[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, vooral de rechtse muur op de eerste screen en de zandzakjes op de derde screen zijn er nogal onscherp uit. Maar de characters zien er goed uit :thumbs:.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Personages zien er goed uit maar de omgevingen zijn idd echt te lelijk.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    valt behoorlijk tegen.. :{

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ze ook lopen bij de trailer, alsof ze zweven over de grond.

5. JeePee

JeePee Guest

Dit is geen launchgame hè jongens.
    Het duurt nog een hele poos voordat hij uit is. Genoeg tijd nog om de graphics op te poetsen!

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat klopt wel maar het ziet er gewoon niet uit en dat had ik van een van de belangrijkste games voor Sony niet verwacht.

7. JeePee

JeePee Guest

Wacht gewoon tot hij in de schappen ligt. Als het er dan nog zo uitziet kan je hem lelijk vinden, maar wat je hier ziet is niet het eindresultaat.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze geven hun mening over de screens die er nú getoond worden en die zijn niet mooi. Dat de graphics nog mooier kunnen worden, omdat dit waarschijnlijk niet de definitive build, heeft er niks mee te maken of het spel mooi of lelijk is, maar hoe de graphics van die screens, van dit moment, eruit zien.

Sony had dan beter screens van een mooiere build laten zien, want die veelbesproken trailer van zo'n vorig groot game-event waar iedereen zat te discusseren of het nou wel of niet ingame was, zag er nog beter uit...

Geeft misschien gelijk een antwoord, dat die graphics toch niet geheel ingame waren, maarja, het gaat idd om de uiteindelijke versie...

9. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Damn..die eerste 2 screens zien er idd zwaar bagger uit (1ste screen: muren van grot zijn ernstig lelijk 2de screen: linker muur low res textures).
    En wat betreft die derde, ik vind Call of Duty op de 360 (first generation lauch titel) er zelfs realistischer uitzien dan dat:'-(

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  10. JeePee

JeePee Guest

Maar om nou te zeggen 'Dit had ik niet verwacht van Sony"... Als die game over een maand uitkwam, oké, maar het kan nog wel een jaar duren ofzo.

De graphics van de Game Convention en de TGS trailers vind ik van gelijkwaardige kwaliteit. Het feit alleen is dat deze screens extreem scherp zijn (1920x1080) en je deze screens vergelijkt met een trailer. Bewegende beelden zien er vrijwel altijd beter uit dan screens.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn, dat valt vies tegen.
    Weinig detail en veel low-textures.
    Op deze manier kan ik ook 1080p op 60Hz claimen.

12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met andere woorden, 1080p ondersteuning zal er alleen komen voor spellen waarbij het geschikt. Waarschijnlijk dus alleen voor spellen waarbij er niet veel actie tegelijkertijd op het scherm is.

De opmerking dat sommige spelen er op 720p beter uit zien dan op 1080p is mogelijk te verklaren door het feit dat low-res textures en low-poly modellen veel eerder opvallen als je ze opblaast naar 1080p. Elk gebrek aan detail valt dan juist eerder op. Zie bijvoorbeeld de MGS4 screens.

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    pfff mgs4 komt pas eind 2007 uit en dan nu al lopen klagen op de screens.
    Ik denk dat wanneer het spel af is de omgeving net zo gedetailleerd gaat zijn als de personages(snake)
    Ik vind het onterecht dat deze screens nu al worden afgekraakt, want de mgs reeks staat bekend om zijn kwaliteit. Het is een topreeks dat waar voor je geld bied. Iets wat je tegenwoordig van weinig spellen kan zeggen.

En 1080p is gewoon heerlijk. Hopelijk zijn de schermen aan het eind van 2007 betaalbaar, want dan vervang ik mijn hd ready scherm voor een full HD en dan genieten :thumbs:

en wat me ook opvalt is dat er in de filmpjes die ik heb gezien van de ps3 games geen framedrops te bekennen zijn. En over het algemeen zien de graphics van de spellen er tip top uit. Gewoon al beter dan wat de xbox360 al die tijd heeft laten zien. Nu kan ik helemaal niet meer wachten op dit ding.

/Mod Voortaan even je eerste bericht editten i.p.v. te dubbelposten. :) -Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2006
  14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    1 ) dubbelpost
    2 ) je lokt uit (zo komt het tenminste op mij over)
    3 )
    en de rede dat de meeste ps3 launchgames er beter uitzien dan de launchgames van de 360 is denk ik dat ze een jaar langer de tijd hebben gehad om het af te maken.

15. JeePee

JeePee Guest

Wie heeft het over de 360 launchgames?
    Games als Oblivion en MotoGP hebben aardig last van framedrops enzo hoor.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ga eens naar Insidegamer en lees de impressie van Motorstorm eens ;).

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde het niet zo letterlijk, het was gewoon om te vergelijken.

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    omdat ik toch niks te doen heb, heb ik het even gelezen. En iid zeggen ze dat er slow downs zijn en frame rate issues.
    maar quotes van respectievelijk gamespot en ign zeggen

Inside gamer heeft dus wel gelijk dat het langzaam gaat, maar het is niet te wijten aan performance.
    Het viel mij al op uit de filmpjes dat het spel sloom eruit zag. Het leek alsof de auto zweefden.

19. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALS en ik zeg met nadruk ALS Dit echt waar is. En dit is wat $ony echt bedoeld met True Next-Gen. Dan zeg ik: Fuck You $ony!.

En dan mogen ze de PS3 uitstellen totdat Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.

Wan dan ben ik bang dat niet alleen voor GT maar ook voor andere games deze "constructie" wordt bedacht. En dan vraag ik mij bovendien af waarom ze de capaciteit van een Blue Ray disc nodig hebben.

Nogmaals: Ik hoop dat er toch iets verkeerd is vertaald of zo iets, wan anders is dit voor mij het definitieve einde van mijn plannen om een PS3 te gaan kopen.

20. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals je wellicht voor demo's ook mag betalen ..

Bij Sony draait het om de content (demo's, uitbreidingen, trailers, etc ..) waarvoor je dus straks wellicht moet gaan betalen.

Uitspraak van enkele maanden geleden ..

De gamer laten betalen voor content is ook een manier om het online netwerk 'gratis' te houden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina