Pro Evolution Soccer 5 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Een Max Drive.

Dat is een memory card met aan de andere kant een usb aansluiting! Je kan hem kopen bij Bol.com of andere speciaal zaken

;)

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jepss...
    Een MaxDrive van 20 euries ofso volgens mij :cool:

Oftewel, ik hoop dat ze straks bij PES 6 gewoon met de I-pod erop zijn te zetten!

3. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    haha dan doe ik het zelf wel :D

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gister eerste x online gespeeld met Pes.. :eek:

Ik merkte op dat mijn ploeg, en de zijne veel beter gingen spelen en alles ging sneller. Ik koos AC Milan, aangezien hij Juventes koos. Hij deed allerlei tactieken met A1, A2 etc. Ik weet niet hoe dat moet, maarja. In de 36'e minuut scoorde ik vanuit een vrije trap (:eek:) met Pirlo. Zo over de muur heen met een boog in de kruising. (!) In de 2e helft maakte ik een verdedigers fout en schoot hij zodra hij de bal in zijn bezit had. 1-1, later maakte hij er 2-1 van en in de 85'e minuut schoot ik tegen de paal, de bal rolde naar de andere paal, en ging niet over de streep heen.. :mad:

Maarja, heb nu in totaal 3 potjes gespeeld waaronder 1 verloren, 1 gelijk, en 1 gewonnen ^^

5. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Joy, met Manchester Red eerste geworden in Master League 2e divisie of zo op 3 sterren. Absoluut niet te vergelijken met jullie level maar ik ben wel blij. Helaas is van Nistelrooy (jaja, hij doet nog mee) voor 11 weken geblesseerd nadat iemand aan z'n shirtje trok. Gelukkig heb ik Saha nog *)

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Da's inderdaad wel vervelend, als een van je Topspelers voor lange tijd gebleseerd raakt!
    Mjah, je kunt altijd nog aankopen doen :cool:...

Zo heb ik ook een keer, Eto'o volgens mij (ook zwaar geblesseerd) geruild tegen Henry :cool:

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat altijd m'n team helemaal intact, wijs alle transfers af en houd het team zo bij elkaar.. Henry is nu 6 weken geblesseerd, dat is echt killing. Bij Arsenal helemaal, want je hebt niet echt een overschot aan aanvallers, alleen maar aanvallend ingestelde middenvelders.. Ik ben vorig seizoen in m'n 'CL-competitie' 8e ofzo geworden, dus geen CL (:)) dit seizoen.. Dit jaar ff minstens 6e worden..

Was trouwens nog wel vet, in de CL halve finale dit seizoen. Ik moest tegen Liverpool en verloor gelijk thuis met 2-1. Toen ging ik daarheen en maakte ik heel snel twee doelpunten, vet blij. Toen in de 80e minuut ofzo kreeg ik alsnog 2-1 tegen en werd het dus verlengen. Nog een dot van een kans gemist in de verlenging en toen naar penalty's. Ik wist niet dat Henry geblesseerd was en liet hem de eerste penalty nemen, en die schoof ie dus naast.. Verloren op penalty's in de halve finale CL, dan zit je gewoon echt te balen..

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik begin altijd met een Fake Team!
    Vind het gewoon heerlijk om een team op te bouwen vanuit niets....

Zodat je steeds blij bent met nieuwe aankopen! Uiteindelijk (als je heel ver bent) heb je zo'n sterren team dat het niet meer zo leuk is, en ik dus vaak overnieuw begin :)!

Hoop alleen bij PES 6 dat je van Team kan wisselen onder de Master League. Want dan begin ik wel gewoon met een bestaand team als RBC ofso :). En dan langzaam opklimmen, totdat je bij een club als Chelsea ofso terecht komt!

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Man Red gewoon heerlijk spelen. Net als in het echt, lekker snel combineren, een spits (Saha of Nistelrooy) die bijna altijd vrijloopt, Giggs en C. Ronaldo die het veld heel breed houden en makkelijk naar binnen kunnen lopen als ze de bal hebben, middenveld lekker dicht bij elkaar waardoor vaak een aanval door het midden lukt, verdediging o.l.v. Ferdinand en op het goal v/d Sar: echt helemaal mijn team. Vooral het hard schieten uit het niets dat vooral v. Nistelrooy plotseling doet is leuk. Lekker aanvallend team wat veel doelpunten maakt, maar verdedigend ook niet slecht is.

masteropstelling

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Maar eens keer Arsenal-Man U spelen dan over Live? Moet wel een leuke pot worden ;) Is in het echt natuurlijk ook een topper..

11. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja goed idee, lijkt me hartstikke leuk. je zal dik van me winnen, want je speelt op veel hoger niveau, maar maakt uit. gewoon een leuke pot maken.
    ik zal je wel ff toevoegen.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ook beide toegevoegd :) Hopelijk wat meer spelers van mijn niveau al gaat het de laatste tijd wat beter

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Wil ook! :)
    Speel namelijk ook nog actief PES 5, wat straks natuurlijk wel PES 6 zal worden...

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    oeps sorry, geertbargeman. ik had je aanvraag afgewezen omdat ik geen idee had wie donechrone was. nu wel, dus je kan er nog een sturen...

zucht, ik wordt in PGR2 nog steeds bestookt met friend request door noobs.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wie er een potje wil PES'sen vanmiddag of vanavond, voeg mij toe. ;)

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vanavond heb ik denk ik wel tijd. Heb je toegevoegd

Ga je schamen :cool: Re-request send :cool:

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, sorry, haha. tja, ik lees ook niet bij iedereen de gamertag en bij jou was ie heel anders dan je XBW naam. Bovendien krijg ik zoals ik al zei een aantal request per week van mensen die ik niet ken en dan klik ik al snel op het afwijs knopje. Zucht, het leven van een proracer is zo makkelijk nog niet, maar wel leuk :9

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er vanavond ook wel ff :) In de loop van de avond..

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Net tegen geertbargeman (donechrone) gespeeld, eerst 4-2 verloren en toen 3-0 gewonnen. :cool:

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jullie allemaal een invite gestuurd, of ze geaccepteerd van jullie.. Ik zie jullie nog wel een keer :)

Deel Deze Pagina