PGR/Forza

Discussie in 'Algemeen' gestart door Infected, 12 sep 2006.

1. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg mij af omdat ze aan ongeveer de zelfde prijs liggen welke nu de leukste/ beste is.

PGR is erg bekend maar forza motersport ook.

Dus ya ik weet niet echt welke te kiezen.

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn allebei super!:) Gegarandeerd uren speelplezier:D

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Als je een arcade racer bent ga dan voor PGR2, deze game heeft een grote aantal missies/races in de single player en er zitten genoeg banen en auto's in voor uren speelplezier, voor mij was dat 250+ uur.

Forza is puur als simulatie, wil jij een kwartier van te voren remmen als je een bocht in gaat koop dan deze game (Figuurlijk dan hè 8)). Ook een grote aantal races die je hier kan doen en als dat niet genoeg is of je wilt wat anders gaan doen, Customizen van je auto's, maak er een met een smiley er op :)

Tis dus, ben je een arcade racer --> PGR2 en als je een Simulatie racer bent --> FM (DTM)

4. tolinden

tolinden BiatCH

Leuk Bevonden:
    0
    Forza is beter te omschrijven als een goede simulator. Niet alleen de auto's zien er perfect gemodelleerd uit, maar ook de physics en omgevingen zijn natuurgetrouw. Je kunt deze titel qua gameplay het beste omschrijven als Gran Turismo, maar dan met een degelijk schademodel en mooiere omgevingen. Tevens is het aanpassen van je auto's veel uitgebreider.
    Pgr daarintegen is een pure arcaderacer. Je kunt meteen met de dikste auto's rijden en na een leercurve van een aantal uur ken je het spel en is het alleen nog zaak beter te worden in het racen. Beide games zijn trouwens geweldig op Live, waarbij wederom PGR zich richt op Arcade en Forza op Simulatie. Als je een autofreak bent zou ik beide games maar aanschaffen!! Het zijn in elk geval DE racetitels op de xbox(360)

5. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een stuk meer plezier met Forza..

6. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    en zo heb ik een stuk meer plezier in PGR2 wat ik na 2 jaar en 2 maanden nog zoveel uur per dag speel.
    Het zijn allebei spellen waarin je veel uren kwijt kan en vooral het begin heel leuk is. Dit is typisch een iets waar je eigen mening het belangrijkste is. Het ene spel is weer ergens anders beter in dan de ander en andersom. Welke jij het beste vind ligt aan jouw keuze: arcade of simulatie.

moge mijn mening duidelijk zijn

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ze zijn tegenwoordig allebei zo goedkoop dat je ze beter allebei kunt kopen. Dan heb je dubbel zoveel plezier, want ze zijn allebei fantastisch. Verder kan hier wel een slotje op denk ik.

8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar. PGR2 kan je wel voor 5 euro vinden en Forza 10 of zo.

9. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nyaaah in België vint ik die zelfs 2de hands nie voor die prijs or :p

10-15 each voor xbox games is normaal. meestal zelds €20.

Maar heb je nog steeds zoveel plezier na het uitspelen van het spel in singleplayer? maarya mss tog best alle 2 kopen dan.

10. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Zijn beiden een must have! Indien je Xbox live hebt ben je nog maanden zoet op xbox live met beide spellen. Indien je geen xbox live hebt kan je timetrails doen en daarmee je eigen tijden verbeteren. Je kan splitscreen met allebei en met Forza kan je ook nog creatief je auto creëren. Deze spellen kosten bijna niks meer, dus haal ze alle2!

11. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    live is beter dan welk spel dan ook, dus zorg dat je dat sowieso hebt. 30 euro per jaar valt wel mee en aangezien PGR en Forza goedkoop zijn kan je die prachtlive spellen er ook bij kopen. de komende jaren blijven die spellen bezocht op live, dus wees niet ongerust dat straks alleen jij en ik er nog zijn :9

12. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel PGR2 en Forza niet op live , maar wel op XBConnect en Xlink .
    Waarom zou je geld betalen om online te kunnen spelen ?
    Ik bedoel je betaald toch ook niet met PC games om online te spelen ? :confused:

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Geloof me: het geld is het zeker waard!

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    maar dit is echt de bom en kost maar 30 euro per jaar en dan heb je er nog een headset en PGR2 bij. Voor de computer is het geloof ik echt wel duurder.

15. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang ben je trouwens bezig me de singleplayer van PGR2? En kan dat nog een beetje mee (gameplay, graphics)? Ik heb de game ooit een keer gekocht maar een dag later alweer geruild omdat het echt heel erg sloom ging allemaal.

Maar zit er nu toch aan te denken om hem via Xbazar voor een paar euro's op de kop te tikken.

16. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Indien je alles wilt doen? Op platina (moeilijkse graad) ben je zeker wel een aantal weken zoet, dan wel maanden.

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja ligt eraan welke moeilijkheidsgraad. verschilt heel erg per speler: neem je lekker de tijd en bewonder je alles of probeer je het snel uit te spelen. Ikzelf deed er wel lang over op platina, je moet dan ook veel oefenen. De vijf difficulties geven veel speelplezier. Ik heb het nu 6 keer op platina uitgespeelt waarvan 1 keer manual. Dat kost wel ff, maar het ging steeds sneller. Na zo'n 2 keer uitspelen ging bijna alles in 1 keer. Dan gaat het hard.
    Voor mij bood de single player dus veel tijd omdat ik het heel leuk vond, maar sommigen hebben er geen zin in en gaan meteen online wat niet te adviseren is trouwens. Verschilt dus per persoon.

Ik ben trouwens nog bezig met single player om wat wereldrecords te halen etc.

18. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze wel samen voor 20 ofso :p

19. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor je info :) Online ga ik het sowieso niet spelen want ik beschik niet over Xbox Live. Dus ik speel altijd alleen maar singleplayer games en af en toe split-screen. Is het split-screen ook leuk trouwens?

20. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je duurder ?

Bij Rainbow six krijg je een gratis headset en via XBC of xlink spelen is ook gratis .

Deel Deze Pagina