1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Kijk en daarom neem ik jouw opmerkingen met een korreltje zout ;)

    150 euro is goedkoop in vergelijking tot de xbox 360

    Toen de PS2 300 euro koste ... kocht men deze ook niet direct. Nu de prijs daalt kopen er meer mensen de PS2 en de Xbox. Op dit moment kopen meer mensen een nieuwe xbox dan een ps2 (maar dat is een ander verhaal)

    Ik geloof best de mensen die negatief zijn over de xbox 360. Maar sommige mensen vind ik gekleurd reageren

    ps. jij bent ook niet objectief
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet gekleurd dat is gewoon de waarheid.
    Op dit moment kopen meer mensen een nieuwe xbox dan een ps2.
    UUUUUHHHHH waar haal jij deze informatie vandaan en waarschijnlijk kom jij ook niet in winkels.
    Nog steed loopt de ps2 als een tierelier en de 360 sjokt langzaam verder.
    Niet objectief dat klopt als een bus maar ik zit niet aan merk vast en speel op alle console's ps2, cube psp, ds en ga zo maar door dus dan ga ik inderdaad vergelijken, en ja kan ik er wat aan doen dat dan de 360 als slechtste uit de bus komt.
    Maar goed het is toch geen disscussie voeren met iemand die alles door een 360 bril ziet.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Tja, waar haal jij je cijfers vandaan dat de PS2 zo goed verkoopt. Met cijfers slaan werkt niet en als ik het zeg geloof je het niet (en terecht hoe kan ik het weten?)

    Ik ben ook niet aan een merk gebonden hoor. Ik houd het nieuws van alle consoles in de gaten en ik ga kijken welke console ik naast de xbox 360 ga kopen. De PS2 spreekt me niet zo aan, maar dat is een ander verhaal.

    Handhelds heb ik niet voldoende mee gespeeld, dus ik kan er niet over oordelen. ik had gister wel veel plezier met daxter op de psp. Maar ik weet niet of ik een psp ga kopen, omdat ik 1 spel leuk vind.

    Maar goed ik geef graag een gekleurd antwoord aan een gekleurd persoon :+
     
  4. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    @Bianconero, bedankt :).

    360 status staat sinds 21/09/2006 op:
    FRANKFURT,DE 21/09/2006 9:34 's morgens DELIVERY

    Ik neem aan dat ik vanavond een mailtje kreeg dat die verzonden is...
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet iemand die in cijfers gelooft.
    Ik ben meer iemand die goed om zich heen kijkt en zie nog steeds in de meeste winkels een ps2 over de toonbank gaan en geen 360.
    Dat zegt voor mij meer dan cijfers die toch altijd mooier worden voorgespiegeld dan de werkelijkheid.
    De ps2 sprak mij ook niet zo aan maar heb hem nog niet zo heel lang hoor.
    Nu een maandje of 2, en grafisch niet echt een wonder maar om nou te zeggen heel slecht nee.
    Het gaat mij meer om de racegames en de grandturismo reeks en wrc moest ik nog steeds hebben.
    En aangezien er nog niet echt goede racers op de 360 zijn, simulatie dan he.
    De games spelen echt heel lekker weg en jax en daxter zijn ook goede games en zien er ook goed uit.
    Maar goed niet vergelijkbaar met de 360 logisch.
    En gt4 in combinatie met de driving force pro en playseat weet je niet wat je meemaakt.
    En daxter is trouwens een hele mooie en leuke game op de psp en dat op zo'n klein apparaat.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  6. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel en vooral aan het einde van de maand.....:+
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Leuk toch nog een discussie!!!! :b:

    Ik zie juist het omgekeerde. Ik zie veel meer mensen met een xbox naar huis gaan dan een PS2 ... Misschien komt het dat ik in de buurt van Amsterdam woon?

    Ik speel zelden racers. Ik ben meer een FPS'er en een multi-player gamer ... Eigenlijk wil ik met vrienden on-line kunnen spelen. Vandaar dat ik de Xbox mijn keuze was. PS2 kon ook on-line, maar het systeem was in den beginne bagger. Veel meer last van connectivity problemen. Vaak een maat van me moeten helpen om on-line te komen. Tot dus ver vielen mij de PS2 games me tegen.

    Met de PS3 weet ik het nog niet ... er is nog bar weinig bekend welke games on-line speelbaar zullen zijn en hoe hun netwerk er uit gaat zien. Ik wacht rustig de launch in de US af en voor dat ik een ordeel ga geven wil ik ook met de PS3 gaan gamen

    Hehehehe .... Ik vond daxter erg leuk ja. Graphics vond ik ook niet tegenvallen. Maar voor 1 game ga ik nog geen handheld kopen :) ... Maar goed alle consoles hebben hun leuke games... Ik wacht met smart op Splinter Cell en Gears of War ... de eerste games die echt intressant zijn voor de Xbox 360
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Maareh? is dit niet een bééétje offtopc?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Oops .. Je hebt helemaal gelijk mijn excuses :eek:

    Laten we weer on-topic gaan. Misschien in een ander topic verder praten tasso (ik bijt niet ;) en het is nog leuk ook) ... stuur maar een pm
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    aaaahhhh neeeeeee!? ook dat nog deze $#%&!@ week:

    MFR Date : 23 november 2005
    Error code : 0102 :'-( (opgeroepen dmv sync+eject)
    Signaal RoF : kwadranten 1, 3 en 4 rood knipperen
    Probleem omschrijving: bleef hangen in dashboard, reboot hangt bij de rode lampjes

    Gisteren werkte het nog, nooit problemen sinds launch... Al een paar keer geprobeerd alle kabels opnieuw goed aan te sluiten en met een andere video kabel. Harddisc zit ook goed maar die gebruikte ik niet toen het scherm bevroor.
    360 staat ook open en bloot dus voldoende koele lucht. Wordt wel altijd erg warm maar dat schijnt normaal te zijn =(

    Morgen maar MS bellen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Please antwoord, wil vandaag/morgen MS bellen.
    Jammer genoeg niet, sorry....Maar ik ga die service morgen bellen omdat: mijn disctray heel erg beweegt, het steeds blijft haken, en als ik een game speel hoor ik allemaal gerommel in mijn Xbox 360 en omdat het een refubished is (wat voor mij een groot probleem is, omdat ik niet 400 euro betaald heb om iemand 2e handse te krijgen.) Maar mijn vorige was een nieuwe MFR:26-04-06 knopje werkte niet en 3 rode lichtjes, de directeur van de Xbox service zei dit is jou laatste nieuwe die je krijgt, en nu heb ik een refubished. Zou ik daarna weer een refubished krijgen? Maar ik wil dat ze mij een goede nieuwe xbox 360 geven, zodat ik nooit meer bel.
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb medelijde! maar hoe kom je aan die info uit die quote?:D
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    als je het tegen mij hebt: openingspost
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    oops! stom van mij!

    kan je vandaag niet meer bellen? ik belde vanmiddag en ik hoefde niet lang te wachten.
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb jij het nummer bijdehand? Ik kreeg een rare toon te horen, net voor zessen :confused:
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Refurbished is best gay inderdaad. Maar check dit:

    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 22/09/2006 9:32 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    22/09/2006 7:00 's morgens OUT FOR DELIVERY
    22/09/2006 4:53 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 22/09/2006 1:46 's morgens DEPARTURE SCAN
    APELDOORN,
    NL 21/09/2006 6:17 's middags ORIGIN SCAN
    21/09/2006 11:06 's morgens PICKUP SCAN
    APELDOORN,
    NL 20/09/2006 3:19 's middags RETURN SERVICE SHIPPING LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER.
    DE 19/09/2006 4:56 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

    Waarom sturen ze hem na anderhalf uur in godsnaam weer terug naar Frankfurt? Bel ik net UPS zegt ie dat het pakketje weer terug moest worden gebracht maar hij wist niet waarom. Ik zit nu al 10 dagen zonder xdoos. :-(
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Via wat kunnen jullie nou zien waar de Xbox 360 exact is, ik had dat nooit. Ik wil morgen MS bellen en dan wil ik ook graag weten waar die dan steeds exact is, kunnen jullie zeggen hoe?!?!?
    En Please antwoord, wil vandaag/morgen MS bellen.
    Jammer genoeg niet, sorry....Maar ik ga die service morgen bellen omdat: mijn disctray heel erg beweegt, het steeds blijft haken, en als ik een game speel hoor ik allemaal gerommel in mijn Xbox 360 en omdat het een refubished is (wat voor mij een groot probleem is, omdat ik niet 400 euro betaald heb om iemand 2e handse te krijgen.) Maar mijn vorige was een nieuwe MFR:26-04-06 knopje werkte niet en 3 rode lichtjes, de directeur van de Xbox service zei dit is jou laatste nieuwe die je krijgt, en nu heb ik een refubished. Zou ik daarna weer een refubished krijgen? Maar ik wil dat ze mij een goede nieuwe xbox 360 geven, zodat ik nooit meer bel.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan je zien op ups.com
     
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey intrax heb je het nog steeds niet terug :D
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik weet ook waarom.

    ik heb net ff gebeld waar mijn 360 bleef. die vent zei dat hij eigenljk al verstuurd had moeten zijn, maar er was vertraging ofzo. dan weet ik in iedergeval dat ze hem niet kwijt zijn en dat ik heb over een paar dagen terug kan verwachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina