Ik ben bang dat je in het verkeerde topic zit. http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=40 /Mod *Verplaatst naar het juiste forum - the matrix
Uhm er bestaat al een clan met de afkorting Cs, iets van de coryo squad...zij hebben ook een pagina hierergens. Dus niet echt origineel en sorry maar wrm zou je je clan naar campers vernoemen...beetje gaar maarja dat is mijn mening.
inderdaad campers worden over het algemeen behoorlijk gehaat, tenminste zeer erg door mij. ik heb dan altijd de drang om bij halo ze uit te hunten en af te maken
Ja sure, ik wil wel een keer voor de lol een potje tegen GS spelen. Ik heb unixist in me lijst staan. We zijn met 3/4.
O M G....sorry maar dit vind ik nog een dommere naam, sorry maar BTK is echt een teveel gebruikte naam en is totaal niet origineel. Echt waar stop er wat tijd in en kom dan terug met een echt goede naam want zo kan het echt niet. Tsss BTK hoe kon je ook maar aan deze naam denken.
Laat hem gewoon zijn gang gaan. Loop ze niet zo af te kraken joh... jullie hoeven die namen niet te gebruiken. Doe nou niet altijd zo alsof de clan waar je in zit meteen de zogenaamde beste van de wereld is enzo... Stellios veel suc6 met jullie clan!
Jezus wat zeur jij nou weer, ik mag best mijn mening geven over iemands clannaam en hoor je mij zeggen dat mijn Clan de beste van de wereld is nou nee....
Je kan best aardiger je mening geven over een naam. Je hoeft hem niet meteen uit te lachen or. Je reageert trouwens weer vrij fel.
Ja ok laat maar hangen dan...ik vind het gewoon een ...... naam maar daar kunnen jullie anders over denken.
jippieeeeee... ze beginnen weer hoor... oftewel, ik ken jullie allebei goed, dus rustig aan!!! (benc, klep houden, schattebout) en een forum is er toch om je mening te geven......
Ja ik heb mijn excuses al aangeboden, ga er ook niet over verder...veel succes met de clan! P.S. Fenomen4l....nieuwe ava?
ja idd.. ik vond die ouwe niet echt mooi meer.. deze opzicht wel, alleen moet ik em nog ff bijwerken want mn tag moet 1a2 px naar boven om de glow er onderuit te laten komen.. doek straks wel, zit op school
hhhhhmmmmmm waarom wilt de gs clan miet tegen ons spelen dan ,als er niet aan de gs clan getipt kan worden \o/ _0/