Nee dat verwacht ik niet. Tevens begrijp ik best dat hun ervaring hebben, maar dat ze voor de zekerheid wel ff verder mogen kijken is gewoon mijn mening. Ook omdat ik huiverig ben de 80 km op en neer binnenkort weer te mogen afleggen als het probleem straks toch iets dieper bleek te zitten dan alleen de voeding, je weet maar nooit namelijk. Ze kunnen ook wel begrijpen dat ik die PC niet ga openmaken om maar een "simpele voeding" eruit te halen, als ik het hele ding door hun in elkaar heb laten bouwen wegens gebrek aan kennis.
Maar kunnen we er nu over ophouden ? Ik heb nu al tig keer gezegd de service niet slecht te vinden, alleen de manier waarop met mij over de telefoon gesproken werd kwam (voor mij !) een beetje gemakzuchtig over. Zie anders mijn laatste uitgebreide post omtrent dit hele gebeuren, daar leg ik het toch aardig duidelijk uit voor mijn gevoel....tevens leg ik daar ook uit dat er in mijn eerste posts hier sprake is van enige frustratie, en je quote nu net een van die posts waarbij dat waarschijnlijk het geval was. Wordt hier nu wel een beetje moe van namelijk, en anders gooi de thread voor mijn part dicht....
EDIT : In deze post is misschien ook sprake van enige frustratie, maar dat heeft weer een hele andere oorzaak. Mijn excuses daarvoor.
Laatst bewerkt: 25 sep 2006