hebben
    maar zit bijvoorbeeld nederlandse competitie enz er niet in dan ?

18. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow valt dat even tegen !!!. Ik herken geen enkele speler op die fifa screens. En het lijkt alsof ze nog altijd zo houterig bewegen.

19. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht Fifa omdat je in je carriere zoveel spelers (met echte naam) kon kopen en onderhandelen en zoveel competities kon spelen (licenties dus!) Maar ik ga toch een PSP kopen dus da wor PES6 op de 360 en Fifa op de PSP... Kvint wel een verschrikkelijke kutstreek...

20. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha stelletje losers vind ik die pes fans maar .

want jullie zeggen de gfx zijn slecht dit en dat ,maar dit is het verschil fifa heeft echt nex gen gfx maar pes haalt maar net current gen gfx

want de pes fans zijn gewoon jaloers dat pes niet zulke gfx heeft alleen een goede gamplay meer niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina