Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. j u s t 1 c e

j u s t 1 c e Pure Own4ge

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie wat de snelste tijd is waarin halo 2 is uit gehaald, is een wereldrecord en is volgens mij iets van 3 uur en 20 minuten...echt ziekelijk

2. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dan vind ik Metroid Prime uitspelen in anderhalf uur ziekelijker ;) Hopelijk wordt de moeilijkheidsgraad wel goed uitgewerkt, zodat het op de hoogste moeilijkheidsgraad wel echt pittig wordt, maar niet onhaalbaar, anders heb je er ook weer geen drol aan.

3. JeePee

JeePee Guest

We hebben het toch over de Single Player? Die is in PGR3 wel te doen ik 4 uur hoor, op Platina.

Maarja, ik ben van mening dat een Xbox zonder Xbox Live niks waard is. PGR3, GRAW, CoD2... die zou ik allemaal links laten liggen.

4. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Gister zij iemand op mijn werk dat gears of war ook voor de ps3 komt. Hij komt toch alleen voor de 360 en misschien pc

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    zover ik weet wel

dit is een echte 360 exclusive :thumbs:

ik heb toch veel liever een SP met een goed verhaal, dan een goede MP :cool:

waren er meer games als Oblivion...

*droomt weg

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maar xbox live is er wel, en goed ook. Daarom zijn die 3 games nu gewoon toppers :thumbs:

7. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat images van Gears of War :thumbs:

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die gast op je werk heeft dan lekker veel verstand van gamen ;)
    Dat is hetzelfde als zeggen dat Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360 komt

9. bubu

bubu Guest

vette plaatjes =)

10. Dioxic

Dioxic Guest

vette screens weer zoals altijd

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    look at this..

12. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt zoooo tof. Niet normaal

13. Hans Muelders

Leuk Bevonden:
    0
    Daar keek ik op pagina 13 ook alnaar :) Waar halen jullie die screens vandaan overigens?

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  15. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de nieuwe PU staat wel een veelbelovend stukje. Bij GoW is het eigenlijk de bedoeling dat je telkens plekken zoekt waar je kunt schuilen en van daar uit de vijand beschiet. Gewoon op de vijand af lopen en schieten schijnt niet erg succesvol te zijn. Hopen dat dit een toppertje wordt!!!

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het zo erg, gwoon echt een top game, en hopelijk leeft hij op tegen de MEGA hype

17. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdsduur van een SP vind ik altijd een lastig onderwerp, aangezien het veelal smaak gebonden is, hoe vreemd dat wellicht ook klinkt. Een game als Saints Row bijvoorbeeld, die speel ik even om te weten hoe het is, maar het idee dat ik er 10tallen uren en nog eens uren mee bezig ben, voordat ik hem uitspeel, oefffff, daarom speel ik die dus niet. Ik heb echt mijn best gedaan op Oblivion, maar na 60 uur, mijn GOD, ben ik het echt apezat hoor. Ik denk niet dat ik die ooit zal uitspelen, hoe leuk het ook is.

Ik heb bijvoorbeeld zowel Quake IV, als CoD2 als Prey uitgespeeld. Enkel CoD2 heb ik 2 keer uitgespeeld, zowel normal als difficult (of hoe dat nivo ook heette). CoD2 was het kortste spel van alle 3, maar zo boeiend om te doen, dat ik hem graag nog een keer speelde. Quake IV heb ik 1 keer uitgespeeld en dat was meer dan genoeg, hoe langdradig kan je het maken. Prey was op zich wel boeiend, maar ook daarvan vond ik 1 keer echt wel genoeg.

Van GoW verwacht ik CoD2 taferelen. Op zich op normal vrij snel uit (10-12 uur), maar de uitdaging ligt hem bij de moeilijkste difficulty. En uiteraard zijn er zat spelers die op dat nivo er nog doorheen sjeezen, maar ik ga er van uit dat de meerderheid der gamers er toch wel een kluif aan gaat hebben. Door een game sjeezen doe ik uberhaupt niet, ik snap daar de lol niet van. Vol trots zeggen dat je iets in 6 uur hebt doorgeploeterd is ongeveer als een Amerikaan die een videoband van Nederland bekijkt en na 2 uur zegt dat hij een prettig verblijf heeft gehad.

Daarna, okay daar heb je Gold voor nodig, maar laten we wel wezen, zonder Xbox Live (Gold) heb je een halve Xbox360, heb je nog de co-op, waarin je zowel Marcus als een maat kunt spelen en dat is een verschillend pad. Dus daar heb je ook al 2 keer voor nodig. Ik weet niet of je de totale single player co-op kunt doen, maar enige extra uren spelplezier zal er wel te halen vallen.

En dan is er nog waarvoor GoW echt gemaakt is: MultiPlayer Mayhem!!! Ik zou eerder zeggen dat het qua gameplay-gevoel meer lijkt op RB6 dan op GRAW, tactische team-based OTS-shooter gameplay op mid-range afstand om het simpel te zeggen. Maar dan wel RB6 vermenigvuldigt met GRAW en dat dan in het kwadraat. En ik overdrijf niet. Ik denk dat GoW Halo2 naar de kroon gaat steken als koning van de MP. De adrenaline is echt niet normaal die er door je donder wordt gepompt als je door de levels loopt. De sfeer, fenomenaal! Allerlei geweldige nuances in de gameplay, echte vernieuwingen in een shooter die het nog vetter maken om het te spelen.

Ik mag nog niets specifieks zeggen tot X06, maar GoW is voor mij de beste (shooter)game van de laatste paar jaar. Hij laat GRAW, CoD2, Halo2, Prey, Halflife 2 en vele anderen mijlenver achter zich. En ook de meeste nonshooter games, hoewel als je niets met shooters hebt, je ook weinig te zoeken hebt bij GoW.

O ja, over hype. Ik heb nu een aantal kritische mensen gesproken, gamestore personeel o.a., die mij vertelden dat GoW een van de weinige games is die alle enorme hype ook volledig waar maakt. Speel hem en je bent om.

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  18. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwachtte van jou ook niet dat je zou zeggen dat het een kutspel is ;)

19. Hans Muelders

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat Bungie met Halo gaat doen, want als GoW de hype waar maakt, dan kan Bungie niet gewoon met een nieuw deel komen. Niet dat de game dan slecht is, in tegendeel, maar op elk punt zal er gewezen worden naar het superieure GoW.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ MrX, heel mooi punt heb je daar! Op zich was de singleplayer van Ninja Gaiden ook niet super lang. Toch heb ik die game keer op keer opnieuw uitgespeeld. Wij vergeten helemaal aan de replay-waarde te denken!
    En tsja, een halve xbox360, ik heb er anders meer dan genoeg plezier aan zonder Live. O-)

Ik zelf heb helemaal niks met third-person shooters, ik ben zo benieuwd of GoW goed genoeg is om mij toch over te halen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina