1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hm kan het bestand niet afspelen omdat quicktime het bestand niet begrijpt.
    domme software van tegenwoordig.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoor een toon die steeds hoger wordt, net als een vliegtuig ja. ;) Ik zou even bellen met Microsoft, want ik heb dit niet en ik heb nog wel een hele oude 360. Ik hoor alleen de fan die je bij jou op de achtergrond hoort.
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien hebben ze er een bom ingestopt.
     
  4. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Een 747 klinkt veeeeeel harder, geloof mij :+
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat mijn grafische kaart naar de zak is. beeld bibbert en de kleuren vervagen. Dadelijk maar eens naar de helldesk bellen...

    is het waar dat ik hem beter kan opsturen zonder de HD?
     
  6. helt av doden

    helt av doden Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft je hd inderdaad niet mee te sturen, tenzij het probleem daar in zit.
     
  7. Ruben90

    Ruben90 wazzup.. ?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb k t zelfde..
    als ik PGR 3 speel en ik rij op bv 100 meter van een gebouw zie ik het normaal als ik dan dichter bij kom verandert het opeens.. De kleuren vervagen en het trilt af en toe..
    Verder is t zo dat als ik s'nachts rij het lijkt alsof het licht in bepaalde gebouwen op eens uitvalt. Als ik dichtbij komt..
    vind t maar vaag.. :confused:

    Zou dit ook aan het spel kunne ligge, er zitten paar krasjes op .. ?
    En aan mn TV, want die is maar 50 HZ :mad: ?
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Man mijn HDD heeft een veel lichtere kleur dan de bovenkant van mijn 360.......
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg niet, sorry....Maar ik ga die service morgen bellen omdat: mijn disctray heel erg beweegt, het steeds blijft haken, en als ik een game speel hoor ik allemaal gerommel in mijn Xbox 360 en omdat het een refubished is (wat voor mij een groot probleem is, omdat ik niet 400 euro betaald heb om iemand 2e handse te krijgen.) Maar mijn vorige was een nieuwe MFR:26-04-06 knopje werkte niet en 3 rode lichtjes, de directeur van de Xbox service zei dit is jou laatste nieuwe die je krijgt, en nu heb ik een refubished. Zou ik daarna weer een refubished krijgen? Maar ik wil dat ze mij een goede nieuwe xbox 360 geven, zodat ik nooit meer bel.
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas zei fardo dat hij het wel mee vond vallen de defecte xbox en kwam uit op ongeveer 2%.
    Nou ik was gisteren bij de mediamarkt en hoeveel mensen daar hun defecte xboxen kwamen ruilen echt niet normaal.
    Er was een extra kasse voor geopend.
    En zelf ook ondervonden een neef van mij wilde een nieuw telefoon abbonement en kreeg daarbij een xbox360 bij de mediamarkt.
    Bij thuiskomst starte hij niet door en kreeg het dashboard niet te zien, van alles geprobeerd maar niks hoor.
    Wij weer terug en na een uur in de rij krijg je een nieuwe mee.
    En ja hoor voor de tweede keer bingo de rode ring of light en deed helemaal niks meer.
    Wij weer terug kregen met veel moeite een tweede mee en die deed het .
    uuuuuhhhhhh eentje die het deed wat een wonder ik ging gisteren naar huis en toen werkt die nog.
    Maar goed we zijn een dag verder en kijken hoelang deze het doet.
    Dus fardo niet zeggen dat er geen probleem is, er zijn veel meer mensen met zo'n 360 die niet werkt.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik neem tasso's opmerkingen altijd met een korrel zout (No Hard Feelings) ... Maar goed de Media Markt gooit niet een extra kassa open voor defecte xbox 360's hoor ... welke media markt was dat eigenlijk?

    tevens heb ik niet gezegd dat er geen problemen zijn ... ik heb gezegd dat het best wel mee valt (minder dan bij de PS2 of bij de Xbox)
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Oj natuurlijk met een korrel zout.
    Je zei pas zelf dat je niet helemaal onpartijdig was in het geval van de 360 dus ja wie moet je nu serieus nemen.(Nou hard feelings ook voor jou).
    Maar je hoeft me echt niet te geloven het maakt mij echt niks uit, ik heb voor mezelf het bewijs dat er iets niet in orde is.
    En ook ms heeft het nu zelf toegegeven omdat ze in een persbericht zeggen dat alle 360 kosteloos worden gerepareerd.
    http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/nieuws/12082
    Het was trouwens de mediamarkt in rotterdam centrum verdieping 2 om precies te zijn
    Ik weet niet of je daar wel eens op zondag bent geweest nou geloof me dan is een extra kassa openen echt wel nodig anders worden de rijen wel heel erg lang als ze dat al niet zijn.
    Maar joh het maakt mij echt niks uit of je me gelooft of niet.
    Ik heb hetzelf gezien en meegemaakt.
    Wat me trouwens ook opviel is dat de ps2 als warme broodjes over de toonbank gaan nog steeds en dat de 360 stapel wel heel erg groot was terwijl de ps2 stapel aardig hard ging.
    Maar goed dat heeft totaal niks met dit onderwerp te maken maar vondt het wel grappig om te zien dat zo'n oude console waar je ook nog 129 euro voor betaalt (kaal) nog zo hard gaat.
    Want als je de iets uitgebreide versie neemt dan betaal je 150 euro en voor 150 euro meer heb je al een 360.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Tja maar PS2 versus Xbox 360 verkoop is appels met peren vergelijken.

    Kijk jij neemt mijn woorden met een Korrel Zout en ik neem jou woorden met een korrel zout. Het bericht van insidegamer gaat over defecte amerikaanse xbox 360's. Microsoft heeft daar de garantie verlengd, omdat er toch een aantal xbox 360's zijn uitgevallen.

    Het is echter niet zo dat er "overdreven" veel consoles uitvallen .. ik verwacht dat de uitval van PS3's groter zal zijn, omdat je daar ook problemen kan krijgen met de nieuwe technologie

    Maar ja het blijft een wellus nietus spel .. die niemand kan winnen, omdat er geen feiten zijn (verkoop cijfers + aantal defecte consoles, etc)
     
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja maar PS2 versus Xbox 360 verkoop is appels met peren vergelijken.

    Want, het gaat toch hetzelfde de games.
    En aangezien ze op de 360 mooier zouden moeten zijn zou je toch zeggen dat de 360 iets harder zou gaan.
    Maar echt geen 360 bij de kassa gezien terwijl er bijna elke 10 min wel een ps2 werd afgerekent
    En inderdaad het blijft altijd een wellus nietus spel, daar heb je gelijk in en ze laten ook nooit het achterste van hun tong zien.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Nee met de PS2 gaat het om een oude console (goedkoop) versus een nieuwe Console (duurder) ... Als je dan consoles wilt vergelijken moet je de PS2 versus Xbox gaan vergelijken ... en de PS3 versus de Xbox 360 .. dan heb je de discussie helder.

    Je kan ook niet een budget mp3 speler met een Ipod vergelijken

    Misschien kan je de volgende keer een foto maken ;) van de drukte
     
  17. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vorige week woensdag was de voor mij 1 week oude gereviseerde 360 kapot gegaan, toen heb ik Microsoft gebeld alleen die kerel heeft helemaal niet om een Serial Nummer en Datum gevraagd, bij mijn eerste 360 werd daar wel omgevraagd, vreemd :cool:.
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    die hebben ze meteen veranderd naar het nieuwe nummer, was bij mij iig zo.
    Want ik vroeg dat ook, even gecontrolleerd en die kwam gewoon overeen met mijn nieuwe 360
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.. maf...

    ik heb net ff gebeld waar mijn 360 bleef. die vent zei dat hij eigenljk al verstuurd had moeten zijn, maar er was vertraging ofzo. :thumbs: dan weet ik in iedergeval dat ze hem niet kwijt zijn
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh ik vind alles best.
    Heb geen zin meer om in disscussie te gaan met jou over de 360.
    Je gelooft toch nooit iemand als er iets negatiefs gezegd wordt over de 360.
    Ja volgende keer neem ik mijn camera wel mee als ik ga winkelen voor het geval er weer zoveel mensen hun 360 komen ruilen.
    Neem ik gelijk mijn statief mee anders begin je er weer over dat de foto's onscherp zijn en dat je het niet goed kan zien wat het is en dat het ook makkelijk een koelkast kan zijn.
    Je hoeft me niet te geloven zoals ik al eerder zie je kijkt maar.
    Vindt je een ps2 goedkoop voor 150 euro.
    Hij is wel al bijna 5 jaar oud en dan nog steeds 150 euro.
    Maar goed zoals je zelf al eerder in een ander bericht aangaf je bent niet helemaal objectief
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina